Velli 22.08.2022 03:03:40 | |
---|
Krille: Ludwig miehen unelma kävi todeksi puskaradion kautta: Ludwig superclassic vm 1968 väriltään mod orange, orkkis telineillä + orkkis supralla,sekä hienolla Suomi historialla,ensimmäiseltä ja ainoalta omistajalta.Mukava ja osaava herrasmies.Plussana vielä vuotta myöhemmin tilattu 12 tuuman tomi samalla värityksellä.Toki nämä ovat vähäsen haalistuneet,mikä on tyypillistä näille väreille.Näitä ei montaa Suomessa tietääkseni ole.Olen tietoinen yhdestä setistä + tämä sitten.. Kuulostaa hienolta, onnea uusille! Mod orange ja psychedelic red ovat käsittääkseni kovinkin harvinaisia ja hinnat sen mukaisia. |
Krille 22.08.2022 07:36:56 | |
---|
Velli: Kuulostaa hienolta, onnea uusille! Mod orange ja psychedelic red ovat käsittääkseni kovinkin harvinaisia ja hinnat sen mukaisia. Kiitos.Jep,ovat harvinaisia.Minulla myös psychedelic red vm 1969.Olen tietoinen neljästä psychedelic setistä Suomessa. Olen tänä kesänä myös nähnyt ensimmäistä kertaa citrus mod setin. Se vasta harvinainen. Drums since 1983 |
hollmi-5 22.08.2022 11:22:48 | |
---|
Krille: Ludwig miehen unelma kävi todeksi puskaradion kautta: Ludwig superclassic vm 1968 väriltään mod orange, orkkis telineillä + orkkis supralla,sekä hienolla Suomi historialla,ensimmäiseltä ja ainoalta omistajalta.Mukava ja osaava herrasmies.Plussana vielä vuotta myöhemmin tilattu 12 tuuman tomi samalla värityksellä.Toki nämä ovat vähäsen haalistuneet,mikä on tyypillistä näille väreille.Näitä ei montaa Suomessa tietääkseni ole.Olen tietoinen yhdestä setistä + tämä sitten.. No siis aivan mahtavaa! Hirmuisen harvinainen väri. Jos jollain on ollut -68 setti uudesta, niin vielä vaan harvinaisempaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Krille 22.08.2022 14:41:08 | |
---|
hollmi-5: No siis aivan mahtavaa! Hirmuisen harvinainen väri. Jos jollain on ollut -68 setti uudesta, niin vielä vaan harvinaisempaa. On joo,melkein liian hyvä ollakseen totta. Löytyköhän Suomesta yhtäkään citrus mod:ia? Tietääkö joku? Näin Ruotsissa tällaisen kesällä,hollywood mallisen. Drums since 1983 |
hollmi-5 22.08.2022 23:54:59 | |
---|
Krille: On joo,melkein liian hyvä ollakseen totta. Löytyköhän Suomesta yhtäkään citrus mod:ia? Tietääkö joku? Näin Ruotsissa tällaisen kesällä,hollywood mallisen. Ei ole minulla tiedossa ketään. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 23.08.2022 13:45:18 | |
---|
Oli pakko itekki googlettaa että mistä kyse, ja vaikka sinänsä ei kuosin väri itseäni juuri kiinnosta, niin pakko sanoa että on hyvän kuuloiset uus-Ludwigeiksi! Ne eivät ole itseäni erityisemmin innostaneet, mutta nyt on tehty asioita oikein. https://www.youtube.com/watch?v=Vhz-mgu0GCwLET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
sahkuifk 06.09.2022 20:34:40 (muokattu 06.09.2022 20:42:07) | |
---|
Paiste Signature Mellow Crash "17, Roheman malletit, 4 paria Vic Firthejä American Classic 5A, pari rasiaa Milleniumin näkemystä Moon Geelistä. Kapuloille kunnon laukku/pussi mikä nyt lieneekään mutta se on vielä matkalla. Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Weetoz 09.09.2022 15:25:05 (muokattu 15.09.2022 17:35:06) | |
---|
Liityin uuteen bändiin, niin piti ostaa siihen vähän paremmin sopivat, isommat rummut. Torilta tarttui matkaan Gretsch Renown Maple -setti, koot 24x16, 13x9 & 16x14. Hyvin jytisee! Laitan kuvaa ehkä myöhemmin tuonne toiseen ketjuun, kunhan pääsen treeniksellä käymään. Kiitokset vielä mukavasta kaupankäynnistä jäsenelle JGroover. :) Edit: Pearlin Eliminator Redline tuplapedaalit, sekä pari Sonorin ständiä tuli myös hankittua. Varmaan jotain muutakin hardwarea joutuu vielä hommaamaan, kun pitäisi saada 2 eri settiä pystyyn yhtä aikaa. |
limsi 21.09.2022 00:18:14 | |
---|
Tuplabasarisettiin tuli hankittua Sonor MH-BDHH, eli basari-haitsu adapteri. Tämä on ihan hemmetin jykevä, ja helppokäyttöinen. Basarin vanteeseen tulevassa leuassa on pehmikkeet, joten vekotin ei irtoa, muttei myöskään vahingoita vannetta. Myös haitsuun tulevassa pidikkeessä on muoviset välikappaleet, joten haitsun putkea ei tarvitse puristaa hampaat irvessä ruttuun, eikä kromiin tule naarmuja. Hyvin loppuun asti mietitty kokonaisuus ja erinomaista vastinetta rahoille! Valloin väet vellovat,
hihoistani repivät ja rempovat. |
Epämuusikko 12.10.2022 22:50:12 | |
---|
Sainpas viimeinkin satsiini sopivan 18" HHX Evolution -crashin. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Kimd 13.10.2022 09:49:33 | |
---|
Huomasin just, että en ole vissiin ostanut mitään rumpukamaa tänävuonna :D Ei irtoa |
Danko 21.10.2022 20:49:34 (muokattu 21.10.2022 21:01:16) | |
---|
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
Kimd 02.11.2022 21:20:24 | |
---|
Kimd: Huomasin just, että en ole vissiin ostanut mitään rumpukamaa tänävuonna :D Nyt repes, Gretsch 60's Round Badge Progressive Jazz Midnight Blue Pearl sekä Ludwig Big Beat Black Panther. Ehkä jotain symbaaliasiaa seuraavaksi... Ei irtoa |
AP 03.11.2022 11:25:00 | |
---|
Danko: Nuorisotoimi suoritti siivousta harjoittelutiloillaan, ja hylätyistä seteistä itselle tuusattavaksi päätyi Millenium MX220BX (nämä ehdin jo dc-fixata bilerummuiks) https://i.imgur.com/VUijWiN.jpg ja Premier Elite D304 https://i.imgur.com/p3TbHqe.jpg Uissssss. Tai noista Milleniumeista,mutta että Elitet. Olen joskus päiväuneksinut siitä, että toveripiirin vanhojen talojen ostelijat ja muut romulavojen penkojat tai vaikka itse tekisi tällaisia löytöjä jostain ullakolta. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
House Band 09.11.2022 15:47:01 | |
---|
Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
Kimd 09.11.2022 21:35:05 | |
---|
Ei irtoa |
House Band 10.11.2022 02:37:36 | |
---|
Kimd: Onneksi ehdin ostaa jo tuossa pari viestiä ylempänä olevan mukaisesti :D Onneksi! Muuten olis ollu vaikea vastustaa?! Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
JanneO 14.11.2022 10:49:21 | |
---|
House Band: Onneksi! Muuten olis ollu vaikea vastustaa?! Hintahan koko setille on siellä laitettu 1400€, joka ei kuin puolella yläkanttiin :) |
Kefiiri 14.11.2022 12:09:54 (muokattu 14.11.2022 12:13:29) | |
---|
"Setti myydään joko osissa tai kokonaan". Siihen ei ole mitään lisäämistä :) Onkohan tuon hinnaksi merkityn "9000" tarkoitus houkutella katsomaan ilmoitus? Toimi ainakin minulle. En ole musiikin asiantuntija. |
Jucciz 20.12.2022 23:44:22 | |
---|
Splash-osastolle tuli Sabian HHX 17" Complex Thin Crash. Yleensä en käytä näin pieniä symbaaleja, mutta tämä vaikuttaisi omassa kokoluokassaan miellyttävän musikaaliselta: soundi on kuitenkin tummahko eikä mikään korvaan poraava "pissssst". Nopeihin aksentteihin uskoakseni hyvä, kun pelti ei jää huutamaan kovin pitkäksi aikaa. Sinä olet ihan saatanan perseestä ja typerä paskaperse. -Sir Jöpötin |