s02r 14.02.2004 10:35:40 | |
---|
Niin, toimiiko pähkinäpuu kantena Telecasterissa, runko on haapaa ja kaula vaahteraa? -En mä mitään musiikkia kuuntele, mä soitan sitä!
|
poppamies 14.02.2004 12:21:43 | |
---|
Niin, toimiiko pähkinäpuu kantena Telecasterissa, runko on haapaa ja kaula vaahteraa? No miks ei tomisi? Eikun laittamaan... "G-strings are for strippers" |
Puavali 14.02.2004 13:36:39 | |
---|
Niin, toimiiko pähkinäpuu kantena Telecasterissa, runko on haapaa ja kaula vaahteraa? Toimii, mutta toimiiko haapa runkona? Haapahan on poppelin sukuinen puu, ja jotenkin poppelipuiset kitarat eivät ole vakuuttaneet, vaikkakin oma stratoni on poppelia. Tee kokonaan pähkinäpuusta! |
Hammer Of The Gods 14.02.2004 18:22:24 | |
---|
Toimii, mutta toimiiko haapa runkona? Haapahan on poppelin sukuinen puu, ja jotenkin poppelipuiset kitarat eivät ole vakuuttaneet, vaikkakin oma stratoni on poppelia. Tee kokonaan pähkinäpuusta! Jos bodyn tekee kokonaan pähkinäpuusta, tulee rungosta kyllä melkoisen painava! Itse tein Strato-tyylisen bodyn tervalepästä ja pähkinäpuusta. Painava tuli tuollakin tavalla! Mitä helpommin, sitä helpommin! |
poppamies 14.02.2004 20:39:37 | |
---|
Jos bodyn tekee kokonaan pähkinäpuusta, tulee rungosta kyllä melkoisen painava! Itse tein Strato-tyylisen bodyn tervalepästä ja pähkinäpuusta. Painava tuli tuollakin tavalla! No minä tein yhden basson(Dust Eater Dogs'in Makelle)missä body oli kokonaan pähkinäpuuta. Ei se minun mielestä nyt niin hirveän painavaksi tullut. Diskanttia siinä kyllä on. "G-strings are for strippers" |
Hammer Of The Gods 14.02.2004 20:56:30 | |
---|
No minä tein yhden basson(Dust Eater Dogs'in Makelle)missä body oli kokonaan pähkinäpuuta. Ei se minun mielestä nyt niin hirveän painavaksi tullut. Diskanttia siinä kyllä on. Mulle tuli ongelmia ton diskanttisuuden kanssa jo kun tein pelkän kannen pähkinästä. Hommasin vielä kaupan päälle Emg:n mikit... no tulipahan ainakin heviltä saundaava skitta... Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Puavali 14.02.2004 22:10:19 | |
---|
Tulihan tästä keskustelua, ja varmaa tietoa siitä, että diskanttivoittoinen ääni saadaan pähkinäpuukannella! Siis toimiva homma olisi haaparunko ja ohut pähkinäpuukansi, vai kuinka? Ja ulkonäön vuoksi ei pleksiä, vaan kolot haapaan ja mikinreijät pähkinäpuuhun. Onpa mukava suunnitella muitten "unelmakitaroita". |
s02r 14.02.2004 23:01:18 | |
---|
Joo, kiitoksia paljon vastauksista! Selvensi paljon. Joo, ohut pähkinäpuukansi ja ei pleksiä. ;) -En mä mitään musiikkia kuuntele, mä soitan sitä!
|
poppamies 14.02.2004 23:44:39 | |
---|
Mulle tuli ongelmia ton diskanttisuuden kanssa jo kun tein pelkän kannen pähkinästä. Hommasin vielä kaupan päälle Emg:n mikit... no tulipahan ainakin heviltä saundaava skitta... No joo... siihen bassoon tuli kanss EMG'n P/J sydeemi aktiiviäänenvärisädön kera että ei ollut diskantista (eikä bassostakaan) puutetta. "G-strings are for strippers" |