Aihe: Kysymys/vastaus topic part III
1 2 3 4 540 41 42 43 44122 123 124 125 126
Roberto
20.10.2008 16:26:23

Olisin ostanut, mutta ei kuulemma jaksa lähettää.

Kaikenlaista harmia.
hansakemanelius
20.10.2008 16:49:06

Jokuhan myy paraikaa A-Custom haitsuja 180e. Olisin ostanut, mutta ei kuulemma jaksa lähettää.

Kysy jos se voisi tuoda ne minulle Pasilaan niin voin lähettää etiäpäin....?
Joo nej ....
JGroover
20.10.2008 18:13:47 (muokattu 20.10.2008 18:27:30)

Kunnon proviisioilla tietty!

EDIT: Täällä kun käydään kauppaa, niin jos jonkun nurkissa pyörii HYVÄ 22" (ehkä jopa 20") A Custom Ride, niin täällä on ostaja. Vaihdossa saatat saada 21 " A Sweet Riden...
Kailis
20.10.2008 18:23:05

Laskin nuo hinnat ihan kylmästi 70% uusien hinnoista. Markkinathan tietenkin määrää, eli aikaisemmin tietyllä hinnalla myydyt määrittelevät. Mutta jos on uudenveroiset niin voi niistä vähän enemmän pyytää.
Jupi57
20.10.2008 18:43:18
Muistan tästäkin puhutun, mutta onko mitään kätevää kikkaa, ainetta teipinjälkien poistoon kalvoista? Tourien sinänsä ok-kuntoiset Emperorit ovat ihan täynnä teipinjälkiä, jopa alakalvotkin. Rumannäköistä muuten näteissä rummuissa.

Kotoa löytyy erivahvuisia Swipe -pesuaineita. Varmaankin jotain sellaista voisi kokeilla, vahvaa liuosta...

Tämä on aika hyvä, mutta varovaisuutta arvokkaampien kohteiden kuin kalvojen kanssa.

Hae tuotetta aakkosjärjestyksessä/3. sivu
http://www.hg.eu/fi/
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
Nolte
20.10.2008 19:53:04 (muokattu 20.10.2008 19:55:12)
Tämä on aika hyvä, mutta varovaisuutta arvokkaampien kohteiden kuin kalvojen kanssa.

Pittää tutkia tuo. Vein jo kyllä pannut kämpille töhrykalvoineen, joten voi jäädä unholaan koko hinkkaus. Hyvin soivat teippitahroineenkin...

Vastailinkin jo sähköpostiisi.

EDIT: Joo, Jupi, tuo aine näyttäisi pätevältä. Kiitos.
meiän bändin paras rumpali
hutikuti
20.10.2008 20:07:43
Lähtisikös liimamönjät tällaisella Pilateema tuottehella.

Autonhoito - Vahat, kiillotus- ja pesuaineet

TARRAN IRROITUS-SPRAY 400ML

Tehokas sitruunantuoksuinen aine tarrojen, etikettien liimajäämien sekä öljy- ja rasvatahrojen poistoon. Label Off sopii useimmille muovi- ja maalipinnoille. Sisältö: 400 ml.
Toimitetaan vain Matkahuollon kautta!

http://www.biltema.fi/osteri/data/w … ges%20Sorted/36/large/36-4519_l.jpg

Artsi
isoaarne
20.10.2008 21:32:45
aaaAAA...PUVA!!!

Mistä johtuu että virvelini matto resonoi/reagoi "liikaa" ?Yritin saada ongelman taltioitua videolle: http://www.youtube.com/watch?v=ZRIx7U6hCCA
Aivan kuin matto nauraisi mulle päin naamaa... :D

Pidän että matto soi/reagoi, mutta tämä on täysin kontrolloimatonta, enkä ymmärrä mistä se johtuu. Onko matto vain "virttynyt", ja näin ollen joudun suuntaamaan mattokaupoille? :)
Style Before Technique
hansakemanelius
20.10.2008 22:19:05

aaaAAA...PUVA!!!

Mistä johtuu että virvelini matto resonoi/reagoi "liikaa" ?Yritin saada ongelman taltioitua videolle: http://www.youtube.com/watch?v=ZRIx7U6hCCA

Pidän että matto soi/reagoi, mutta tämä on täysin kontrolloimatonta, enkä ymmärrä mistä se johtuu. Onko matto vain "virttynyt", ja näin ollen joudun suuntaamaan mattokaupoille? :)

En ole kyllä noin nauravaa virveliä ennen kuullutkaan:) Hyvin olet saanut äänen taltioitua. Kuulostaa ihan vanhalta Zetorilta.
Jos matto on liian löysällä se pitää liikaa ääntä. Syvässä virvelissä(ainakin omassani) matto soi myös liikaa jos alakalvo on liian löysällä. Esim. Jammun 14x7-virvelissä pidän alakalvoa hyvinkin kireällä.
Ei kai matto vaan ole jostain syystä vääntynyt?
Tuli sellainenkin ajatus että jos ylä- ja alakalvon intervalli on sellainen että siitä syntyy riitasointu ja tämä aiheuttaa ylimääräistä liikettä. Kiristäpä alakalvoa jonkun verran ja kiristä sen jälkeen vähän mattoakin, niin ehkä toimii paremmin.
Loirin naurava kulkurikin hiipii mieleen.........
Joo nej ....
hollmi-5
20.10.2008 22:37:15 (muokattu 20.10.2008 23:02:32)
Muistan tästäkin puhutun, mutta onko mitään kätevää kikkaa, ainetta teipinjälkien poistoon kalvoista? Tourien sinänsä ok-kuntoiset Emperorit ovat ihan täynnä teipinjälkiä, jopa alakalvotkin. Rumannäköistä muuten näteissä rummuissa.

Kotoa löytyy erivahvuisia Swipe -pesuaineita. Varmaankin jotain sellaista voisi kokeilla, vahvaa liuosta...

Haulikolla lähtee. T: ope... No perkele, miten huonoa, mutta syyslomatunnnelmissa tulee lauottua...

Teippijäämät saa pois tinnerillä, tolueenilaa tai kynsilakanpoistoaineella hyvin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
hansakemanelius
20.10.2008 22:45:10

Halikolla lähtee. T: ope... No perkele, miten huonoa, mutta syyslomatunnnelmissa tulee lauottua...

Teippijäämät saa pois tinnerillä, tolueenilaa tai kynsilakanpoistoaineella hyvin.

Jos tarpeeksi tenua laitat niin näyttävät kalvot pian tällaisilta:
http://www.sabian.com/EN/products/H … lution_O-Zone_Crash_20_12000XEB.cfm
Joo nej ....
Kailis
21.10.2008 02:04:01 (muokattu 21.10.2008 02:08:20)

Peltien hoitoon. Putosin tuosta suluissa olevasta intonaatio maininnasta. WTF?

kulta, hopea, kupari>kupari-messinki ja pronssiesineet>suojaaminen piintymiä/hapettumia vastaan
Jupi57
21.10.2008 02:09:26 (muokattu 21.10.2008 03:23:06)
Opasta tarvittaessa:
Kailis
21.10.2008 02:17:52 (muokattu 21.10.2008 02:18:42)

siis ensiksi
"Hae tuotetta aakkosjärjestyksessä" (toinen alhaalta)
ja sitten
valkkaaat aina seuraavan sivun...ja seuraavan sivun... ja vielä seuraavan sivun ja
4. rivi

"Hae tuotetta aakkosjärjestyksessä" > 8. tuote
Jupi57
21.10.2008 03:26:47 (muokattu 21.10.2008 03:31:52)
Tarvittaessa, aloita alusta...
Olly
21.10.2008 03:45:48
aaaAAA...PUVA!!!

Onko tässä kuultavana legendaarinen höyryjunakomppi? (Joo joo, hymiö).

Jos matto olisi lähempänä kalvoa, luulisi että demppaisi itsensä. Ehkä. Munsta.
Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled.
isoaarne
21.10.2008 13:17:25
Jos matto on liian löysällä se pitää liikaa ääntä. Syvässä virvelissä(ainakin omassani) matto soi myös liikaa jos alakalvo on liian löysällä. Esim. Jammun 14x7-virvelissä pidän alakalvoa hyvinkin kireällä.
Ei kai matto vaan ole jostain syystä vääntynyt?
Tuli sellainenkin ajatus että jos ylä- ja alakalvon intervalli on sellainen että siitä syntyy riitasointu ja tämä aiheuttaa ylimääräistä liikettä. Kiristäpä alakalvoa jonkun verran ja kiristä sen jälkeen vähän mattoakin, niin ehkä toimii paremmin.
Loirin naurava kulkurikin hiipii mieleen.........

Olen kokeillut löysätä ja/tai kiristää kaikkea mitä vain voi, silti tuo sama honotus tulee aina iskun jälkeen. Se ei tietenkään tule enää jos maton kiristää aivan kireimmilleen, mutta samalla demppaantuu koko rummun soundi liikaa, eli se ei ole vaihtoehto.

Kokeilin myös eri mattoa, vaihdoin tilalle tavallisesta 20 lankaisesta matosta modatun josta on leikattu pois keskeltä kuusi löystynyttä lankaa, sama honotus tuli silti!?

Täytyy vaan käydä ilmeisesti ostamassa uus matto.
Style Before Technique
hansakemanelius
21.10.2008 13:36:10

Olen kokeillut löysätä ja/tai kiristää kaikkea mitä vain voi, silti tuo sama honotus tulee aina iskun jälkeen. Se ei tietenkään tule enää jos maton kiristää aivan kireimmilleen, mutta samalla demppaantuu koko rummun soundi liikaa, eli se ei ole vaihtoehto.

Kokeilin myös eri mattoa, vaihdoin tilalle tavallisesta 20 lankaisesta matosta modatun josta on leikattu pois keskeltä kuusi löystynyttä lankaa, sama honotus tuli silti!?

Täytyy vaan käydä ilmeisesti ostamassa uus matto.

Tuli mieleen vielä sellainen ajatus että tuo aaltoliike aiheutuisi jostain tomista.
Kokeile virveliä jossain muussa tilassa missä ei ole muita rumpuja lähettyvillä.
Joo nej ....
rymy
21.10.2008 14:06:20
Itse oon joskus laittanut kylmän rauhallisesti teippiä maton alle demppaamaan särinää silloin kun matto pakkaa väkisinkin resonoimaan liikaa. Muistaakseni jossain keikkatilanteessa joskus.
Seuraavassa paikassa teipit sai nyhtää pois, kun taas matosta ei meinanut saada kunnon särinää. Tilasidonnaista siis.
Tämähän on tiätty täysin "puritaani-porukan" halveksima keino. mutta toimiva.
Ei se oo ny niin v...n tarkkaa.
Tindrum
21.10.2008 14:29:28
Yritetään nyt kaikki vaihtoehdot... onko se matto varmasti oikein päin? Ja onhan ne maton päätylangat (muovisoiro) pujotettu niin päin että ne vetää mattoa kalvoon päin - ei poispäin?
Tyhmän yksinkertaisia juttuja, mutta kuulostaa kuin se matto ei ottais ollenkaan tarpeeksi kalvoon kiinni.
m© Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)