Aihe: Millenium tuplat
1 2
-lefa-
12.01.2005 16:01:34 (muokattu 12.01.2005 16:01:55)
Mulle sattu tässä viime kesänä että innostuin tilaamaan thomanilta Millenium tuplapedaalit joita mä luulin alussa että ne ei ois mitään laadukasta tekoa mutta yllätys yllätys ne oli aivan älyttömän hyvät soittaa ja kohta näin pdp:n hardware luottelossa että ihan samoista osista niitä tehään.
Onko järkee et pdp:n tuplia on ollu kaupoissa yli kolmella sadalla kun itse ostin thomannilta 184e maksavat milleniumit hinta ero on hirvee ja laatuero on hirveen pieni! joten suosittelen millenium tuplia vaan kaikille tuplista kiinnostuneille!
DIRRRRRTY!!!!!
Blitz
12.01.2005 16:33:24 (muokattu 12.01.2005 16:33:42)
Ohoh!

Tilasin just kolmet tollaset Thomannilta. On sit kavereillekin. :)
"hevi on paskinta rässi on parasta"
ddrum54
12.01.2005 18:01:36
Nyt kaikki kipinkapin toomanille mimmlinnummelimmeja ostamaan.
2`n 4
Alpha
12.01.2005 18:07:25
Tilasin just kolmet tollaset Thomannilta. On sit kavereillekin. :)

Muistat sitte tehokkaasti painottaa, että ovat DW:n spedut ja hirmu hyvät. Tulloo kivasti voittoa...
Macu
12.01.2005 18:16:40
Milleniumin tuplat on oikeestaan paskimmat mitä oon ikinä soittanut. Huonompia ei ole tullut vastaan. Niillä soittaminen ei vaan sujunut.
Ostinpas sitten eliminaattorit, niin johan rupes kulkeen :)
Kahvin määrä on vakio
Ruoste
12.01.2005 19:35:28
Omistin taannoin Milleniumin tuplat, olihan ne ekoiks tupliks ihan siedettävät mut sain hajalle ne puolentoista vuoden sisällä... myin sitten kaverille ne kympillä ja ostin DW:t
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
ddrum54
12.01.2005 20:02:21
Omistin taannoin Milleniumin tuplat, olihan ne ekoiks tupliks ihan siedettävät mut sain hajalle ne puolentoista vuoden sisällä... myin sitten kaverille ne kympillä ja ostin DW:t

Siis häh??? Puoltoista vuotta... Ootko nyt ihan varma, että olivat Milleniumit?
2`n 4
LumPus
12.01.2005 20:13:25

kuulostaa oudolta, ei millenium kestä noin pitkään....
Elämä vie liikaa aikaasi!!!
KoRn88.
12.01.2005 21:04:24
Itellä oli kans ekat tuplat nuo milleniumit. noh, kyllähän ne juuri ja juuri ekoiks tupliks meni, mutta myöhemmin ku vaihto nuo Iron Cobriin nii voi että ku tuntu hyvältä. Mut kannattaa säästää rahaa ja ostaa paremmat. Ainaki mun kokemusten perusteella.
miän vain
12.01.2005 21:48:19

Kaverilta meni Himmeliumin tupla halki. Siis se pedaalilauta.Kai ne hyvät on...
Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic
anzelmosm
12.01.2005 21:59:10

Kaverilta meni Himmeliumin tupla halki. Siis se pedaalilauta.Kai ne hyvät on...

eikös buusterilla menny dw:n pedaalista se pohjalankku halakipoikki.. ;)
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/smjurl.wmv lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
Youni
12.01.2005 22:04:55 (muokattu 12.01.2005 22:05:32)
Mullakin oli Millenium-tuplapedaali. Täysin paska! Ne lonksu jotenkin oudosti, ei siis välitysvarresta, vaan kaikkialta muualta. Pedaalilaudat hyppivät leikkisästi, se oli hauskaa. Tämä ei ollut edes asetuksista kiinni!
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
fmcruelty
12.01.2005 22:56:47
Ku ny alettiin puhumaan noista särkyneistä pedaaleista, nii ite oon saanu Iron Cobran nuijan poikki kaks kertaa 3 vuoden sisään. Ei se laatukaa välttämättä aina kestä. Niin ja soitin joskus teininä kaks vuotta Centuryn tuplilla ja niistä ei hajonnu mikää koko aikana. Nyt on DW ollu 1,5 vuotta ja kaikki o toistaseks kasas :)

Ei siis kandee luoda absoluuttisia hyvä-huono -sääntöjä, ku jostain kohdasta se sääntö aina kusee.
Niinpä niin!
lateq
12.01.2005 23:18:54

Ei sen puoleen, kyllä omat milleniumin tuplat (nykyään ehkä _hiukan_ vähemmässä käytössä olevat) ovat kestäneet jo suurinpiirtein 2½ vuotta, tai "kestäneet". Vähän paskanahan ne on muttei kuitenkaan silleen särki.
Myös millenium haikan alapelti ja ride on vielä ehjänä, vaikka noilla aikanaan kovastikin soittelin. Ne tais tohon erään pistää tehtaalla vahingossa vähän jotain oikeeta valmistusmateriaalia sekaan.
Crash sen sijaan tais joskus jotenkin "vahingossa" tipahtaa kymmenen metrin parvekkeelta betonialustalle, eikä varsinaisesti voi sanoa että laatu olisi merkittävästi muuttunut suuntaan tai toiseen.
Laavassa on ikävä saatanaa.
Jaakko Hyvärinen
12.01.2005 23:40:11
Niin ja soitin joskus teininä kaks vuotta Centuryn tuplilla ja niistä ei hajonnu mikää koko aikana.

Itse polkaisin century sinkun poikki. noh. Se oli about 7 vuotta vanha.
No on se nyt Perkele!..*ja meikkiä naamaan*
lethus1
13.01.2005 10:19:03
Hinta-laatu suhteeltaa helvetin hyvät tuplat on Sonorin n. 199e muistaakseni thoomannilla maksavat vermeet. Niillä soittelin melko pitkään kunnes hommasin toisen samassa mielessä törken kovat pedaalit, Yamahan dfp9400 (n. 300e).

Kannattaa noita sonoreitakin tutkailla.
fmcruelty
13.01.2005 10:21:30
Itse polkaisin century sinkun poikki. noh. Se oli about 7 vuotta vanha.

Niinno se munki oma oli varmaan jeesustakin vahempi, mut silti se kesti koko käsittelyn (=jaloittelun) ajan.
Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti.
jpistokoski
13.01.2005 11:51:27
Onkohan lefa soitellu muilla tuplilla? Millenium tuplat on kai melkein kelvolliset ensimmäisiksi tupliksi,joilla hakea vähän tuntumaa tuplilla soittamiseen. Tyyppaa Tama: Iron Cobra tai DW5000,niin et kuseskelekkaan enään Milleniumiin päin.

Keep the beat.
Handfucker
ToMi88
14.01.2005 17:09:16

Mä en kyllä oikeestaan käsitä..Miksi pitää olla jotkut helvetin kalliit vehkeet jos ihan vaan omaksi ilokseen soittelee tai yleensäkin..
Kyllä ne milleniumitkin välttää..ja tosiaan,kun samoja osia ne niissä käyttää.. ainakin joissakin..
Ja sitten,miksi pitää ostaa joku saatanan kallis teline,kun halvallakin saa ja kuhan pysyy pystyssä...
No merkki maksaa..
Niq
14.01.2005 17:42:58

No laatu maksaa..
Muah!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)