Aihe: Mistä seuraavanlainen potikka?
1
PoLFus
04.01.2005 19:01:46

Eli ajattelin tulevaan stratooni laittaa sellaisen potikan, jossa on keskellä sellainen stoppi (kuin aktiivibassossakin).
Eli tuo tulisi mikkikytkimen sijasta kitaraan säätämään mikkien (2 P-90) balanssia. Eli tuossa väliasennossa kummatkin ovat samanverran päällä, ääripäissä vain toinen.
Mistäs saisi?
IRC-lakko-päiväkirja , menestys, vai menetys?
SirElwood
04.01.2005 19:21:20
Eli ajattelin tulevaan stratooni laittaa sellaisen potikan, jossa on keskellä sellainen stoppi (kuin aktiivibassossakin).
Eli tuo tulisi mikkikytkimen sijasta kitaraan säätämään mikkien (2 P-90) balanssia. Eli tuossa väliasennossa kummatkin ovat samanverran päällä, ääripäissä vain toinen.
Mistäs saisi?

SP-elektroniikasta kannattaa kysellä, samoin bebekistä, vaasan elektroniikkakeskuksesta... onhan noita, kaikista varmaan löytyy.
ouzoinio
04.01.2005 19:21:55

Kysy täältä www.spelektroniikka.fi tai www.milbrook.fi tai sitten meet lähimpään soitinkauppaan ja jos ei löydy niin pyydät niitä tilaamaan.. ja stewmacilla ainakin on! mutta suosittelisin noi ylemmät vaihtoehdot ensin katsastamaan toi herra mcdonanldsi tuolla lätäkön väärällä puolella... juup ...
ouzoinio
04.01.2005 19:23:04 (muokattu 04.01.2005 19:23:34)

SP-elektroniikasta kannattaa kysellä, samoin bebekistä, vaasan elektroniikkakeskuksesta... onhan noita, kaikista varmaan löytyy.

Voi "#€#!"#€ !!!! tässä käy aina näin että sillä aikaa kun kirjoittaa viestiin jotain romaania niin joku muu kirjottaa (lähes) saman asian samaan aikaan lyhyemmin ja selvemmin...
Juzzu
04.01.2005 19:26:23
Eli tuossa väliasennossa kummatkin ovat samanverran päällä, ääripäissä vain toinen.
Mistäs saisi?

Meinasitko pitää tuon ainoana mahdollisuutena valita mikki?
Itsekin olen joskus miettinýt erilaisia blendausvaihtoehtoja, mutta itse olen kyllä ajatellut että mikinvalinta olisi kuitenkin switchin takana niin pääsee nopsasti muualle jos tarvis.

Ny oon kyllä sitä mieltä että yksinkertainen on kaunista, telen 4-asentoisen vaihtaisin mielelläni vaikka 2-asentoiseen ja LP:ssa on nostopotikat muttei niille ole mitään kytketty. Ja 4-piuhasia mikkejä on kiinni 2-piuhasina jne. Noh, onpahan räpellettävää jos kuitenkin joskus innostuu.
Öhlöm Köhlöm
poppamies
04.01.2005 19:45:12

Eräs varteenotettava keino on laittaa lineaarinen stereopotikka.
Joissakin voi jopa olla mainitsemasi stoppi.
"G-strings are for strippers"
SirElwood
04.01.2005 19:50:26 (muokattu 04.01.2005 19:51:46)
Voi "#€#!"#€ !!!! tässä käy aina näin että sillä aikaa kun kirjoittaa viestiin jotain romaania niin joku muu kirjottaa (lähes) saman asian samaan aikaan lyhyemmin ja selvemmin...

:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)