Aihe: Kanavan vaihtaja..
1
wizard86
05.02.2004 22:00:41
mitä ton tekemisessä tarvii?? millainen kytkin siinä pitää olla?? tarkoitus olis saada pelkästään kaiulle, mutta kertokaa myös miten tehää semmoinen jossa on kaksi kanavaa..Reverb ja overdrive..tarvii joko kaksi vaihtajaa tai yhen vaihtajan jossa molemmille oma..
Mase
06.02.2004 07:31:18
Onhan näistä ollut juttua täällä tasaiseen tahtiiin ja haku auttaisi, mikäli toimii... Lyhykäisyydessään tarvitset stereoplugin ja 2 kpl on/off kytkimiä. Toinen kytkin yhdistää plugin kärjen ja rungon ja toinen keskimmäisen ja rungon... Näin se toimii useimmissa 2 kanavaisissa... Noita vaihtopolkimia saa kyllä kohtuu edullisesti ostaakkin (omasta H&K:n 2-kanavaisesta maksoin n. 30e ja halvempiakin on esim. t-kaupassa), joten itse tekemisessä ei välttämättä ole hirveesti järkeä....
Mrezzye
06.02.2004 12:37:34

2-kanavaisesta maksoin n. 30e joten itse tekemisessä ei välttämättä ole hirveesti järkeä....

Eipä varmaan, kun jalkakytkimet maksaa useamman euron (tais olla 7,5 € yleiselektroniikassa) kappaleelta ja tukeva laatikko vähintään vitosen. Itse rakensin A/B -boksin, jossa on hyvin pitkälti samat osat mitä tarvitset ja loppusummaksi tuli joku 25€. Se tosin kannatti, sillä halvin kaupallinen A/B -boksi, jossa saa myös molemmat kanavat yhtäaikaa päälle, olisi maksanut 127 €.
"Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)