Aihe: Putkivahvistin-seminaari?
1
Ocku
09.03.2004 17:07:11 (muokattu 17.03.2004 22:03:49)
Olen pistämässä kasaan workshopia putkivahvistimista.

"Guruna" paikan päällä on Kevin O´Connor, (katso www.londonpower.com), joka varmasti kuuluu niihin tyyppeihin jonka oppeja monet vahvarirakentajat arvostavat.

Kevin tuo myös jonkun oman styrkkarin mukaan, niin pääsee esim. Power Scalingia testaamaan.

Unelma olis tietenkin saada niin monta suomalaista putkifriikkiä paikalle kuin mahdollista, ja vieläpä omine tuotoksineen.
Pääsisi siten testaamaan kaikki Suomessa rakennettavat styrkkarit kertaheitolla.

Ajankohta on 5. kesäkuuta kl. 10:00, kestää koko päivän.

Hinta olisi XX euroa, johon sisältyy Kevinin uusin kirja "The Ultimate Tone vol. 5".

Kiinnostaako?
maza
09.03.2004 18:53:06

Missä?
Tubeman
10.03.2004 07:50:03
Olen pistämässä kasaan workshopia putkivahvistimista.

"Guruna" paikan päällä on Kevin O´Connor, (katso www.londonpower.com), joka varmasti kuuluu niihin tyyppeihin jonka oppeja monet vahvarirakentajat arvostavat.

Kevin tuo myös jonkun oman styrkkarin mukaan, niin pääsee esim. Power Scalingia testaamaan.

Unelma olis tietenkin saada niin monta suomalaista putkifriikkiä paikalle kuin mahdollista, ja vieläpä omine tuotoksineen.
Pääsisi siten testaamaan kaikki Suomessa rakennettavat styrkkarit kertaheitolla.

Ajankohta on 5. kesäkuuta kl. 10:00, kestää koko päivän.

Hinta olisi 95 euroa, johon sisältyy Kevinin uusin kirja "The Ultimate Tone vol. 5".

Kiinnostaako?

Aivan kuten Mazakin sanoi:Missä?
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..
Ocku
10.03.2004 11:11:49
Missä?

Sorry, paikkakunta unohtui.
Eli Helsingissä. Itse paikka on vielä vähän avoin, mutta eiköhän sopivaa tila löydy pikkuhiljaa.
Ocku
15.03.2004 22:02:38
Oho?!

Onko tilanne tosiaan tämä että ketään ei kiinnosta vahvistin-workshoppi?
Mulla meni näköjään arviot oikein kunnolla pieleen.

Eli käytännössä systeemi alkaisi kello 10, jolloin Kevin O´Connor höpöttäisi vähän styrkkariasiaa. Sitten joskus iltapäivällä, kun ollaan käyty läpi putket, muuntajat, jännitteet y.m. niin olisi vuorossa omien vahvistimien esitteli/vertailu.
Eli jengi pääsis jakamaan vähän mielipiteitä ja kokemuksia.

Kyllähän nyt täällä Suomessa sen verran putkimiehiä pitäis löytyä että edes yksi kokoontuminen saatais aikaiseksi.

Jos teillä on toivomuksia siitä mihin mieluiten haluatte Kevinin keskittyvän, niin ei muuta kuin viestiä vain niin kerron hänelle.

Jos joku halua jonkun toisen kirjan The Ultimate Tone vol 5 sijaan niin sekin järjestyy.

Viime vuonna tällainen seminaari järjestettiin eka kertaa Ruotsissa. Siitä raporti sivuilla http://www.londonpower.com/workshop.htm

Sen verran oli jengi digannut että ne järjestää uusinnan toukokuussa.

Vai onko tilanne todellakin se että ei nappaa? Kertokaa nyt ihimeessä.
maza
15.03.2004 23:29:08

Mä oon kyllä mukana jos moisen järkkäät.
kayris
16.03.2004 21:20:35
Aika sika hinta..95egee..sillähän saa jo helvetin hyvän fuzzin..hehheh
Hosiokangas
Puavali
16.03.2004 21:29:55
Aika sika hinta..95egee..sillähän saa jo helvetin hyvän fuzzin..hehheh

Tai halvan transistorivahvistimen kitaralle.
Ocku
17.03.2004 13:32:39
Joo, onhan se aika korkea hinta, mutta kundin roudaaminen Suomeen vahvistimineen kirjoineen maksaa minkä maksaa. Eli tappiota tässä tulee rajusti. Kuitenkin uskallan luvata että workshoppi on hintansa väärtti.

Vastaava workshoppi maksaa Ruotsissa 120 euroa, mutta kun tämä on ensimmäinen kerta Suomessa niin ajateltiin että se 100 euroa on raja jonka alle pitäis päästä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)