Aihe: Satulan vaihtaminen?
1
Wil-J
05.12.2004 15:17:28
Kun ei haulla löytynyt niin: Mitenkäs jazzbassostani saan satulan irti? Voimallako se vaan hakataan irti vai? Entä uuden kiinnittäminen? Miten se tapahtuu?

Kiitän.
Juzzu
05.12.2004 15:43:16
Kopautat sopivalla voimalla niin lähtee irti jos on kiinnitetty "oikein" oli ikään kuin pieneen valeeseen vaikka tipalla pikaliimaa tms.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
poppamies
05.12.2004 16:28:56 (muokattu 05.12.2004 16:29:07)

Ja aina yhtä toimiva temppu on sahata se satula pitkittäin halki ja sitten puristat puoliskat yhteen ja siinä se oli...
"G-strings are for strippers"
Wil-J
05.12.2004 16:44:03
Ja aina yhtä toimiva temppu on sahata se satula pitkittäin halki ja sitten puristat puoliskat yhteen ja siinä se oli...

Ma ei ymmarra!
Wil-J
05.12.2004 16:44:25
Kopautat sopivalla voimalla niin lähtee irti jos on kiinnitetty "oikein" oli ikään kuin pieneen valeeseen vaikka tipalla pikaliimaa tms.

Eli väkivalloin vain.
Juzzu
05.12.2004 16:49:17
Eli väkivalloin vain.

Ei vaan kopauttamalla ;o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Wil-J
05.12.2004 16:56:58
Ei vaan kopauttamalla ;o)

No okei, ehkä sen kopautuksen ei tarvitse olla kovinkaan brutaali :D
poppamies
06.12.2004 09:29:39

Ma ei ymmarra!

Siis otetaan uudestaan.
Sahaat satulan keskeltä halki rautasahalla, Siis nauhojen suuntaisesti, otelautaan nähden poikittain.
Kun sahaus on suoritettu loppuun otat hohtimet ta jotku tonget ja puristat ne puoliskat yhteen ja naks, siinä se on.
Kerran vielä! Kokoidea on siinä että halkaiset sen poistettavan satulan pitkittäin.
Nyt mulla loppu verbit ja vokaalit. Jos et vieläkään ymmärtänyt minun pitää harkita jonkunlaista kurssia ja koulutusta itelleni...
"G-strings are for strippers"
Wil-J
06.12.2004 12:10:56
Siis otetaan uudestaan.
Sahaat satulan keskeltä halki rautasahalla, Siis nauhojen suuntaisesti, otelautaan nähden poikittain.
Kun sahaus on suoritettu loppuun otat hohtimet ta jotku tonget ja puristat ne puoliskat yhteen ja naks, siinä se on.
Kerran vielä! Kokoidea on siinä että halkaiset sen poistettavan satulan pitkittäin.
Nyt mulla loppu verbit ja vokaalit. Jos et vieläkään ymmärtänyt minun pitää harkita jonkunlaista kurssia ja koulutusta itelleni...

No nyt uskoisin ymmärtäneeni :) Se eka viesti oli vaan auttamatta huono ;) Tai ainakin mun aivoille se oli liian haastava. Kenties basisti + basisti kommunikoimassa ei ole kovin toimiva yhtälö. Mutta kiitos neuvosta, vaikuttaa toimivalta kunhan ei sahaa puuhun asti!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)