Aihe: Tama Iron Cobra
1
JP85
28.03.2003 11:42:32
Paljonkohan tollanen Iron Cobra uusi nuija+varsi mahtaa maksaa? Onko eri malleja?
J-P
Mikko A
28.03.2003 17:05:13
Paljonkohan tollanen Iron Cobra uusi nuija+varsi mahtaa maksaa? Onko eri malleja?

Itse ostin 2 kpl kuminuijia (siis varsineen) Levytukusta hintaan 18 erkkiä kipale. Eri nuijavaihtoehtoja on viltti, kumi ja puu, muita eri "malleja" ei ole.
I rule...
JP85
28.03.2003 17:30:45
Mahtaakohan toimia Sonorin pedaalissa????
J-P
Mikko A
28.03.2003 17:44:20
Mahtaakohan toimia Sonorin pedaalissa????

Kyllä varmaan toimii. Ei mullakaan oo Taman pedaaleja vaan Gibraltarit.
I rule...
PolkaTulk
28.03.2003 17:55:01

Eri nuijavaihtoehtoja on viltti, kumi ja puu.

Onko noista ks. nuijista sitte mitään soundiero kokemuksia?
Only The Meteors are pure psychobilly.
Olli
28.03.2003 18:07:01

Onko noista ks. nuijista sitte mitään soundiero kokemuksia?

Huopa: Pehmeä soundi, toimii jazzissa ja vintage henkisessä rockissa parhaimmillaan

Kumi: Terävä, erottuva lyöntiääni, tällä saa sitä hevi napsua (jos haluaa joku sitä??)

Puu: kovin volyymi, hieman kirkkaampi, kuin kumi

Kokemukseni perustuu premierin perus ja edp400 pedaaleihin. testauksessa ollut puunuija oli kai Sonorin puunuija.
Tohon sitten vaan nimi alle, ja se on sillä selvä.
miän vain
28.03.2003 18:43:15

Kumista nuijaa en ole testannut, enkä edes mitään iron cobran malleja, mutta puutumpa silti:

Puu antaa parhaan löytämäni napsun. En ole kyllä sen perään.

Huopa on mukavan pehmeän kuuloinen - tämä erottuu hiljaisemmilla voimakkuuksilla parhaiten

Muovi on hyvä, napakka. Saman oloinen kuin huopa, mutta erottelee paremmin rokväännössä - ilman napsua kuitenkin. Hiljempaa soitettaessa ei niin hyvä kuin huopa, muttei myöskään niin huono kuin puu.

Käytän mapexin kolmipuolisia nuijia - niissä on nuo kaikki, ja saa kätevästi kääntää vaikka biisien välissä. IC:n nuijat on kyllä varmaan ainakin vähän kevyemmät.
O jee! *NAX*
Mikko A
28.03.2003 21:10:41
Iron Cobran kuminuijalla ei kyllä mitään hevinapsua saa, mutta todella mukavan, jykevän, tukevan mäjäyksen. Tykkään erittäin paljon sekä soundista että tuntumasta. Suosittelen!
I rule...
thorn_of_blood
02.04.2003 08:04:24

Kyllä varmaan toimii. Ei mullakaan oo Taman pedaaleja vaan Gibraltarit.

Mulla on gibraltarin avenger 2. Ja siinä on ihan sikahyvä nuija. Just sillä kumi puolella saa semmosen lätsähtävän ja tiukan saundin, en menis nuijaa vaihtamaan.
The romantic face of external brutality
Mikko A
02.04.2003 14:11:39
Mulla on gibraltarin avenger 2. Ja siinä on ihan sikahyvä nuija. Just sillä kumi puolella saa semmosen lätsähtävän ja tiukan saundin, en menis nuijaa vaihtamaan.

Mulla on sama spedu ja oli siis nuo nuijatki. Soundi oli kyllä tosi hyvä, mutta tuntuma oli mun mielestä aika karsee... Liian raskaat oli ne nuijat.
I rule...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)