Heihoo! Sain tuossa ilmaiseksi rikkinäisen Sharma 2000 Leslien. Sain sen kuitenkin korjattua (kun vaihto sulakkeet), enää puuttuu kaiutinelementit. Eli. Mistäpä suomesta saa erillisiä kaiuttimia? Tarviis sen 15" alapää-äänentoistajan ja sitten sen yläpään driverin. Ottaisin myös ehdotuksia vastaan merkki/malli kysymyksissä. Eipä muuta. : Eevil : EDIT: Turhia pronomineja Voiperse ja muita rasvaisia herkkuja!! |
Heihoo! Sain tuossa ilmaiseksi rikkinäisen Sharma 2000 Leslien. Sain sen kuitenkin korjattua (kun vaihto sulakkeet), enää puuttuu kaiutinelementit. Eli. Mistäpä suomesta saa erillisiä kaiuttimia? Tarviis sen 15" alapää-äänentoistajan ja sitten sen yläpään driverin. Ottaisin myös ehdotuksia vastaan merkki/malli kysymyksissä.
Melkoisen veikeä löytö! Noita on väsännyt joku pikkupulju Brittein saarilla '70-luvulla tietääkseni. Mä koittaisin varmaan jotain JBL:n 130K:ta, Fanea tai tällasta alapääksi ja driveriksi sitten vaan joku mikä sattuu sopimaan mekaanisesti - Jensenin driverit on aidoissa. Jos ton jakari on kopsittu oikeasta Lesliestä niin jakotaajuus on siinä 800Hz hujakoilla, joten sen alapään ei tartte kovin korkealle yltää. |
Hei millainen vehje tuo Sharma on? Oon niistä aika useinkin lueskellut tietyiltä mailinglisteiltä, mutta esimerkiksi mulle on epäselvää se, että onko noissa ollut omat styrkkarit vai onko niitä ajettu erillisillä nupeilla? Samaten kiinnostaa, että minkälaiset nopeudenvaihtosysteemit noissa on (koneiston valmistaja?) Monia Dynacordeja, Wersitoneja sun muita kun on varustettu sillä yhdellä italialaisella koneistolla, joka ei kovin kaksinen ole.. Mullahan on siis tommonen Wersitone. |
Mä koittaisin varmaan jotain JBL:n 130K:ta, Fanea tai tällasta alapääksi ja driveriksi sitten vaan joku mikä sattuu sopimaan mekaanisesti - Jensenin driverit on aidoissa. Jos ton jakari on kopsittu oikeasta Lesliestä niin jakotaajuus on siinä 800Hz hujakoilla, joten sen alapään ei tartte kovin korkealle yltää. Hmjaa... no tuota... Mistähän moisia ämyreitä sitten saa? Kun suomessa ei tunnu missään löytyvän, ainakaan netin mukaan. Jakotaajuudesta en osaa sanoa mitään koska kokeilin vaffistinta Blaupunktin autokajarilla :P sen läpi kuulostaa kaikki pahalta... Pitää varmaan sit kysellä jostain saikka emaililla. Tässä Sharmassa on oma vahvistin. 100W taitaapi olla. Nopeussysteemistä en osaa sanoa mitään muuta kun sen että ainakin on erilainen kuin CRBn lesliessä. Paljon yksinkertaisempi rakennekin tässä on kuin CRB:ssä. Tää pönttö on sitten kaikkea muuta kun pieni ja kompakti, et ei tarvii mennä henkilöautolla keikalle :P. Tai sit täytyy jättää bändärit pois kyydistä x) En saa nyt kuvaa nettiin laitteesta, kun ei oo FTP ohjelmaa, mut... joskus toiste sit. : Eevil : Voiperse ja muita rasvaisia herkkuja!! |