Aihe: Ibanez projektikitaraksi
1
Antti1
25.02.2004 13:47:05 (muokattu 25.02.2004 14:27:39)
Mitä mun kannattaisi maksaa sellasesta parisenkymmentä vuotta vanhasta (??) kullanvärisestä Les Paul -tyyppisestä pulttikaulaisesta japanilaisesta Ibanezista? Siinä on vielä se vanha Ibanezin logo. Kitara on muuten ihan toimiva ja käypänen peli, mutta elektroniikka vähän prakaa ja virittimissä on hiukan löysää. Mikeistä ei tuu mitään ulos ja potikat rahisee. Maalit yms. on ihan hyvässä kunnossa, mitä nyt kaulassa on maali kulunut käytön myötä hiukan. Nauhat on hiottu todella moneen otteeseen, tai sitten ne on matalimmat, mitä olen koskaan nähnyt ja ne menee varmaan mikkien ohella ensimmäisenä vaihtoon.

EDIT1: Voi perse, meni nyt ihan väärälle palstalle. No ylläpito voi siirtää tän, jos aiheelliseksi katsoo.

EDIT2: Nyt löytyi kohtuullinen kuva tuosta värkistä: http://www.break-even.org/ibz74/imagesibanez/1974/git/la/la-2351dx.jpg
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
fox
25.02.2004 14:43:08

ICW:ssä oli taulukkoo vintage-Ibojen hinnoista tässä taannoin, tuolle DeLuxe-mallille(pikku humpparit) annettiin hintahaarukkaa 475-300 ja keskimääräinen hinta oli 368 e. Että tuossa suuntaa-antavia hintoja, tokihan sitte kaikki tinkimiset ynnä muut..
sihvoh
26.02.2004 20:27:03
ICW:ssä oli taulukkoo vintage-Ibojen hinnoista tässä taannoin...

Mikäs on ICW ?
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Antti1
26.02.2004 20:31:05
Kiitokset jälleen ketulle näistä Les Paul -asioista. Mä kyllä tinkaan ton johonkin viiteenkymppiin, kun se on kaverin isän kitara. :)
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
fox
26.02.2004 20:36:37

Mikäs on ICW ?

www.ibanezcollectors.com sivusto, jossa on koottuna kaikki maailman tietämys Ibaneeseista. Siellä on vähän kaikenlaista Ibanez-väkee, Mnetistäkin muutama heppu. Itellänihän on ollu tuo Ibanez Artist-syndrooma 80-luvun alkupuolelta lähtien vastapainona noille Gibsoneille. Nytkin on kunnostuksen alla yks Artistin raato jonka M.Nevalainen lupaili mulle maalata "Marine sunburstiks", saapas nähdä tuleeko siitä sellainen. Hieno olis kovin..
fox
26.02.2004 21:43:46

Mikäs on ICW ?

Huh huh, nyt oli uutisentynkää ICW:ssä: Ibanezin MC-550 Musicianista joku maksanut melkein 2500 dollaria.. 8I
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)