eleeton 08.04.2004 18:19:52 (muokattu 08.04.2004 18:48:55) | |
---|
Levytukkuun tuli tänään tavaraa ja sanoivat äsken puhelimessa että "jostain syystä ei ollu niitä kapuloita toimituksessa" eli Tama Powertools HM-BC joita olen yrittäny saada jostain yli 6kk. Thomannilla ei ole, mitä muita nettisoitinkauppoja on (ulkomailla) mistä voisin mennä katsomaan jos löytyisi. Vai onkohan tamalla joku ongelma, esim. lopettavat tuon mallin, mutta jos näin on niin voisivat edes maahantuojille ilmoittaa!! Metsästys jatkuu.. niin ja kapulat on minusta niinku kengät. Jos ne ei ole just hyvät niin ei se kävely ole kivaa, saatika sitten juokseminen. EDIT: tama product news: "TAMA Expands Stick Choices For 2004 You can have the most expensive kit in the world and still be miserable if you can't find the right stick. For 2004, Tama have made finding the right stick a whole lot easier." hoho. ku niitä kapuloita vaan vois OSTAAKIN jostain. powertoolseja on vain lisää ja HM-BC edelleen mallistossa. olen katkera. EDIT2: kävin läpi musiikkikauppoja mitä löysin haulla keskusteluista. Ainoassakaan ei ollut edes taman kapuloita, saati sitten noita kyseisiä! :( |
Paas 08.04.2004 18:48:53 | |
---|
Osta sorvi ja sorvaa itse. Olen kokeillut, painopiste oli ihan päin vittua eikä ne edes ollu saman paksuiset. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
-Maza- 08.04.2004 22:48:27 | |
---|
Oon kokeillu myös väsätä ite noita kapuloita. Koivuhalosta kirveellä ja puukolla yritin, niistä ei tullu oikein samanlaiset... Settiä en koskaan niillä päässy soittamaan, mutta semmosta puunhakkauspölkkyä kylläkin, menivät poikki. :( |
Paas 08.04.2004 23:22:34 | |
---|
Oon kokeillu myös väsätä ite noita kapuloita. Koivuhalosta kirveellä ja puukolla yritin, niistä ei tullu oikein samanlaiset... Settiä en koskaan niillä päässy soittamaan, mutta semmosta puunhakkauspölkkyä kylläkin, menivät poikki. :( Sorvaamallahan ne on melkein pakko tehdä jos haluaa suht nopeasti ja tarkasti. Pitäis vaan olla tarpeeksi hyvä sorvi ja uskallusta sorvata sitä kapulaa tarpeeksi ohueksi. Ei vaan uskalla, saattaa katketa ja lentää silmille. :) (Hieman off-topic) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
anzelmosm 09.04.2004 00:33:45 | |
---|
Oon kokeillu myös väsätä ite noita kapuloita. Koivuhalosta kirveellä ja puukolla yritin, niistä ei tullu oikein samanlaiset... Settiä en koskaan niillä päässy soittamaan, mutta semmosta puunhakkauspölkkyä kylläkin, menivät poikki. :( joo mäki armeijassa puukolla metäsä vuoleskelin.. melkein suorista oksan pätkistä.. sitte ku ne kuivu niin väänty vaan lisää.. oli aika komijat.. |