Aihe: Olssonamps
1
d-e
30.03.2004 10:53:06
Tilasimpa länsinaapurista oivan rakennussarjan,Fenderin Tweed Deluxeen perustuvan n.15W point-to-point vahvistimen.Sarja sisältää kaiken paitsi työkalut,työohje on på svensksa erittäin selkeä ja havainnollinen.Homma etenee
vaihe vaiheelta opastettuna kunnes noin 20:n työtunnin jälkeen voi jo kuullostella vintage-tweed soundia.Osat on
korkealaatuisia ja sarjan voi tilata joko pelkkänä vahvistimena tai elementeillä ja alkuperäismitoitetulla laatikolla.Ohjelmassa on pari muutakin mallia,netistä löytyy
www.olssonamps.se ,ei muuta kuin pakkoruotsi hyötykäyttöön.
"..rock and roll has been downhill ever since Buddy Holly died..." - John Milner
SURf
30.03.2004 11:23:08
Nonni. Sitten vaan kuvilla höystettyä selostusta rakennusvaiheesta sekä kommentit valmiista vahvarista niin päästään urkkimaan josko sitä vaikka itsekin uskaltaisi.
Hinnat eivät näyttäneet pahoilta.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
P2
30.03.2004 11:24:04
Aika mielenkiintoselta vaikutti toi.
d-e
30.03.2004 11:31:19 (muokattu 30.03.2004 11:56:36)
Mulla on se kuvilla varustettu manuaali "tarpeettomana" Helsingissä.Voin esitellä kun aika ja paikka sopii...pikaviestiä?Saundi on silkkaa asiaa,hurinat loistaa poissaolollaan.Itse olen todella tyytyväinen hankintaan.Paketti tuli lähipostiin postiennakolla,hinta toimituskuluineen noin 630 juuroa.Tällä palstallahan on jo rakenettu x määrä kaiutinkoteloita ja noita olssoneita voi vertailla www.ampwares.com/ffg sivuilla alkuperäisiin.På engelska käytiin e-mailin vaihto ja
swedu on ollut erittäin ystävällinen ja auttavainen hemmo.Toki ennen tilausta kannattaa muistaa että putkivahvistimessa on tappavia jännitteitä - eli jos vähänkin epäilyttää niin kannattanee jättää väliin.
"..rock and roll has been downhill ever since Buddy Holly died..." - John Milner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)