isoaarne 21.10.2008 15:05:37 | |
---|
Yritetään nyt kaikki vaihtoehdot... onko se matto varmasti oikein päin? Ja onhan ne maton päätylangat (muovisoiro) pujotettu niin päin että ne vetää mattoa kalvoon päin - ei poispäin? Tyhmän yksinkertaisia juttuja, mutta kuulostaa kuin se matto ei ottais ollenkaan tarpeeksi kalvoon kiinni. Kyllä kyllä, kaikki on katsottu huolellisesti olevan paikoillaan niinkun pitääkin. Ja matto ottaa kiinni kalvoon niinkuin pitääkin, ei liian vähän eikä liikaa. Ihme honotus vaan syntyy jostain. Style Before Technique |
Speedy 21.10.2008 20:38:20 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
hollmi-5 21.10.2008 20:54:01 (muokattu 21.10.2008 21:06:36) | |
---|
Onkos kenkään asioinut täällä http://www.ecymbals.co.uk/default.asp En ole. Mielenkiintoinen käytettyjen symbaalien osasto. Paisten 602 mustaleima 16" Crashi 385.26 EUR... Minulla on niitä kaksin kappalein. Pitänee myydä englantilaisille toinen ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Speedy 21.10.2008 21:03:02 | |
---|
En ole. Milenkiintoinen käytettyjen symbaalien osasto. Paisten 602 mustaleima 16" Crashi 385.26 EUR... Minulla on niitä kaksin kappalein. Pitänee myydä englantilaisille toinen ;-) Katoppas siellähän oli wintage osastot vielä erikseen.. Kovasti aloin miettimään minkähänlainen laitos ois Alpha flat ride..=) Ei ois kallis.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kärsänpuolikas 22.10.2008 00:05:22 | |
---|
Onkos kellään Yamahan Groove Wedgestä kokemusta? Simuloiko mitenkään puuvanteiden kanttilyöntisoundia? Mun käytettyjen puuvanteiden etsintä sujuu varsin rauhallaisissa merkeissä, joskaan etsijä ei kohta ole enää rauhallinen. Ajattelin, että jos tästä saisi lohtua, kun olen jotenkin periaatteesta parinsadan euron puuvanteita vastaan. korkuinen |
Tindrum 22.10.2008 00:08:26 | |
---|
Onkos kellään Yamahan Groove Wedgestä kokemusta? Simuloiko mitenkään puuvanteiden kanttilyöntisoundia? Mun käytettyjen puuvanteiden etsintä sujuu varsin rauhallaisissa merkeissä, joskaan etsijä ei kohta ole enää rauhallinen. Ajattelin, että jos tästä saisi lohtua, kun olen jotenkin periaatteesta parinsadan euron puuvanteita vastaan. Osta St-Drumssilta halvemmalla. m©
Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin? |
Kailis 22.10.2008 00:15:15 | |
---|
Onkos kellään Yamahan Groove Wedgestä kokemusta? Simuloiko mitenkään puuvanteiden kanttilyöntisoundia? Mun käytettyjen puuvanteiden etsintä sujuu varsin rauhallaisissa merkeissä, joskaan etsijä ei kohta ole enää rauhallinen. Ajattelin, että jos tästä saisi lohtua, kun olen jotenkin periaatteesta parinsadan euron puuvanteita vastaan. Minkäänslaist olisitten vailla? Mulla voineis olla Pasificin vaahteraiset 10 reikäset. Kun tuli jenkeist hikkoriset paloista tehdyt tilattua. |
Kärsänpuolikas 22.10.2008 00:27:12 | |
---|
Minkäänslaist olisitten vailla? Mulla voineis olla Pasificin vaahteraiset 10 reikäset. Kun tuli jenkeist hikkoriset paloista tehdyt tilattua. No juurikin tällaisia. Pistin pistän pikaviestiä. korkuinen |
isoaarne 22.10.2008 13:46:03 (muokattu 22.10.2008 13:46:43) | |
---|
Tuli mieleen vielä sellainen ajatus että tuo aaltoliike aiheutuisi jostain tomista. Kokeile virveliä jossain muussa tilassa missä ei ole muita rumpuja lähettyvillä. Hoho! Maton honotus johtui kahden etutomin vaikutuksesta mattoon, kun laskin kädet tomien kalvoille ja kitaristi löi virppaa ei honotusta kuulunut. Joten nostin tomien virettä hiukan ylemmäs, ja honotus katosi. Kiitos vinkeistä. Style Before Technique |
hansakemanelius 22.10.2008 14:04:37 | |
---|
Hoho! Maton honotus johtui kahden etutomin vaikutuksesta mattoon, kun laskin kädet tomien kalvoille ja kitaristi löi virppaa ei honotusta kuulunut. Joten nostin tomien virettä hiukan ylemmäs, ja honotus katosi. Kiitos vinkeistä. No hyvä että meikäläisenkin ajatustenkulusta joskus voi olla hyötyä. Hyvä että löysit vian. Ei tuolla nauravalla vempeleellä ihan keikalle olisi viitsinyt lähteä.. Joo nej .... |
Kailis 22.10.2008 14:26:49 | |
---|
Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mulla melkein aina resonoi mattoa joko 8" tai 10" tomi riippuen snaresta. Mutta ei haittaa kun ei naura. |
isoaarne 22.10.2008 15:06:49 | |
---|
Joo alkoi käydä aika naurettavaksi toi virveli. Asetti minut naurunalaiseksi. Nauru seurasi pitkästä ilosta. Meni jo vähän ohi vissiin... :) Style Before Technique |
hansakemanelius 22.10.2008 15:21:55 | |
---|
Joo alkoi käydä aika naurettavaksi toi virveli. Asetti minut naurunalaiseksi. Nauru seurasi pitkästä ilosta. Meni jo vähän ohi vissiin... :) Nauru on terveellistä, pidentää ikää.... Joo nej .... |
Tindrum 22.10.2008 21:53:41 | |
---|
Nauru on terveellistä, pidentää resonointia.... Virhe! Tyhjä tai liian resonoimaton kirjoitus! m©
Kailis 23.10.2008 01:30:37 | |
---|
Olen kusipää petturi. Tuossa aikaisemmin heitin Kärsänpuolikkaalle, että voisin myydä PDP:n puuvanteet. No tänään kämpillä sitten kaivoin ne esiin, hioin kulumat veks, niin alkoi Jammun virveli puhua; -Ethä sie hyvä veikkone noist luovu? Otahaa sie tää metalromu miu päästäi pois ja laitat nuo tilal, ni myä hyväst toimee tullaa. Minähän uskoin. Voi minua... |
Tindrum 23.10.2008 02:04:08 | |
---|
Olen kusipää petturi. Tuossa aikaisemmin heitin Kärsänpuolikkaalle, että voisin myydä PDP:n puuvanteet. No tänään kämpillä sitten kaivoin ne esiin, hioin kulumat veks, niin alkoi Jammun virveli puhua; -Ethä sie hyvä veikkone noist luovu? Otahaa sie tää metalromu miu päästäi pois ja laitat nuo tilal, ni myä hyväst toimee tullaa. Minähän uskoin. Voi minua... Jampan virveliin pitäis laittaa jampan vanteet. Tais männä mykäks koko soittopeli... m©
Kailis 23.10.2008 02:08:03 | |
---|
Jampan virveliin pitäis laittaa jampan vanteet. Tais männä mykäks koko soittopeli... Hyvin pelitti. Kyllähän laittasin omat vintaget jos jostain halvalla sais. Mites kun musta tuntuu että ne Yamahan Power-hoopit on ihan sikakevyet? Onko ne jotain erikoisseosta? |
markkuliini 23.10.2008 09:12:21 | |
---|
Mites kun musta tuntuu että ne Yamahan Power-hoopit on ihan sikakevyet? Onko ne jotain erikoisseosta? Alumiinia ovat ainakin monet Yamahan valuvanteet. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 23.10.2008 09:25:46 | |
---|
Alumiinia ovat ainakin monet Yamahan valuvanteet. No sitä setäkin epäili mutta ei uskaltanut varmaksi väittää. |
Kärsänpuolikas 23.10.2008 14:17:59 | |
---|
Olen kusipää petturi. Tuossa aikaisemmin heitin Kärsänpuolikkaalle, että voisin myydä PDP:n puuvanteet. No tänään kämpillä sitten kaivoin ne esiin, hioin kulumat veks, niin alkoi Jammun virveli puhua; -Ethä sie hyvä veikkone noist luovu? Otahaa sie tää metalromu miu päästäi pois ja laitat nuo tilal, ni myä hyväst toimee tullaa. Minähän uskoin. Voi minua... Sitä se on kun Jammu alkaa ehdottelemaan. Siinä eksyy aina kaidalta polulta ;) korkuinen |