Aihe: Istanbul alchemy a.r.t lautassetti.
1 2
PolkaTulk
13.09.2003 14:41:45 (muokattu 15.09.2003 19:11:14)
Mitä ootte mieltä,nää ois melkeinpä ainut mahollisuus ja hinta ei todellakaan päätä huimaa 295€ setti sis. 14"hh,
16"crash ja 20"ride+lautaskassi,kosken musiikki joensuu.
Ja jos laajennus olisi miellessä niin 18"crash 110€.
Tulisivat moposetin lisukkeeksi,7a nyloneilla soitettavaksi.
Musiikkityyli kovimmillaan Black Sabbathia.
Pistäkää arvioita!
666% Hellbilly
Bacchus
13.09.2003 16:59:57
Mitä ootte mieltä,nää ois melkeinpä ainut mahollisuus ja hinta ei todellakaan päätä huimaa 295€ setti sis. 14"hh,
16"crash ja 20"ride+lautaskassi,kosken musiikki joensuu.
Ja jos laajennus olisi miellessä niin 18"crash 110€.
Tulisivat moposetin lisukkeeksi,7a nyloneilla sotettavaksi.
Musiikkityyli kovimmillaan Black Sabbathia.
Pistäkää arvioita!

Hyvät pellithän nuo Pro Artitkin on, vaikka Istanbulin "halpista" onkin. Mul oli tuollainen 16" chrash joskus ja oli kyllä hintaansa nähden erinomainen. Ei ollenkaan sellainen koliseva, vaan aika lämmin ja musikaalinen. Ääntäkin noista lähtee ihan hyvin, ja ne on vieläpä suht herkkiä. Suosittelen kyllä!
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Triskal
15.09.2003 13:04:18

Oli kyllä 15" sweet alchemy viimeinen Istambuli jonka ostin. Hajosi mokoma puolen vuoden sisällä.
Bacchus
15.09.2003 13:34:19
Oli kyllä 15" sweet alchemy viimeinen Istambuli jonka ostin. Hajosi mokoma puolen vuoden sisällä.

Jaa, mulla oli käytössä vuoden ja sitten vaihdoin eteenpäin. Oli vieläkin erinomaisessa kunnossa, ja sillä oli paljon soitettu.

Muuten, niissähän on 6kk takuu valmistusvikojen takia. Veitkö takaisin liikkeeseen?
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Dr.Rubber
15.09.2003 18:46:17

Mulla on ollu nyt yli kaksi vuotta Istanbul Agop Alchemy cuostom krässejä kaksin kappalein ja on soitettu studiota ja keikkaa ja krässimättökomppia, eivätkä ole miksikään menneet...
Ei kannata tunkea lunta pilluun!
bluesman86
16.09.2003 10:18:14
Mulla on ollu nyt yli kaksi vuotta Istanbul Agop Alchemy cuostom krässejä kaksin kappalein ja on soitettu studiota ja keikkaa ja krässimättökomppia, eivätkä ole miksikään menneet...

mulla on kaks alcemy medium crashiä ollu koht kolme vuotta eikä oo mikskää menny paitti 18" on lähteny ne leimat läiskii.
Rock Rock
ltg
19.09.2003 16:29:59
Kertokaapa jotain alchemyn ridesta (paksuus, kapulaääni, kello, selkeys etc...) onko hintansa väärti, eli paljon siis maksaa?
Bacchus
19.09.2003 17:38:29
Kertokaapa jotain alchemyn ridesta (paksuus, kapulaääni, kello, selkeys etc...) onko hintansa väärti, eli paljon siis maksaa?

Ilmeisesti JeeVesin Alchemy ride kiikarissa, joka tuolla Torilla näytti olevan myynnissä.=) Mieshän vois itse tulla vähän mainostamaan...
ltg
19.09.2003 20:04:09
Näin on joo.
Triskal
23.09.2003 09:53:22 (muokattu 23.09.2003 09:55:32)

Jaa, mulla oli käytössä vuoden ja sitten vaihdoin eteenpäin. Oli vieläkin erinomaisessa kunnossa, ja sillä oli paljon soitettu.

Muuten, niissähän on 6kk takuu valmistusvikojen takia. Veitkö takaisin liikkeeseen?

Hajosi takuuajan jälkeen. Käytin liikkeessä ihan uhalla kuitenkin ja siellä sanoivat, että "vuodenhan tälle olisi takuuta saanut." Tosi kiva, ei ollut kuittiakaan enää tallella. En sitten hyvitystä saanut.

EDIT: hö, kirjoitin edellisessä, että puolen vuoden sisällä. Väärää tietoa jostain syystä, oli 9 kuukautta, NOIN, käytössä.
Bacchus
23.09.2003 11:04:01
Hajosi takuuajan jälkeen. Käytin liikkeessä ihan uhalla kuitenkin ja siellä sanoivat, että "vuodenhan tälle olisi takuuta saanut." Tosi kiva, ei ollut kuittiakaan enää tallella. En sitten hyvitystä saanut...

Juu, ikävämpi homma... Ittelläkin tullu joskus noita kuitteja häviteltyä, vaikka yleensä just sillä uhalla pistän talteen että sitä joskus tarttis. Miten muuten tuntuukin siltä, et just kun ei oo pistäny kuittia talteen niin sitä juuri tarvitsisi?
Ei helevata!
JeeVes
25.09.2003 08:24:48
Ilmeisesti JeeVesin Alchemy ride kiikarissa, joka tuolla Torilla näytti olevan myynnissä.=) Mieshän vois itse tulla vähän mainostamaan...

Ei jaksa ruveta mainostelee, jos on jotain kysymyksiä, niin sopii kysyä. Se mun pelti ei ole mitään ART sarjaa, vaan se on sitä parasta Alchemyä eli Professionalia.
"Artistivieras on välttämätön" (Kummeli aforismi nr. 10)
Candybar
25.09.2003 12:37:23
Tuon setin ride ei kyllä ole paras mahdollinen.
JeeVes
25.09.2003 17:30:42
Jeps, toi ART ja proArt sarjojen ridet on kyllä aika kökköjä. Mutta professionalilla on aika herkkuja. Meinasin ite hankkia tollasen sweet tyyppisen riden.
"Artistivieras on välttämätön" (Kummeli aforismi nr. 10)
drum-monkey
06.02.2005 20:14:49
Otetaanpas vanha keskustelu esiin...
Ostin 16" proARTin crashin käytettynä kun halvalla sain. Myyjä sanoi ettei ole käsin tehty, mutta kun kaiverrusta tutkin, niin "hand made" siinä ilmeisesti lukee. Vaikka ainoastaan tuo "hand" näkyy selvästi. Eli miten asia on? Oli miten oli, ääni on mielestäni hyvä. Ja kova.
Musiikki pelasti minut urheilulta.
Bacchus
06.02.2005 20:45:46
Otetaanpas vanha keskustelu esiin...
Ostin 16" proARTin crashin käytettynä kun halvalla sain. Myyjä sanoi ettei ole käsin tehty, mutta kun kaiverrusta tutkin, niin "hand made" siinä ilmeisesti lukee. Vaikka ainoastaan tuo "hand" näkyy selvästi. Eli miten asia on? Oli miten oli, ääni on mielestäni hyvä. Ja kova.

Hand Made- väite on usein aika suhteellinen käsite. Monet huippupellitkin valmistetaan pitkälti koneellisesti, ja hieman lopuksi vasaralla kilkutellaan. Kappas, "Hand Made"!

Ei siis ole täysin käsintaottuja nuo Pro Artit, mutta kai niitä on vähän naputeltu vasaralla. Ihan kelpo peltejä kuitenkin, ei siinä mitään.
-
drum-monkey
06.02.2005 20:52:55
Hand Made- väite on usein aika suhteellinen käsite. Monet huippupellitkin valmistetaan pitkälti koneellisesti, ja hieman lopuksi vasaralla kilkutellaan. Kappas, "Hand Made"!

Ne prkleet! No, ääni on tärkein, ei hinta, ei merkki.
Musiikki pelasti minut urheilulta.
savopie
06.02.2005 21:08:20
en jaksanut lukea, vaan vastaan suoraan. ELi: olet ostamassa A.R.T pakettia, se on mun mielestä paskaa. osta pro art, ne on ok, mulla on proartit ja hyvin on kestäny, ja mieletäni oikein hyvä saundi, mutta jos voisin professionaaleihin vaihataa, niin vaihtaisin heti ;D... mutta älä osta artteja vaan investoi 150e enemmän ja osta pro artit!
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
Bacchus
06.02.2005 22:07:50 (muokattu 06.02.2005 22:09:35)
en jaksanut lukea, vaan vastaan suoraan. ELi: olet ostamassa A.R.T pakettia, se on mun mielestä paskaa. osta pro art, ne on ok, mulla on proartit ja hyvin on kestäny, ja mieletäni oikein hyvä saundi, mutta jos voisin professionaaleihin vaihataa, niin vaihtaisin heti ;D... mutta älä osta artteja vaan investoi 150e enemmän ja osta pro artit!

Katoppas kysymyksen esitysajankohtaa, eipä taida olla enää ajankohtainen asia.;) Mutta muuten on kyllä totta tuo kommenttisi, A.R.T. on melkoista kuraa, mutta Pro A.R.T. on jo ihan ok.

Ne prkleet! No, ääni on tärkein, ei hinta, ei merkki.

Sanoppa muuta, saaterin mulkerot! Ääni on tärkein, ja hinta sinänsä että kunhan on kohdillaan laadun suhteen.
-
ToMi88
08.02.2005 11:43:17

ainakin ihan tavallinen alchemy A.R.T sarja on ihan kauhee sarja..
ainakin ride oli sellainen "muovinen" ja tosi tunkkainen, mutta kirkas kuitenkin. sitten kun siihen löi niin saatana kun se soi seuraavat kolme tuntia ja peitti täysin muut rummut ja pellit alleen.
En tykännyt
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)