Wil-J 19.06.2004 11:19:10 | |
---|
Mä olen tässä alkanut pohdiskelemaan että mikäs koulutus tarvitaan/on tarjolla soitinten rakentamisen alla..? Missä sitä voi opiskella? Muita tietoja aiheesta? |
KMT 19.06.2004 13:34:52 | |
---|
Ikaalinen Käsi ja taideteollinen oppilaitos Elämä on p*skaa |
Nazdah 19.06.2004 14:55:39 | |
---|
Ikaalinen Käsi ja taideteollinen oppilaitos ..jossa opiskellaan pääasiassa kielisoittimien tekoa. Ikaalisten kt-oppilaitoksesta löytyy myös harmonikanrakennus osasto. Suomesta ei tietääkseni löydy koulua jossa vois tehä esim. rumpuja sekä muita soittimia kuin kielisoittimet. |
Wil-J 19.06.2004 18:23:41 | |
---|
Eli muualla ei voi? Pk-seudun läheisyydessä ei oo mtn? Entä mitä astetta oleva oppilaitos se oikein on? 2. vai 3. asteen? :O |
spyykko 19.06.2004 19:05:34 | |
---|
Eli muualla ei voi? Pk-seudun läheisyydessä ei oo mtn? Entä mitä astetta oleva oppilaitos se oikein on? 2. vai 3. asteen? :O Arlainstituutissa Esbååssa koulutetaan käsittääkseni pianonvirittäjiä (muistakin kuin näkövammaisista), mutta Ikata ( http://www.lpkky.fi/ikata/soitinrakennus/soitin.html) taitaa tosiaan olla ainut virallinen koulutustie varsinaiseksi soitinrakentajaksi. Ite olis taas tarvinnu tehdä |
Wil-J 20.06.2004 00:05:55 | |
---|
Jaah... Aika hölmöä että koko maassa on vaan yks paikka jossa niitä koulutetaan :/ Elättääkö sillä Suomessa itsensä? |
KoskPaavo 20.06.2004 00:26:32 | |
---|
Riippuu ittestä tietenkin millasta elintasoa ajattelee, tietenkin jos soitinrakenuksesta tykkää se on osa elintasoa sekin jos saa tehdä haastavaa hommaa ja (perus)leivän saa.Miljonääriksi sillä duunilla ei tule. Soittaja selviää aina. |
kulmahiomakone 20.06.2004 01:14:50 | |
---|
Jaah... Aika hölmöä että koko maassa on vaan yks paikka jossa niitä koulutetaan :/ Elättääkö sillä Suomessa itsensä? Mun miälest noi kaks virket kertoo aikalail toisistaa. Suomessa on vain yksi alan koulutusta tarjoava oppilaitos. Kysyntää soitinrakentajille ei ole. Toista se on vaikkapa viestinnän alalla, jota opetetaan kaikissa kalatalousinstituuteissa. Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. |
Wil-J 20.06.2004 01:28:55 | |
---|
Niin... Tässä kun oon miettiny että millä musiikkiin liittyvällä alalla Suomessa vois pärätä ni oon alkanu pahasti kallistua sen puolenn, ettei oikein millään :/ Tai ehkä jossain levy-yhtiön riistopuuhissa... |