Lapari 18.12.2004 16:22:56 | |
---|
Nyt tuli vihdoin basso valmiiksi.Haluan kiittää kaikkia muusikoiden nettiläisiä,apunne oli korvaamatonta. Body:Leppä. Kaula:vaahtera. Mikit Di marzio hump. Viritys koneistot ja talla:Gotoh. Nupit:Vaahtera. kuva on omakuvassa. |
Kitaravirtuaali 18.12.2004 17:04:09 | |
---|
Mmm, mukavan, tuota, miedon näköinen. Ei hypi silmille. Puunväri aina plussaa. |
Niskamies 18.12.2004 17:13:54 | |
---|
Hieno muuten, mutta tossa puussa ei ole oikein minkäänlaista kuviota. Kato esimerkiksi omakuvan Jassoa, niin näät millaista kuviota hienossa naturalissa voi olla. Meitsi on meshissä. |
miktol 18.12.2004 17:21:45 | |
---|
Onneksi olkoon! Miltäs basso tuntuu käteen? |
Lapari 18.12.2004 17:32:31 | |
---|
Hieno muuten, mutta tossa puussa ei ole oikein minkäänlaista kuviota. Kato esimerkiksi omakuvan Jassoa, niin näät millaista kuviota hienossa naturalissa voi olla. Oli siististi syyt näkyvissä.Pitää seuraavassa projektissa tutkia materiaaleja.Tossa oli mukava kun otelautakin oli puun värinen (ilmeisesti vaahteraa?). |
Lapari 18.12.2004 17:36:31 | |
---|
Miltäs basso tuntuu käteen? Tuli näin ensi projektiksi yllättävän hyvä,ainakin itse olen tyytyväinen.Soundi ilman vahvistusta sellanen keskiäänivoittoinen.Vahvistettuna saa jo kivasti bassoakin mukaan. |
poppamies 18.12.2004 18:05:00 | |
---|
Muuten siisti peli mutta nuo vaahtera nupit ei oikein miellytä minun silmää. Tavalliset, rihlatut kromi "drome" nupit sopisi vielä paremmin. Ymmärrän kyllä että sulla on ollut ajatus mutta lopputulos ei oikein tee oikeutta muuten hyvälle ja hienolle bassolle. Tuo straton jakki on hyvä oivallus jazzissa. "G-strings are for strippers" |
poppamies 18.12.2004 18:08:09 (muokattu 18.12.2004 18:08:33) | |
---|
tökkii tökkii "G-strings are for strippers" |
Lapari 18.12.2004 18:15:48 | |
---|
Muuten siisti peli mutta nuo vaahtera nupit ei oikein miellytä minun silmää. Tavalliset, rihlatut kromi "drome" nupit sopisi vielä paremmin. Mulla on itse ihan samanlaiset aatokset,mutta nois nupeissa oli niin kova homma,että saavat jonkun aikaa hoitaa tehtäväänsä.Melko varmasti vaihtuu kun otan keikalle mukaan. |
Basismi 19.12.2004 23:13:27 | |
---|
Musta tai kullattu hardis tekisi mielestäni tuolle hyvää. Stewmäkki muuten myy ebonystä sorvattuja nuppeja... Hieno muuten, mutta tossa puussa ei ole oikein minkäänlaista kuviota. Sen verran on tullut kuolattua kaikenmaailman hulluja fleimejä ja kuilttejä (lähinnä siis netitse), että ihan 'tavallinen' puu on itse asiassa melkoisen hyvän näköinen. Niinkuin vaikka tämä: http://www.fodera.com/pics/imperial.gifIt's hard to be humble when you're so fucking big! |
Niskamies 19.12.2004 23:26:36 | |
---|
Sen verran on tullut kuolattua kaikenmaailman hulluja fleimejä ja kuilttejä (lähinnä siis netitse), että ihan 'tavallinen' puu on itse asiassa melkoisen hyvän näköinen. Niinkuin vaikka tämä: http://www.fodera.com/pics/imperial.gif En siis tarkoittanut puun kuviolla siis fleimia enkä quilttia, vaan ihan tavallisia puun vuosirenkaita. Näyttää tollanen "tavallinen" puu että se olis tehty jostain puumassasta. Meitsi on meshissä. |
MPU 20.12.2004 09:23:54 | |
---|
Höpö höpö. Leppä on lepän näköistä, useimmiten siinä ei mitään kovin kummoista kuviota ole. Ei tuo miltään puumassalta näytä. Mikäs tuossa on pintakäsittelynä? Marko |
Lapari 20.12.2004 12:01:09 | |
---|
Mikäs tuossa on pintakäsittelynä? Spraylakka. |
Basismi 20.12.2004 12:41:09 | |
---|
Höpö höpö. Leppä on lepän näköistä, useimmiten siinä ei mitään kovin kummoista kuviota ole. Tämäkin riippuu, nykyiseen projektiin sattui ihan nätin näköinen lepän pala. Tosin täysin säkällä. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
PasiB 20.12.2004 12:44:52 | |
---|
Hieno muuten, mutta tossa puussa ei ole oikein minkäänlaista kuviota. Kato esimerkiksi omakuvan Jassoa, niin näät millaista kuviota hienossa naturalissa voi olla. Katoppa Niskis mun oman kuvan alinta Passoa. Ei siinäkään mitään ihmeellisiä kuvioita eikä hirveän voimakasta syyrakennettakaan ole, mutta silti se on livenä helvetin hyvän näköinen. Loppupeleissähän ratkaisee kuitenkin soitettavuus ja soundi. Tavallinen tallaaja, basisti ilman omaa syytään. |
Basismi 20.12.2004 15:19:30 | |
---|
Kato esimerkiksi omakuvan Jassoa, niin näät millaista kuviota hienossa naturalissa voi olla. Tuossakos on nyt se sun Sadowsky? Onko siinä erillinen kansiviilu (vähän näyttää siltä)? It's hard to be humble when you're so fucking big! |
poppamies 21.12.2004 23:27:15 | |
---|
Tuossakos on nyt se sun Sadowsky? Onko siinä erillinen kansiviilu (vähän näyttää siltä)? Merkillisiä bassoja! Onko ylin Spector vaiko Warwick, vai eikö kumpikaan? Keskimmäinen jazzi muut ei Fenkku ilmeisestikään. Alimmassa jazzin kaula mutta loput onkin melkoinen myysteeri! "G-strings are for strippers" |
PasiB 22.12.2004 05:39:09 | |
---|
Merkillisiä bassoja! Onko ylin Spector vaiko Warwick, vai eikö kumpikaan? Keskimmäinen jazzi muut ei Fenkku ilmeisestikään. Alimmassa jazzin kaula mutta loput onkin melkoinen myysteeri! No nyt on mennyt Poppiksella puurot ja vellit sekaisin. Nuo bassot on Huilumiehen omaisuutta, eikä Niskiksen jolle nuo kommentit oli tarkoitettu. Bassoista sen verran, että ylin on Ala-Kuhan tekemä, keskimmäinen on budjettimalli joka on kasattu sieltä sun täältä haalituista osista ja alin on omaa tekoa bodyn osalta, kaula Ebaysta, eikä ole aito Fenkku. Mitähän merkillistä noissa sitten on? Tavallinen tallaaja, basisti ilman omaa syytään. |
poppamies 22.12.2004 09:23:51 | |
---|
No nyt on mennyt Poppiksella puurot ja vellit sekaisin. Nuo bassot on Huilumiehen omaisuutta, eikä Niskiksen jolle nuo kommentit oli tarkoitettu. Bassoista sen verran, että ylin on Ala-Kuhan tekemä, keskimmäinen on budjettimalli joka on kasattu sieltä sun täältä haalituista osista ja alin on omaa tekoa bodyn osalta, kaula Ebaysta, eikä ole aito Fenkku. Mitähän merkillistä noissa sitten on? Ei kyllä puurolusikka osoitti aivan oikeaan suuntaan. Kysymys oli tarkoitettu sinulle. Eikä siinä mitään, hieonoja bassoja kaikki tyyni! Siinä mielessä vain "outoja" että en osanut kohdentaa soittimia mihinkään. Ensimmäinen näytti pahasti Spectoilta, ja viimeinen jotenkin ristiveriseltä. Onko tuossa Jazzin ja Precisionin kombinaatissa jazzin, precisionin vaiko joku ihan toisentyyppinen mikki? "G-strings are for strippers" |
takape 22.12.2004 09:24:39 | |
---|
hyvän näköinen on bassosi kyllä! Itse pidän puun väristä, mutta leppä kun on aika kuviotonta niin ehkä jokin pleksi voisi tuoda vähän eläväisyyttä pintaan. |