Aihe: edrumproject
1
Peicco
25.01.2006 11:56:05
Bacchus
25.01.2006 15:01:53
Migo
25.01.2006 15:11:15
Mukavan selkeä ja + , että viitsii tämmösiä tehdä.
I feel you glaring, WHY WON'T YOU STOP STARING?
LumPus
25.01.2006 15:20:45
Hieno homma, kiitoksia. näitä vaan lisää!
Ei tästä hyvä tule, tämä on jo.
Peicco
30.04.2006 10:06:53
Aiheeseen liittyen huomsin, että en ole ainoa joka on todennut Millenium MPS-300 rumpuaihion sopivaksi rungoksi omalle sähkörumpuprojektille. Kaupallisessakin mielessä muutama valmistaja on päätynyt samaan perusrunkoon oman brandin alla myytäväksi. Todennäköisesti perusrunkoja valmistetaan jossain kaukoidässä, ehkä kiinassa.

Jenkkiläinen Pintech (ei jälleenmyyjää suomessa, www.drum-tec.de kautta saa)
käytää samaa runkoa omaan tuotteeseen:

http://www.pintechworld.com/Cympad/Pads/Gig%20Bass.jpg

Hartdynamics käyttää samaa runkoa räkkiä myöten Virtuoso -tuotteessaan:

http://www.hartdynamics.com/product … msets/virtuoso/LG_VIRTUOSO+TD6V.jpg

Koskakohan markkinoille tulee ensimmäinen suomalainen e-drum -valmistaja.
Pitäisiköhän ryhtyä ensimmäiseksi hullunrohkeaksi pioneeriksi... :)

Toisaalta, markkinat suomessa ovat varsin rajalliset vaikkakin erittäin kovassa kasvussa.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
miän vain
30.04.2006 10:40:16

Hyvä homma, plus.

Tekstissä vaan ei taida olla yhtä ainutta pilkkua. Hankala lukea.
Superficiality - so you would stay on top
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
Peicco
30.04.2006 14:09:17
Tekstissä vaan ei taida olla yhtä ainutta pilkkua. Hankala lukea.

Tekstissä? Missä? Mä oon ihan kujalla, vaikka vappusimat on vielä korkkaamatta.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
EP
02.05.2006 21:34:08
Aiheeseen liittyen huomsin, että en ole ainoa joka on todennut Millenium MPS-300 rumpuaihion sopivaksi rungoksi omalle sähkörumpuprojektille. Kaupallisessakin mielessä muutama valmistaja on päätynyt samaan perusrunkoon oman brandin alla myytäväksi. Todennäköisesti perusrunkoja valmistetaan jossain kaukoidässä, ehkä kiinassa.

Jenkkiläinen Pintech (ei jälleenmyyjää suomessa, www.drum-tec.de kautta saa)
käytää samaa runkoa omaan tuotteeseen:

http://www.pintechworld.com/Cympad/Pads/Gig%20Bass.jpg

Hartdynamics käyttää samaa runkoa räkkiä myöten Virtuoso -tuotteessaan:

http://www.hartdynamics.com/product … msets/virtuoso/LG_VIRTUOSO+TD6V.jpg

Koskakohan markkinoille tulee ensimmäinen suomalainen e-drum -valmistaja.
Pitäisiköhän ryhtyä ensimmäiseksi hullunrohkeaksi pioneeriksi... :)

Toisaalta, markkinat suomessa ovat varsin rajalliset vaikkakin erittäin kovassa kasvussa.

Mistä materiaalista Milleniumin sähkörumpujen telineet on valmistettu?
Voiko verrata kalliimpien valmistajien vastaaviin?
Jaska
02.05.2006 22:02:16

huhujen mukaan koiranputkesta
EP
02.05.2006 22:20:19

Täh?
Luuletko olevasi vitsikäs?
Jollei sinulla ole mitään tietoa asiasta, niin OLE HILJAA!
south_of_heaven
02.05.2006 22:23:37

Painoin varoitusta.
Tällasta ei rumpufoorumeilla suvaita.
Pitäisköhän ihan moderaattoreille laittaa viestiä että antaa sulle ikuisen jäähyn.

:0)
itki south_of_heaven
mankkis
02.05.2006 22:58:13

Hehheh
Tosi hauska juttu. Eiköhän ne iha metallista kuitenkin tehä ?
En tiedä mitä teen jos maapallo nukkuu kuin unta Ruususen En tiedä mihin meen jos maapallo hukkuu paskakerrokseen Leevi and the Leavings- paskaa lapsille
Peicco
03.05.2006 11:25:45
Voiko verrata kalliimpien valmistajien vastaaviin?

Kuten tuossa jo aikaisemmin totesin, Hartdynamicsin Virtuoso -setti on räkkiä ja kaikkia clampeja sekä peltistandeja myöten samaa tavaraa kuin Millenium MPS-300 setissä.

Räkkihän on mustaksi maalattua alumiiniputkea ja peltistandit todella hepposen oloista kromattua metallia. Perhanan köykäsiä, mutta eihän ne samanlaiselle rasitukselle esim. akustisen setin peltistandien kanssa joudukaan. Nuo sähkölärpykät kun ei paina juuri mitäään eikä niitä tarvitse kosauttaa täydellä voimalla saadakseen symbaalin soimaan. Paskathan nuo Milleniumin omat sähköpellit on, siitä ei nyt pääse mihkään.
EP
03.05.2006 12:32:55
Kuten tuossa jo aikaisemmin totesin, Hartdynamicsin Virtuoso -setti on räkkiä ja kaikkia clampeja sekä peltistandeja myöten samaa tavaraa kuin Millenium MPS-300 setissä.

Räkkihän on mustaksi maalattua alumiiniputkea ja peltistandit todella hepposen oloista kromattua metallia. Perhanan köykäsiä, mutta eihän ne samanlaiselle rasitukselle esim. akustisen setin peltistandien kanssa joudukaan. Nuo sähkölärpykät kun ei paina juuri mitäään eikä niitä tarvitse kosauttaa täydellä voimalla saadakseen symbaalin soimaan. Paskathan nuo Milleniumin omat sähköpellit on, siitä ei nyt pääse mihkään.

Thanks!
Toi keveys olisi tässä tapauksessa ihan ok, tuon sähkörumpujen "äänettömyyden" lisäksi.
Katsotaan nyt.. toinen mahdollisuus olisi Rolandin räkki ja siihen padeja tarpeen mukaan.
Jaska
03.05.2006 20:29:58
Täh?
Luuletko olevasi vitsikäs?

luulen, tai luulin

Pitäis se nyt tajuta että kun puhutaan milleniumista niin mistään laadukkaasta ei oo kysymys. Luultavasti huonoa metalliseosta, niinkun SähköPeikko jo kertoikin..

Saatana, pistäkää mut jäähylle, jos tykkäätte..
Peicco
03.05.2006 21:16:54
luulen, tai luulin

Pitäis se nyt tajuta että kun puhutaan milleniumista niin mistään laadukkaasta ei oo kysymys. Luultavasti huonoa metalliseosta, niinkun SähköPeikko jo kertoikin..

Saatana, pistäkää mut jäähylle, jos tykkäätte..

Samaa pölynimurinputkea ne kaikki on.
Jengi vaan dissaa Milleniumia perustuen joukkopropagandaan eikä omiin kokemuksiin. Clampit ja muut kiinnikkeet on kyllä hepposta roinaa, mutta kyllä ne tällaisen harrastelijakäytön välttää jossa ei jatkuvasti pannuja ruuvailla irti tai kasailla settiä 3-5 kertaa viikossa keikkapaikoilla.
EP
03.05.2006 22:14:35
Taitaapi olla osa kovin nuorta väkeä täällä?
Tuntuu vähän siltä, kun jostain asiasta haluaisi tietoa sellaiselta, jolla sitä kokemusta on ko. tuotteesta, niin tuntuu aika huvittavalta tuollainen haukkuminen.
Kyllähän sitä huumoria pitää olla ja vitsejä saa kertoa, mutta kai sitä itse kukin osaa itse parhaiten tehdä omat päätöksensä hankkia tai olla hankkimatta jotain tuotetta. :)
south_of_heaven
03.05.2006 22:17:30
Taitaapi olla osa kovin nuorta väkeä täällä?
Tuntuu vähän siltä, kun jostain asiasta haluaisi tietoa sellaiselta, jolla sitä kokemusta on ko. tuotteesta, niin tuntuu aika huvittavalta tuollainen haukkuminen.
Kyllähän sitä huumoria pitää olla ja vitsejä saa kertoa, mutta kai sitä itse kukin osaa itse parhaiten tehdä omat päätöksensä hankkia tai olla hankkimatta jotain tuotetta. :)

no, yleisesti ottaen tiedetään, että Milleniumin laatuun ei kannata liiaksi luottaa, ja siksi Milleniumin mainitseminen johtaa usein ns. millenium-huumoriin.
itki south_of_heaven
Peicco
04.05.2006 11:46:56
no, yleisesti ottaen tiedetään, että Milleniumin laatuun ei kannata liiaksi luottaa, ja siksi Milleniumin mainitseminen johtaa usein ns. millenium-huumoriin.

Joo, mutta täytyy ottaa huomioon omat tarpeensa ennemmin kuin muiden mutu-puheet.
Ei kotona soitteleva harrastaja varmastikaan tavitse Sonorin laadukkainta HW:ta vaan kevyemmät ja edullisemmat standit ovat optimaalisempi valinta.
Ei pääse nauttimaan kalliimman tuotteen tuomasta kestävyydestä.

Jostain kumman syystä liikenteessä näkee Hummereita ja Lamborghineja, vaikka omistajat eivät pääse edes niiden tarkoituksenmukaisista ominaisuuksista nauttimaan.
Mä nautin soittamisesta ja sähköpannut soi ihan yhtä hyvin oli telineet joulutinaa tai saksalaista kromivanadiinia.

En mä silti lähtisi Milleniumin tasoa kartoittamaan jos akustista settiä olisin hankkimassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)