Bomber 03.06.2004 18:47:32 | |
---|
" Se joka polkee paskaa ei tiiä mitään, mut se joka lopettaa sen polkemisen ei tiiä sitäkään! " |
Pete-69 03.06.2004 20:57:06 | |
---|
Eipä oo kokemusta, mutta joku on sanonut että Bilteman valikoimassa ei oo muuta hyvää kun ankkurit... Ja jos (kun joskus) aioin hankkia kynäruiskun en luultavasti hae sitä Biltemasta. Kun halpa on aika harvoin hyvä :-) |
Pekka J. 07.06.2004 19:30:17 | |
---|
itse käytin kynäruiskua toisen tekeleeni lakkaukseen ja sillä sai ihan mukavaa jälkeä. varmaan maalauskin onnistuu semmoisella, kunhan vaan on tarkkana työstäessä :) |
mikasoi 09.06.2004 04:29:50 | |
---|
Badgerit on muistaakseni hyviä kynäruiskuja. Sit paineilma auton renkaasta, ellei oo kompuraa. (Terveisiä vaappuja maalanneelle kaverilleni Jani Kontulaisella mikkeliin!) Go Billy, Go and drink some jarruneste. |
hynynen 10.06.2004 13:01:12 | |
---|
Itse olen myös harkinnut juuri samaa työvälinettä tulevien projektien sunburstejen maalaamiseen. Vaihtelevaa tuo laatu on Bilteman firmassa, mutta uskaltaisin sijoittaa rahani tuohon tuotteeseen, kun olen sitä käpistellyt päälipuolin paikallisessa liikkeessä. Oli muuten juuri samaan hintaan tuo sama ruisku. |
kivi 12.06.2004 03:41:56 | |
---|
Badgerit on muistaakseni hyviä kynäruiskuja. Sit paineilma auton renkaasta, ellei oo kompuraa. Badger ja Paasche ovat legendaarisia kynäruiskumerkkejä. Jos maalailua ei muuten kauheasti ole, kannattaa kompuran sijasta ostaa paineilmaa pullossa, kyllä sillä yhden sunburstin maalaa. Jatkuvasyöttöisiä kompressoreja saa kyllä halvalla, mutta melu on myös omaa luokkaansa. Jos maalaa usein, on säiliöllä varustettu kompressori hiljaisempi. Mutta silloin puhutaan jo keskikalliista harrastuksesta. Muistakaa ostaa kynäruiskunpesuainetta, ja ajaa sitä myös muutama kupillinen ruiskun läpi aina kun lopetatte maalaamisen. Neula kannattaa pyyhkiä lisäksi erikseen. |
Da Make 12.06.2004 22:05:44 | |
---|
Atztec on myös hyvä merkki. Helppo puhdistaa, kevyt ja ergonominen. Hiukan kalliita vain. Badger on perus hyvää laatua. Tuo Bilteman 2t. ruisku yllätti positiivisesti. Se on suora kopio eräästä Badger mallista (ei muistu nyt) joten varaosia, ja kärkiä lyötyy. Tosin ruisku on valmistettu "biltema toleranseilla", joten tarkkuus ei ole huippua. Kyllä sillä hyvin opettelee. (Ainakin omassa biltema kappaleessani oli ruiskun sisäpuoli hieman karkeapintainen joka vaikeuttaa puhdistamista ei-vesiliukoisten maalien kanssa.) |