Aihe: King V:n piirustukset?
1
guano
10.12.2004 18:46:28
Onko niitä? Ajattelin jostan helpohkosta alottaa, kun tuossa ei nyt pahemmin niitä muotojakaan ole. Eli, mistä löytäis?
spyykko
10.12.2004 21:47:45

Onko niitä?

Ei ole kävellyt vastaan. Helpommalla taitaa päästä etsimällä netistä sopivan kuvan ja skaalaamalla sen kuvankäsittelyohjelmalla jonkin tiedetyn mitan (esim. skaala) perusteella sopivaan mittaan.

Ajattelin jostan helpohkosta alottaa, kun tuossa ei nyt pahemmin niitä muotojakaan ole.

Se että king-veessä ei ole kauheasti kurveja ei välttämättä tee siitä yhtään helpompaa rakennettavaa, itseasiassa kovin leveä runko tekee bodyn tekemisestä vähän perusteleä ikävämpää.

Rakentamisen helppouteen vaikuttaa bodyn ulkomuodon sijasta paljon enemmän muut valitut rakenneratkaisut (pultti- vai liimakaula, kiinteä talla, Tune-O-Matic, vai vibra jne).

niin, ja hakua käyttämällä olisi tämäkin asia saattanut tulla jo paljon selvemmäksi: http://muusikoiden.net/keskustelu/s … 31&dest=subject&x=0&y=0
Ite olis taas tarvinnu tehdä
guano
11.12.2004 00:13:59
kiitosta, koitin kyllä hakua, mutta ei löytyny.. Mun pitää vissii opetella käyttää hakuakin...heh..
Joel Harald
11.12.2004 02:31:44
Se että king-veessä ei ole kauheasti kurveja ei välttämättä tee siitä yhtään helpompaa rakennettavaa, itseasiassa kovin leveä runko tekee bodyn tekemisestä vähän perusteleä ikävämpää.

Harmi että asia on juuri näin. Tämä mun eka projekti on kunnianhimoisesti Flying-V neck-thru rakenteella ja tune-o-maticilla. En hirveästi suosittele. Mutta onneksi olen jo pahimmasta selvinnyt, eli kaulakulman saamisesta kitaraan.
NP: Pantera - Cowboys From Hell R.I.P Dimebag Darrel
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)