Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 541 42 43 44 45414 415 416 417 418
moderndrummer88
25.05.2011 19:59:14
BanZai88: Kyl mä veikkaan, että sieltä on tullut noin 40kpl tämmösiä :) Tulihan varmasti testailtua ja valittua ne parhaat yksilöt?

http://mycymbal.com/index.php?main_ … amp;cPath=19_22&products_id=222

No nyt löyty karmein pelti mitä vain on tehty :D melkein 5 kiloa painoa, huhhuh!
hollmi-5
25.05.2011 20:29:40
moderndrummer88: No nyt löyty karmein pelti mitä vain on tehty :D melkein 5 kiloa painoa, huhhuh!

Olin ensi myös, että no huh... Sitten jotenkin se alkoi toimimaan ;) En kyllä itselleni moista järkälettä haluaisi.
Soundit, piuhat ja kajarit.
joku muu sikko
25.05.2011 21:20:51
Laitoin tilaukseen Wuhan 20" Chinan youtube klipin perusteella, 99eur.
Oliko viisas ostos?
Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law.
moderndrummer88
25.05.2011 21:34:03
joku muu sikko: Laitoin tilaukseen Wuhan 20" Chinan youtube klipin perusteella, 99eur.
Oliko viisas ostos?

Se selviää vasta kun saat lätyn käteen ja testaat sitä. Wuhanit on niin yksilöitä, että voi olla ihan paska tai sitten ihan mainio.
BanZai88
25.05.2011 22:19:08
moderndrummer88: No nyt löyty karmein pelti mitä vain on tehty :D melkein 5 kiloa painoa, huhhuh!

On kyllä melkoinen mötkäle vai pitäisikö sanoa jytky? Nämäkin vielä tuota samaa kastia:

http://mycymbal.com/index.php?main_ … mp;cPath=33_63&products_id=4083

Tämä toki vain 21", mutta painoa silti ihan riittämiin. Voisi melkoinen peli olla 24" versiona... Kaiken kruunaa vielä Jason Bittnerin mahtava soitanta:

http://mycymbal.com/index.php?main_ … mp;cPath=31_65&products_id=4480
AP
25.05.2011 22:55:05 (muokattu 25.05.2011 22:55:35)

Jollain muulla aihealueella täällä tuota peltiä tervehdittäisiin sanalla miesssssssmäinenm.

;)
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Conrad Lant
26.05.2011 01:01:48

Kailis: = n. 200 kpl? Riippuen tietenkin splashien ja ride-symbaalien suhteesta =D

Ridet ja haikat (jos ja kun pari luetaan yhdeksi pelliksi) laskevat lukeman lähemmäksi sataa, mutta kolminumeroinen luku nyt kuitenkin. Huonosti nukuttu yö lennolla Dubaista takana, joten kilkuttelua tuli ryyditettyä ainakin hehtolitralla teetä.
No one prayed for Sodom
Kailis
26.05.2011 01:11:11 (muokattu 26.05.2011 01:13:08)

joten kilkuttelua tuli ryyditettyä ainakin hehtolitralla teetä.

Se on tuollapäin tapana. Onnekseni pidän tuosta tavasta. Pitkässä rupeamassa parempi kuin kahvi, puhumattakaan oluesta.
Mun mielestä haikkaparia ei lasketa tässä tapauksessa yhdeksi. Siinähän on kaksi symbaalia joita käytetään päällekkäin =D
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
Bobana
26.05.2011 21:18:57
SonorLite Rosewood 14" tomi.
Ja oli aika "catch" sillä on todella haluttu pata kokonsa vuoksi.

No, nyt on setti soittokunnossa! Wohoo! : D
Ai nyvvai??!
kincy
26.05.2011 21:27:11

Pöh! Meikäläisellehän tuo olisi juuri omiaan.
Vallu-Veke
27.05.2011 20:19:54
Laiska se tekemisiään luettelee, mutta ostinpa rikkoontuneen mattikoneiston tilalle tämän laitteen:

http://www.trickpercussionproducts.com/products/gs007-throwoff/

Olihan se hinnakas, mutta tuntuu aikalailla pätevältä. Näyttää ja tuntuukin siltä, että sitä ei ihan heti rikki saa, meikäläinenkään. Pitäis olla parasta A-luokkaa :)
Kailis
28.05.2011 03:35:21

Trick on varmaan yksi parhaista, mutta ei ulkonäkönsä puolesta sovi perinteisempiin rumpuihin. Toki tässäkin on kauneus katsojan silmässä.
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
Vallu-Veke
28.05.2011 09:35:36
Kailis: Trick on varmaan yksi parhaista, mutta ei ulkonäkönsä puolesta sovi perinteisempiin rumpuihin. Toki tässäkin on kauneus katsojan silmässä.

Joo hyvä koneisto se on. Rikki mennyt oli Nickelworks:in koneisto. Se oli erittäin hyvä. Korjaan sen rikkimenevän osan. Oli siinä laittamassasi linkissä, Helsingin ruuvi-liikkeessä vähän samanlaisia osia, joista saa rakennettua rautasahan ja viilan kanssa rikkoontuneen osan tilalle vastaavan. Se ei lennä roskiin vielä, kun on sen verran hyvä koneisto muuten. Tuo musta väri menee joten kuten, kun vanha Nickel... oli mustaa muovia (heikkoa sellaista). Nickelworksin mustat muoviset on aika rumiluksia myös. Tämä Trick menee ehkä täydestä siinä mielessä. Snare pelittää nyt kyllä aika hyvin ja kiva säädellä eri asentoihin sitä mattoa lennosta.
mattjuha
28.05.2011 17:54:52
Rolandin TD-8 setti TD-12 moduulilla, kun sain sopivasti pakettina. Siinä on treenisettiä, kun edessä on muutto opiskelijakämppään.
ltg
29.05.2011 11:56:22 (muokattu 29.05.2011 11:57:11)
- Pearlin Eliminator -hihnavetotuplis

- Paisteen 2002 medium -haikat

- Kakkoshaikalle Milleniumin X-hat (saa nähdä, miten toimii) ja Gibraltarin puomistandi.

- Meinl Classic 18" china, minkä korvannen Wuhanilla pian.

Nyt alkaa olla Satrkut peltaineen soittokunnossa!

- E: ja Paisteen 2002 Heavy ride 22" käytettynä
Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786
sahkuifk
29.05.2011 16:44:19
Premierin virveliteline ja suora peltiständi.
Muutama puomiständi vielä niin alkaa oleen rautaosasto kunnossa.
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
fox
30.05.2011 14:37:47

sahkuifk: Premierin virveliteline ja suora peltiständi.
Muutama puomiständi vielä niin alkaa oleen rautaosasto kunnossa.

Itekin onnistuin hommaamaan "kunnon vanhaa" Premieriä. Täydennyksenä settiin tulossa Premarin 2024 alumiinipiccolo vuosmallia -87.
Onkos virkaveli-kavereilla hyviä ehdotuksia uusiks kalvoiks? Jos sallitaan kyselyt "ostos-thriidissä" edes tän kerran! =)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Veksi
30.05.2011 22:02:14
fox: Itekin onnistuin hommaamaan "kunnon vanhaa" Premieriä. Täydennyksenä settiin tulossa Premarin 2024 alumiinipiccolo vuosmallia -87.
Onkos virkaveli-kavereilla hyviä ehdotuksia uusiks kalvoiks? Jos sallitaan kyselyt "ostos-thriidissä" edes tän kerran! =)
Remo Vintage A voisi olla sopiva kalvo, alapuolelle snare side Remo!
joonama
31.05.2011 00:00:53

fox: Itekin onnistuin hommaamaan "kunnon vanhaa" Premieriä. Täydennyksenä settiin tulossa Premarin 2024 alumiinipiccolo vuosmallia -87.

Vai "kunnon vanhaa"... Mulla on Premier Lokfast ständi ja siinä ei kyllä ole mitään muuta hyvää kuin ulkonäkö. :)
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
fox
31.05.2011 01:01:22

joonama: Vai "kunnon vanhaa"... Mulla on Premier Lokfast ständi ja siinä ei kyllä ole mitään muuta hyvää kuin ulkonäkö. :)

No, kyllä mulle on Premarin rummut kelvanneet, ständeistä en voi mitään kommenttia paremmin antaa, koska olen käyttäny enimmäkseen Beverly/Tama -linjan rautoja.. ;)
Olen siis tosiaan kokenut Premierin rummut ihan "riittäviksi" omille taidoille, ja onhan nuo muutaman keikan kestäneet. Mulla siis on edelleen "tavallisina" rumpuina 70-luvulta peräsin olevat B 303 - B 505 - B 707 luokan rummut, virppana 2000 -sarjalaisia (tai Taman King Beat)
Toisinaan sitte on ihan pakko soitella Simmonsin tuplasetillä.. =)

Oli miten oli, kyllä mä noita edelleen pidän "kunnon vanhoina", ainoa vaihtoajatus oli joskus -77 kun olis yhen kaverin mielestä ollut edukasta vaihtaa päittäin amber-värisiin Vistaliteihin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)