Aihe: Ääninäytteitä niitä haluaville
1 2
Niskamies
21.06.2005 18:43:43
Eli tässä olisi vähän ääninäytettä vehkeistä jos jotain kiinnostaisi. Soitto ei suju, ja piti toimia sekä äänittäjänä että soittajana, mutta eiköhän tästä saa jotain selvää.

Klippi 1. Basarikalvot.
Ekassa osassa basarikalvona Evans EMAD isolla demppirenkaalla, tokassa pienell, ja kolmannessa ilman. Neljännessä osassa basarissa on EQ1.
www.sirkkakuulaniskanen.com/basarikalvot.mp3

Klippi 2. Symbaalit
Ekaksi Stagg jazz ride. Sitten Stagg DH 14" haikat ja Jazz ride. Sitten paiste 2000 20" sound reflections ride.
www.sirkkakuulaniskanen.com/symbaalit.mp3

Klippi 3. Kalvot.
Ekaksi Evans G2, sitten Remo Pinstripe. Ja noissa edellisissä klipeissä on valkoset g1:t.
www.sirkkakuulaniskanen.com/kalvot.mp3

Ja en nyt jaksanut hirveästi miksailla, nämä ovat vain suuntaa-antavia näytteitä.
Virallisesti semi-pro!
Niskamies
21.06.2005 23:26:57
Teinkö nää ihan turhaan, kun ketään ei tunnu kiinnostavan:(
Virallisesti semi-pro!
Alpha
21.06.2005 23:35:23
Teinkö nää ihan turhaan, kun ketään ei tunnu kiinnostavan:(

Äläs nyt masennu. Anna porukalle aikaa makustella, mutustella ynnä sulatella...

Ei me kato purematta niellä...:o)

Hieman monipuolisempaa matskua jos saisit purkkiin, niin...
hollmi-5
21.06.2005 23:35:46
Kuuntelin kyllä. Äänitysmielessä tuo dempatuin bassari itsekseen kuulosti parhaalta. Tosin musan seassa se demppaamattomin voisikin olla paras.

Pinstripet ei toimi mielestäni noissa SC performereissa.

Paisten 2000 ride oli mieleeni näistä eniten.
Mika Hollström
Niskamies
21.06.2005 23:42:55
Hieman monipuolisempaa matskua jos saisit purkkiin, niin...

Heh, ehkä sitten kun on vähän monipuolisempi rumpali:)
Virallisesti semi-pro!
vapauskauppias
21.06.2005 23:46:15
Kivoja klippejä oli, kiitos! Tuo balanssi oli hieman omituinen, mutta kerkesitkin jo sanoa, ettet ole paljon näille tehnyt.

(Pinstripeissä oli mielestäni liian tumppu soundi.)
Dnjmaster
21.06.2005 23:54:24
Kiitoksia klipeistä! Ihan hyvän kuulosia kaikki... Menee vähä offtopikiks mut oli hauksa toi splashi mitä paukutit aina väliin =) Pitäis itellekki hommata joku 6" tai 8" splashi.
Niskamies
21.06.2005 23:55:12
Kiitoksia klipeistä! Ihan hyvän kuulosia kaikki... Menee vähä offtopikiks mut oli hauksa toi splashi mitä paukutit aina väliin =) Pitäis itellekki hommata joku 6" tai 8" splashi.

Setissä on kaks splashia, 10" avedis ja 6" a-custom. Varmaan a-customia meinaat, helvetin hauska pelti:)
Virallisesti semi-pro!
Niq
22.06.2005 09:22:21

(Pinstripeissä oli mielestäni liian tumppu soundi.)

Minä taas tykkäsin, mukavasti lätinää ja jytinää noissa.
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
moderndrummer88
22.06.2005 11:08:22 (muokattu 22.06.2005 11:08:43)
vallan mainioita klippejä, kyllä on minun ostoslistalla seuraavaksi tuo jazz ride... noita tomikalvoja niin oisit äänitelly myös ihan semmosta rollia ja selviä iskuja että ois päässy perille paremmin ja sitten siitä haitsusta niin ihan openilla soittoa jäin kaipaamaan kun sitä olet kehunut
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
HeavyMachinery
22.06.2005 11:11:12

miksi tehdä samplejä jotka on mp3:sia kun kuuluu selvästi se konversion tuomat lisäkihinät ja surkusoundit.... en vaan millään käsitä tätä?
Minä tiedän - siis pelkään !
Niskamies
22.06.2005 11:11:34
vallan mainioita klippejä, kyllä on minun ostoslistalla seuraavaksi tuo jazz ride... noita tomikalvoja niin oisit äänitelly myös ihan semmosta rollia ja selviä iskuja että ois päässy perille paremmin ja sitten siitä haitsusta niin ihan openilla soittoa jäin kaipaamaan kun sitä olet kehunut

Juu, mä en oikein ajatellut eilen kun äänittelin, mutta noi on nyt suuntaa-antavia. Rummut olisi vielä tossa mikitettyinä, mutta nyt on niin ihmeellinen olo etten ala niitä enää paukuttelemaan.
Virallisesti semi-pro!
kampela
22.06.2005 11:47:08

nyt on niin ihmeellinen olo etten ala niitä enää paukuttelemaan.

Toi oli Hyvä!
www.endofyou.net
Stereophile
22.06.2005 14:01:43

Minun mielestä kalvoista parhaiten toimi bassarissa EQ1 ja tomeissa G2. Ja minäkin jäin kaipaamaan haitsun aukisoittoa...
Mutta hyviä klippejä, kiitos näistä.
Näillä mennään mitä on annettu.
Dnjmaster
22.06.2005 14:08:55
Setissä on kaks splashia, 10" avedis ja 6" a-custom. Varmaan a-customia meinaat, helvetin hauska pelti:)

Joo tota a-customia meinasin.
Niskamies
22.06.2005 14:26:04
Minun mielestä kalvoista parhaiten toimi bassarissa EQ1 ja tomeissa G2. Ja minäkin jäin kaipaamaan haitsun aukisoittoa...
Mutta hyviä klippejä, kiitos näistä.

Mä en hirveästi tosta EQ1:sta pitänyt, mutta enpä sitä hirveän paljoa viritellytkään. Vaihdoin tossa äsken EMAD:n takasin, ja kyllä jytää!
Virallisesti semi-pro!
Terok
22.06.2005 20:24:11

Stagg haikka sample oli kiinnostava, pitää kyllä päässä kokeileen niitä joskus jossakin. Ainoastaan nuo pelti samplet tuntuu järkeviltä, niistä nyt kuitenkin jotain suuntaa saa, eri kalvo tyypit ei niin kiinnosta.
vapauskauppias
23.06.2005 00:44:04
Minä taas tykkäsin, mukavasti lätinää ja jytinää noissa.

Jeps. Nämä ovat todella mielipideasioita. Monesti raskaammassa musiikissa haetaan juuri tuollaista soundia. Kuvittelepa se sitten jazzin soittoon... Tai järjettömän korkea jazz vire hevimpään kamaan... Onneksi eivät kaikki ole samaa mieltä.

Tuo A-custom oli muuten ihan korkeasoundinen.
Niskamies
23.06.2005 00:47:16
Tuo A-custom oli muuten ihan korkeasoundinen.

Niin olikin, se on ihan paras.
Virallisesti semi-pro!
ddrum54
23.06.2005 09:48:25
Mä en hirveästi tosta EQ1:sta pitänyt, mutta enpä sitä hirveän paljoa viritellytkään. Vaihdoin tossa äsken EMAD:n takasin, ja kyllä jytää!

Älä myy sitä EQ1:stä vielä. Karvan verran tiukemmalla vireellä se on hyvä. Jymähdys oli jo nyt hyvä, mutta pikkasen ripinää oli havaittavissa.
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)