PJS 30.06.2005 13:33:18 | |
---|
Danny Careyllä on IMHO aika tyylikäs virppasaundi. Ihmisten kannattaisi kaikkien melkein kuolla joka vuosi, vähintään kerran. Maailma olisi inhimillisempi paikka elää. |
PnUkkeli 04.07.2005 12:03:42 | |
---|
Jos ny näistä levyiltä löytyviltä soundeista puhutaan nii mä oon aina jollai kieroutuneella tavalla tykänny Lagwagonin Duh:in virveli soundista.Toimii ainaki tommoseen musaan.Ja onhan portnoyn soundi scenes from a memorylla aika nannaa. En tiiä sit miltä esim. lagwagonin jampan virppa livenä kuulostaa ja portnoyn virppasaundista en provinssin keikalta muista kovinkaa paljoa. Ja kyllä mitä mä oon kumun virveleitä kuullu nii kyl ne vaa hyvältä kuulostaa.Hankintalistalla mut taloudellisista syistä ajallisesti aika kaukana... |
kampela 04.07.2005 15:50:49 | |
---|
Lagwagonin Duh. Muutenki aika Hieno levy, kivaa päristelyä & hienoja biisejä. Joskus fiilisteltiin Angry days biisiä.. toff opic. www.endofyou.net |
Simbe 04.07.2005 17:46:27 | |
---|
Live 8 konsertin ollessa tuoreena mielissä, sellainen kuin Robbie Williamsin bändin rumpalilla (Mikä sen nimi oli?). Paksu ja läski soundi, sopivasti kirkkautta. Moongeliä yläkalvossa 2 patchia ja 6 tai 7" syvä runko. Muutenkin olen kauan pitänyt Williamsin rumpalista, vaikken niinkään itse Robbiesta, loistava tyyli ja soundit OT: Olikos se se Ringo Starrin poika Zak Starkey The Whon rumpalina? Aika paljon muuttunut ulkonäöltänsä sitten 80-luvun. Toisaalta, niin minäkin.... Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow" |
LaquerHead 04.07.2005 20:12:55 | |
---|
Kyllä Virgil Donatin Serious Young Insects- levyllä on vaan niin pirun hyvä virvelisoundi että huh huh! Muutenkin rumpusoundit sillä levyllä hipoo täydellisyyttä. Sen minkä edestään löytää, kannattaa laittaa taskuun. |
markkuliini 07.07.2005 01:18:45 | |
---|
OT: Olikos se se Ringo Starrin poika Zak Starkey The Whon rumpalina? Aika paljon muuttunut ulkonäöltänsä sitten 80-luvun. Toisaalta, niin minäkin.... Rumpali oli mielestäni Steve White. Eikä tainnut Zak soittaa The Who:ssa vielä 80-luvulla. :)
www.vasamayhtye.com |
Simbe 07.07.2005 07:14:11 (muokattu 07.07.2005 07:14:31) | |
---|
Eikä tainnut Zak soittaa The Who:ssa vielä 80-luvulla. :) Aijjaa... ;) ;) Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow" |
Hard as a rock 08.07.2005 11:09:00 | |
---|
Vaikka olenkin kitaristi niin lisäänpähän mielipiteeni tänne,, oma suosikkini on varmaankin Deep Purplen Highway Starissa.. It`s a heavy metal universe |
sepeli 08.07.2005 11:35:58 | |
---|
Suosikkivirvelisoundeja, eli täten myös sensuuntaisia johon itsekin pyrin, löytyy ainakin seuraavilta rumpaleilta: Chad Smith, varsinkin Blood Sugar Sex Magik-levyllä Brann Dailor, Mastodon Aaron Harris, Isis Jon Theodore, The Mars Volta rölölöö ku olet ihan outo. -sunless | IMIK #22 / MegaMan Club #014 - The Wrong Man / THV-klubi #34 |
Magiz 10.07.2005 23:00:02 | |
---|
diggaan liquid drum theaterin virppasoundista. omassanikaan ei ole huono, vaikka runko on taman rockstar, ja resokalvo taman. virityksellä sain sen kuulostamaan hyvältä. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Drummer666 10.07.2005 23:10:30 | |
---|
Dave Lombardon saundi Slayerin live-DVD:llä Still Reigning tai live-albumilla Decade of Aggression. Noiden kahden lisäksi sitte on Deathin Sound of Perseverancen virppa saundi, kiva napsu ja "jämäkkä" ja samaa linjaa on tuo Jordisonin virppa myös mahdotonta sanoo yhtä unelmien virppa saundia.... itte onnistuin saamaan lähes samanlaisen saundin kun tuossa Slayerin Still Reigingllä, mutta ei ole kuulunut sen koommin...:( Jumalauta ku on helevetin hieno piirre nuoressa miehessä, oikee herrasmies perkele!!! |
Woodoo 11.07.2005 00:52:44 | |
---|
Itsellä on korkea hiukan napakan kopauksen ja napakan räsäyksen väliltä oleva mielettömän pitkällä kaiulla, tykkään :D demppirinkulalla tulee myös todella kiva, ei ihan niin pitkä, mutta riittävästi soiva napakka pamaus. Helloween ei ole virpan soundeissa loistavine kaikuineen ikinä pettänyt, aivan loistava. |
Santukka 27.07.2005 22:43:29 | |
---|
taitaa olla bonzo bonhamin virveli saundi how the west was won live levyllä |
hollmi-5 28.07.2005 00:39:47 | |
---|
taitaa olla bonzo bonhamin virveli saundi how the west was won live levyllä Kts. sivu 1 tässä keskustelussa... Olen samaa mieltä edelleen. Mika Hollström |
Magetsu 28.07.2005 03:36:24 | |
---|
hmm...hyvin resonoiva, keskikorkealle viritetty virppa on mun makuun ja tietysti sen pitää olla herkkä soitettava. Omasta "mustapantterista" ei tunnu moisia ominaisuuksia löytyvän, mutta täytyy vielä etsiä eri matoilla ja kalvoilla. Hyvän tiukan soundin siittä kyllä saa: http://personal.inet.fi/musiikki/mage/magetsu_-_mustapantteri.mp3Späng ' Läng |
TAMAS 28.07.2005 10:43:42 | |
---|
no john bonhamilla on musta hyvä virppasoundi. ei omassakaan tällä hetkellä huono ole... en sano mittään!! |
Koplinki 28.07.2005 11:20:07 | |
---|
Mun mielestä yksi parhaista saoundeista on puisessa Melody Masterissa. Ainakin DT:n levyissä. Ja eiköhän se ole saman kokoisessa SC maple 5.5" x 14" tuumasessa virvelissä, kun jos en nyt ihan väärässä ole, niin sama rumpu koneistosta ja ulkonäöstä välittämättä. Siinä on sellanen "poksahtava" (jos näin nyt voi sanoa) soundi. Ehkä "poks" kuvaa parhaiten ainakin sitä Portnoyn soundia. :P Koskaan ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää!
Kahvisa o hyvä soundi! |