Haluatko kitarastasi nopeasti mutta aidosti vanhan tuntuisen? Ota yhteys tonicasteriin, hion lankkusi, käyn maalikaupassa hakemassa purkin diccon nitrosellua ja alan huitomaan! Taattua relic jälkeä tiedossa. Yhtään prosessia ei ole epäonnistunut (tosin yksi dicco-prosessi takana toistaiseksi)..=( No elikkä noin kävi mulle, teleni kaulasta tuon huomaa nopeammin kuin rungosta.. Toisaalta näyttää ihan hauskalta, kun eivät nuo halkeamat tunnu kuitenkaan käteen. Lakan sävy voisi sitten kumminkin tässä tilanteessa olla enemmän sellanen vintage-keltainen..En jaksa enää kyllä poiskaan hioa olkoon siis aged tele =)..Omia virheitähän nuo..lyhyet kuivausajat yms..Seuraavaan projektiin jotain vietävän vene lakkaa!! EDIT:siis kunhan tässä vaan tuntoja puran.. |
Otan osaa....tai jotain sellasta...... mulle kävi justiinsa sillai että olin kitaran maalit ja pohjalakan saanu pintaan ja kaikki näytti hyvältä... Sitten tuli pintalakka ja tuli sellasia kupruja että allaoleva maalikerroski halkeili. Ja ongelma ei ollut lakan ja maalin yhteensopimattomuudessa koska olin asian jo aiemmin kokeillut... Tuo tuttu puuseppä joka on näissä projekteissa välillä neuvonu (ja jonka verstasta käytän) sano että sillä oli käyny samalla tavalla pelkän lakan kaa, että pintalakat halkasee koko pinnan. Se syytti liian korkeeta ilmankosteutta. Oli syy mikä hyvänsä niin kyllä ketuttaa... Sulla on kyllä eri tilanne ja eri lakka, mutta ajattelin että tässä samalla omaa vitutusta puran niin ei tuu turhaan uutta threadia.... Pirullisia noi pinnotushommat välillä. Toivotaan ettei toi sun lakkaus halkee enempää ettei joudu mokia sentään tuntemaan ... Laita tyttökalenterin seinälle niin ei tarvii kitaraa katella soittaessa... |