Mä olen aikeissa rakentaa kaappia Celestion V30:lle. Mitat olen jo päättänyt, mutta kaipaisin neuvoa ja vinkkejä rakenteesta. Aion tehdä taakse jonkinlaisen luukun, jolla saa vaihdettua suljetun ja puoliksi avoimen kaapin välillä. Miten tämä pitäisi toteuttaa? Vaatimuksina ovat seuraavat: ei saa resonoida kovaakaan soittaessa, pitää olla erityisen tiivis ja luukun avaaminen/sulkeminen tulee olla nopeaa, helppoa ja tapahtua ilman mitään erillisiä työkaluja. Nyt kaikki insinöörit pähkäilemään uusia patenttiratkaisuja. Jos joku nero keksii toimivan, edullisen ja helpon ratkaisun, millä saa säädettyä aukinaisuutta portaattomasti, niin lupaan tarjota joskus oluet, mikäli ko. tyyppi Turussa päin pyörii. :) "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Lisälevy kiinni pinnapulteilla / siipimuttereilla jolla voit säätää umpinainen tai avoin kaappi, tiivistä kumisilla ikkunan tiivisteillä,mulla on tullu toi jo aiemmin mieleenomissa projekteissa, aja siihen vaakasuoraan liitokseen jyrsinkoneella huullos molemmin puolin johon paat tiivisteen. |