fox 31.05.2011 01:07:55 | |
---|
Veksi: Remo Vintage A voisi olla sopiva kalvo, alapuolelle snare side Remo! Jesh, kiitti ehdotuksista.. Snarepuolelle ehkä kuitenkin kannattas laittaa mahdollisimman ohut resokalvo? Mutta tosiaan, täytyy tutkia ensin tilannetta. |
markkuliini 31.05.2011 01:31:43 | |
---|
fox: Jesh, kiitti ehdotuksista.. Snarepuolelle ehkä kuitenkin kannattas laittaa mahdollisimman ohut resokalvo? Mutta tosiaan, täytyy tutkia ensin tilannetta. Miksi mahdollisimman ohut resokalvo? Itse olen joskus testannut diplomat snare sidea (paksuus 2 mil). Mun korvaan oli turhan räpsykkä ja diskanttinen ja botneton. Ambassador snare side (paksuus 3 mil) on yleisesti hyväksi havaittu, ja se on toiminut itsellä kuin junan vessa. Eroa paksuudessahan ei ole kuin 1/1000 tuuma, mutta suhteessa toinen on 50% paksumpi, eli kyllä niissä eroa on. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
fox 31.05.2011 01:48:01 (muokattu 31.05.2011 14:09:04) | |
---|
markkuliini: Miksi mahdollisimman ohut resokalvo? Itse olen joskus testannut diplomat snare sidea (paksuus 2 mil). Mun korvaan oli turhan räpsykkä ja diskanttinen ja botneton. Ambassador snare side (paksuus 3 mil) on yleisesti hyväksi havaittu, ja se on toiminut itsellä kuin junan vessa. Eroa paksuudessahan ei ole kuin 1/1000 tuuma, mutta suhteessa toinen on 50% paksumpi, eli kyllä niissä eroa on. Jostain britti-sivustolta luin.. nääs, tuo mihin (mahdollisesti) pitäs vaihtaa kalvo(t) on Premier 2024 4 x 14-tuumanen alumiinipiccolo.. Niin, se teksti esitti, että pitäs tuohon laittaa thin/very sensitive kalvo. Tuossahan on 2000-sarjan parallel-snarekoneisto. Pistänpä kuvaa.. http://muusikoiden.net/dyn/users/87790.jpg |
Nthrax 31.05.2011 14:03:36 | |
---|
Pearl forum rumpusetti: 20", 10", 12", 14". Jos kerta ei irtotomeja irtoo niin ostetaan sitten koko kasa! :D Nyt saa vihdoin setti lisää tomeja. Sit on: 22", 10", 12", 14" ja 16". Nams nams. I believe that I can see the future
As I repeat the same routine.. |
hollmi-5 31.05.2011 14:15:33 | |
---|
fox: Jostain britti-sivustolta luin.. nääs, tuo mihin (mahdollisesti) pitäs vaihtaa kalvo(t) on Premier 2024 4 x 14-tuumanen alumiinipiccolo.. Niin, se teksti esitti, että pitäs tuohon laittaa thin/very sensitive kalvo. Tuossahan on 2000-sarjan parallel-snarekoneisto. Pistänpä kuvaa.. http://muusikoiden.net/dyn/users/87790.jpg Eikö lie messinkiä tuo runko? Soundit, piuhat ja kajarit. |
fox 31.05.2011 14:45:12 | |
---|
hollmi-5: Eikö lie messinkiä tuo runko? Premarin katalookin mukaan on "gold lacquered aluminium" tuossa 2024:ssa. Mattokoneistohan on tuo 2000-sarjan paralleli. |
hollmi-5 31.05.2011 15:21:13 | |
---|
fox: Premarin katalookin mukaan on "gold lacquered aluminium" tuossa 2024:ssa. Mattokoneistohan on tuo 2000-sarjan paralleli. Itse joskus pitelin kädessä samanlaista, jossa sanottiin olevan messinkirunko... Soundit, piuhat ja kajarit. |
kincy 31.05.2011 17:34:41 | |
---|
Nthrax: Pearl forum rumpusetti: 20", 10", 12", 14". Jos kerta ei irtotomeja irtoo niin ostetaan sitten koko kasa! :D Nyt saa vihdoin setti lisää tomeja. Sit on: 22", 10", 12", 14" ja 16". Nams nams. Varaudu sitten, että soundit noissa on ihan perseestä. Kokemuksesta voinen sanoa, että Forumin ja vanhojen Exporttien soundeissa on ihan hitosti eroa. |
WanhaWihtahousu 02.06.2011 22:12:23 | |
---|
Kävinpä juuri testaamassa juuri hankkimaani Ludwigin Supraphonic Hammered Bronzea ja voi helekatti! Rehellisesti sanottuna paras virveli, mitä oon soittanu: rapsakka, kuiva, herkkä ja tarvittaessa lähti jytää niin että sydänalassa tuntu! Kyllä on setä iloinen. http://www.myspace.com/metallishtan |
mkok 03.06.2011 06:47:14 | |
---|
WanhaWihtahousu: Kävinpä juuri testaamassa juuri hankkimaani Ludwigin Supraphonic Hammered Bronzea ja voi helekatti! Rehellisesti sanottuna paras virveli, mitä oon soittanu: rapsakka, kuiva, herkkä ja tarvittaessa lähti jytää niin että sydänalassa tuntu! Kyllä on setä iloinen. Allekirjoitan tämän! ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä |
joonama 03.06.2011 10:01:23 | |
---|
WanhaWihtahousu: Kävinpä juuri testaamassa juuri hankkimaani Ludwigin Supraphonic Hammered Bronzea ja voi helekatti! Rehellisesti sanottuna paras virveli, mitä oon soittanu: rapsakka, kuiva, herkkä ja tarvittaessa lähti jytää niin että sydänalassa tuntu! Kyllä on setä iloinen. Jopas. Kuulostaa hyvältä tänne asti! Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Kailis 03.06.2011 11:28:18 | |
---|
mkok: Allekirjoitan tämän! Samoin. Eli Ludwigin Supraphonic Hammered Bronze on paras virveli, mitä on WanhaWihtahousu soittanu. Mihin voi laittaa nimen? LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
eino mutku 03.06.2011 11:40:53 | |
---|
Kailis: Samoin. Eli Ludwigin Supraphonic Hammered Bronze on paras virveli, mitä on WanhaWihtahousu soittanu. Mihin voi laittaa nimen? Laita vaikka tähän alle: --------------------------- Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
mkok 03.06.2011 12:07:06 | |
---|
eino mutku: Laita vaikka tähän alle: --------------------------- Joo tuohon vaan! Yhdessä me sitä virveliä käytiin paukuttelemassa, minkä johdosta pystyn allekirjoittamaan aiemmin yllä mainitut adjektiivit, jopa ne tunteita kuvaavat :) ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä |
AP 03.06.2011 13:39:06 | |
---|
joonama: Vai "kunnon vanhaa"... Mulla on Premier Lokfast ständi ja siinä ei kyllä ole mitään muuta hyvää kuin ulkonäkö. :) Älä ny, brittiläistä innovointia yhdistettynä ehkä hivenen suurpiirteiseen toteutukseen. Samalla kaavalla tehtiin Range Roverit ja Jaggetkin; makeita kuin mitkä mutta ei pidä olettaa että kaikki sähkövehkeet toimisi samaan aikaan tai ikkunat olisivat vesitiiviitä. Harva moisiin hurahtanut silti japsiin vaihtaisi. ; - ) "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
WanhaWihtahousu 03.06.2011 20:46:06 | |
---|
Kailis: Samoin. Eli Ludwigin Supraphonic Hammered Bronze on paras virveli, mitä on WanhaWihtahousu soittanu. Mihin voi laittaa nimen? Kyllä, vaadin jäsen Kailiksen ehdotuksesta, että kaikki allekirjoittavat saman asian kirjallisena. Laput voi lähettää sitoutumattomalle Haistavitturecordsille Ouluun. Kiitos. http://www.myspace.com/metallishtan |
Velli 03.06.2011 21:23:43 | |
---|
Kyllä mäkin allekirjoitan ton Hammered Bronzen hehkutuksen. Mulla on siitä Super Sensitive -versio, ja se on kyllä erittäin hyväsoundinen. Se kuulostaa lisäksi aivan loistavalta myös ylösalaisin soitettuna. Noin päin siitä löytyy erittäin napakka ja kuiva drum 'n bass -soundi. Missään muussa kokeilemassani virvelissä ei ole ollut yhtä hyvä soundi ylösalaisin soitettuna. |
mkok 03.06.2011 21:28:19 | |
---|
Velli: Kyllä mäkin allekirjoitan ton Hammered Bronzen hehkutuksen. Mulla on siitä Super Sensitive -versio, ja se on kyllä erittäin hyväsoundinen. Se kuulostaa lisäksi aivan loistavalta myös ylösalaisin soitettuna. Noin päin siitä löytyy erittäin napakka ja kuiva drum 'n bass -soundi. Missään muussa kokeilemassani virvelissä ei ole ollut yhtä hyvä soundi ylösalaisin soitettuna. Ylösalaisin!? Ihan uutta mulle.. ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä |
Kailis 03.06.2011 21:51:50 (muokattu 03.06.2011 21:56:02) | |
---|
mkok: Ylösalaisin!? Ihan uutta mulle.. Luulis että pakkaa veri päähän =D EDIT Kaikkien design-seikkailujen jälkeen palasin vanhoihin hyviin aikoihin ja ostin DLX:stä Gibraltarin perushuopanuijan. Tyyppäsin sitä ja kun tottui painoon niin on se perkeleen hyvä. Siinä on kuitenkin neljä sivua joita voi käyttää kun kuluu. Joskus vanha konsti on parempi kuin... LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
El Jefe 04.06.2011 00:09:38 | |
---|
mattjuha: Rolandin TD-8 setti TD-12 moduulilla, kun sain sopivasti pakettina. Siinä on treenisettiä, kun edessä on muutto opiskelijakämppään. Ostin TD-8 setin niillä 12" pelleillä 7 vuotta sitten kun käytettynä edullisesti sai. Aika nopeasti ostin halvan ( export ) vibelin, Remon 14" mesh head ja triggeri siihen. Etolasta kumia kanttiin.Melkein heti kun TD-12 tuli, löysin ja ostin sen aivon käytettynä. Sitten ostin huuto.netistä puoli ilmaiseksi ne kolmion muotoiset PD-21 Rolandin kasaripädit. Niihin uudet piezot ja efekteiksi. Lähinnä symbaaleiksi. Ainut, minkä ostin uutena kalvon ja virvelitelineen lisäksi oli VH-11 hihat. Sähkörummuissa aina sylettänyt tuo haikka, paitsi tuohon kun on tottunut niin ihan hyvä se on. Kyllä noilla tramboliineilla treenaa kun soundeja osaa vähän muokata. Nyt taas soittoa ollut enemmän rumpupuolella ja pitäisi toisia symbaaleja alkaa päivittämään. Tuota perus pakettia katsellut jo pitempään: http://www.thomann.de/fi/zildjian_avedis_professional_pro_set.htm Nyt löytyy vanhat Avedis light hihat-pellit. Nuo kuulostavat aika samanlaisilta, joten olisiko joku halukas ostamaan nuo haikat ja mikä olisi sopiva hinta noille jos nuo tilaan ? Niin se viimeisin ostos. Isompi on Music Man Bongo HH 4 kielellä. Bemarin suunnittelema. Oli halvin kunnollinen musari, mutta kyllä tuohon ulkonäköönkin tottuu. |