Onhan näistä ollut juttua täällä tasaiseen tahtiiin ja haku auttaisi, mikäli toimii... Lyhykäisyydessään tarvitset stereoplugin ja 2 kpl on/off kytkimiä. Toinen kytkin yhdistää plugin kärjen ja rungon ja toinen keskimmäisen ja rungon... Näin se toimii useimmissa 2 kanavaisissa... Noita vaihtopolkimia saa kyllä kohtuu edullisesti ostaakkin (omasta H&K:n 2-kanavaisesta maksoin n. 30e ja halvempiakin on esim. t-kaupassa), joten itse tekemisessä ei välttämättä ole hirveesti järkeä.... |
2-kanavaisesta maksoin n. 30e joten itse tekemisessä ei välttämättä ole hirveesti järkeä.... Eipä varmaan, kun jalkakytkimet maksaa useamman euron (tais olla 7,5 € yleiselektroniikassa) kappaleelta ja tukeva laatikko vähintään vitosen. Itse rakensin A/B -boksin, jossa on hyvin pitkälti samat osat mitä tarvitset ja loppusummaksi tuli joku 25€. Se tosin kannatti, sillä halvin kaupallinen A/B -boksi, jossa saa myös molemmat kanavat yhtäaikaa päälle, olisi maksanut 127 €. "Help! Help!" huusi Janne, mummolla vain heilui lanne. |