ferodoz 18.01.2011 23:45:22 | |
---|
moderndrummer88: Ei oo ton kokosista Artist Mapleista kokemuksia, mutta semmosta normikokoonpanoa paljon soittaneena ja viritelleenä voi sanoa, että ihan hyvät pöntöt ne on. Clear Ambassadorit molemmin puolin tuntui toimivan melko mukavasti. Joo vähä harvemmas noi isot tuntuu olevan.. Jatkokysymys, onko toi white marine pearl kuinka yleinen väri premiereissä? Sitä vain ajan takaa että onko mahdollista löytää samanväristä pienempää settiä mistää tuohon rinnalle? T-Bone, the Saint, my F'n God |
moderndrummer88 18.01.2011 23:46:49 | |
---|
ferodoz: Joo vähä harvemmas noi isot tuntuu olevan.. Jatkokysymys, onko toi white marine pearl kuinka yleinen väri premiereissä? Sitä vain ajan takaa että onko mahdollista löytää samanväristä pienempää settiä mistää tuohon rinnalle? Ei kai se mikään superharvinaisuus ole... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
ferodoz 19.01.2011 00:45:41 (muokattu 19.01.2011 11:26:00) | |
---|
Velli: Itse olen tuollaisilla soittanut muutaman keikan. Ihan ok keskikastin pönttöjä ovat (etenkin hieman vanhemmat made in England -pöntöt). Paremmillakin olen soittanut, mutta kyllä noilla sai homman hoidettua. Niin siis normikokoista puhuin myös itse. Noita isompikokoisia en ole soittanut. Mutta eikös jäsen Rockster joskus manaillut juuri noiden isompien viimeistelyä (mm. reunaviisteitä). Noita rokkisettejähän myytiin pari vuotta sitten todella edullisesti (olikohan vähän alle 500E basari ja 2 tomia). eikai ne nyt uutena noin halpoja oo voinu olla? :D Mites MD88, mikä on sun mielikuva noiden viritettävyydestä? Siis kuinka laaja ja kuinka helposti ne menee vireeseen. T-Bone, the Saint, my F'n God |
Nolte 19.01.2011 11:02:51 | |
---|
Velli: Noita rokkisettejähän myytiin pari vuotta sitten todella edullisesti (olikohan vähän alle 500E basari ja 2 tomia). Mutta eikös ne olleet Birch -malleja? Näin muistelisin... Tätä en allekirjoita! |
Epämuusikko 19.01.2011 12:24:39 (muokattu 19.01.2011 12:24:56) | |
---|
Tuo Artist-sarja on kokolailla vähän göö, mutta eiköhän niistäkin joku kymmenen vuoden päästä maksa isot summat kun kaikki mahdollinen toiminta on ulkoistettu Kiinaan. Just my 2 cents, n. 3 vuotta Artist Bitch-setillä mukamas treenanneena. Ja: ostin lisää Elton Johnin vinyylejä. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Velli 19.01.2011 12:34:32 (muokattu 19.01.2011 12:36:42) | |
---|
Nolte: Mutta eikös ne olleet Birch -malleja? Näin muistelisin... Aa, voi ihan hyvin ollakin että olivat Birchejä. No eivätpä ne eroa toisistaan muuta kuin valmistusmateriaalin osalta, muutoin ovat samoja pönttöjä. ferodoz: eikai ne nyt uutena noin halpoja oo voinu olla? :D Olivatpa nyt kumpia pönttöjä tahansa, niin kyllä niitä noin halvalla silloin myytiin. tuotanto oli jo siirtynyt Taiwaniin, eli tuotantokustannukset olivat tippuneet verrattuna made in England -kamaan. |
Speedy 19.01.2011 12:54:05 | |
---|
Benny Grebin DVD on kyllä melkeinpä paras opetusjulkaisu, jota olen koskaan katsonut. Kuvan ja äänen laatu, toteutus, konsepti, metodit, vitsit, soitto, nuotit jne.. Kuten Markkuliinikin totesi, konsepti toimii hyvin kaiken tasoisille soittajille.. Ja kyseessä on nimen omaan soittamiseen/musikaalisuuteen opastava opus, ei niinkään tekniikkaan.. Suosittelen..;) Asiaan, Thomanni kuskasi laatillisen rompetta.. Päätöksessäni olla ostamatta mitään rumpukamaa olen kutakuinkin pysynyt =) Oivalsin juuri pienien asioiden hienouden, mukavampi avata laatikoa kun siellä on kaikkea pikku tilpehööriä yms, kun että siellä olisi vaan yksi rumpu tai pelti.. ja halvempaakin..=D Laatikossa oli mm. kasa erilaisia piuha-adaptereita, pussi 20" basarille, perkkasälää (parit caxixit, sheikkeri ja semmoset helyt), kielet bassoon, patch-piuhoja, korgin nano sarja ja sokerina pojalla heräteostos, joka tuli vahingossa vastaan.. http://www.thomann.de/fi/millenium_db118_beckenarm_swivel.htm Edellinen millenium ständi on edelleen toimiva, joskin reilun kuuden vuoden käytön jälkeen ansaitusti eläkkeellä.. Saa nähdä kestääkö yhtä kauaa.. Tukevalta vaikuttaa mutta toisaalta mitään spläshiä raskaampaa tuohon tuskin kannattanee laittaa.. (joka saa painaa entteriä?) Että tämmöstä..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Epämuusikko 19.01.2011 16:26:40 | |
---|
Speedy: Tukevalta vaikuttaa mutta toisaalta mitään spläshiä raskaampaa tuohon tuskin kannattanee laittaa.. (joka saa painaa entteriä?) Paljonko enter painaa? Tuo muovinen vipu saa aikaan vilunväristyksiä. brrrr. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Speedy 19.01.2011 17:04:32 | |
---|
Epämuusikko: Paljonko enter painaa? No tällä hetkellä jos nostaisin pois pöydältä niin noin abauttis reilut pari kiloa..;) Tuo muovinen vipu saa aikaan vilunväristyksiä. brrrr. Niin no ei sitä sinne tartte tunkee, vaikka ihanalta näyttäski..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
mkok 19.01.2011 20:17:01 | |
---|
Constantinople 20" medthin low. Vihdoinkin! ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä |
Epämuusikko 19.01.2011 20:46:19 | |
---|
mkok: Constantinople 20" medthin low. Vihdoinkin! uijui! onneksi olkoon. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
JGroover 19.01.2011 22:25:31 | |
---|
Sabian 19" HHX Evolution Crash. Ihana. Paljon ihanampi kun 18". Eikä noita edes tehdä enää. Raukka oli ihan pölyssä lojunu vuosia musakaupan nurkassa unohdettuna... Rough'n tough. Tä? |
joku muu sikko 20.01.2011 09:41:28 | |
---|
Tilasin tompalta 300e lla kalvoja keppejä ja telineitä. Ja Suomesta Sabianin AAX stage haikat. Tosiostaja. |
Kailis 20.01.2011 09:55:24 (muokattu 20.01.2011 09:57:13) | |
---|
mkok: Constantinople 20" medthin low. Vihdoinkin! Jonain päivänä, eläkkeellä ehkä, mulla on Constantinople-sarjaan perustuva symbaalisto. Hienoja ovat. Hienoja ovat myös Sabianin HHX Evolutionit. Pitäisköhän korottaa panoksia; eläkkeellä hankin studion missä on useita settejä rumpuja ja symbaaleita =D Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan. |
Legenda 20.01.2011 18:28:51 | |
---|
Skotlannista 4 pulloa single malt whiskya. legenda on hyvä juoma! |
Bacchus 20.01.2011 18:39:00 | |
---|
Legenda: Skotlannista 4 pulloa single malt whiskya. Mitäs toit? Olisko Lagavulinia, Glenlivetia, Laphroaigia, Taliskeria, Glenmorangieta, Caol Ilaa tahi vaikkapa Aardbergia? Oishan niitä vaikka kuinka, ei ny tullu enempä miäle. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
ferodoz 21.01.2011 03:06:06 | |
---|
Nojoo, nyt tuli Premierit kotio, kauheen vaikee sanoa vielä oikein mitää, noilla pinstripeilla omalla tavallaan jytkyt mutta tumppusaundiset. Huomenna kalvokaupoille, en usko että tulen pettymään. Basari soi ihan uskomattoman matalalta! http://muusikoiden.net/dyn/users/82758.jpgukko idänmies: Keskustelu tulee menemään suurinpiirtein näin: - Mut mä seurustelen. - Ei se mua haittaa, sitäpaitsi mä tykkään susta. - Tykkäätkö? Oikeesti? - Joo, ihan oikeesti. - No ota nyt tosta sitten vähän. - Tattista. |
moderndrummer88 21.01.2011 10:44:03 | |
---|
ferodoz: Nojoo, nyt tuli Premierit kotio, kauheen vaikee sanoa vielä oikein mitää, noilla pinstripeilla omalla tavallaan jytkyt mutta tumppusaundiset. Huomenna kalvokaupoille, en usko että tulen pettymään. Basari soi ihan uskomattoman matalalta! http://muusikoiden.net/dyn/users/82758.jpg Nyt sun pitää sit hommata jotain miesten koon peltejäkin, näyttää hölmöiltä tommoset perus 20" ride yms. :D "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Ruutikallo 21.01.2011 10:53:30 | |
---|
ferodoz: Nojoo, nyt tuli Premierit kotio, kauheen vaikee sanoa vielä oikein mitää, noilla pinstripeilla omalla tavallaan jytkyt mutta tumppusaundiset. Huomenna kalvokaupoille, en usko että tulen pettymään. Basari soi ihan uskomattoman matalalta! http://muusikoiden.net/dyn/users/82758.jpg Saakeli!! Olkoot tehty vaikka vinkuintian takametsien nyrkkipajan takapihalla, mutta komialta näyttää kaikesta huolimatta. Sitten 22", 20", 19" ja 18" lätyt vielä ympärille,prkl!! Bassaria olen moisesta Rock-legend setistä päässyt testaamaan ja se on kyllä melkoinen jysähdys. Kalvotuksena oli Power stroke3 / Fiberskyn 3 [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Ruutikallo 21.01.2011 11:02:12 | |
---|
Jaa niin, se viimeinen ostos. Posti kuljettaa parhaillaan(toivottavasti) Zoom Q3:sta mulle. Lisäksi pian kotona alkaa kalvorumba. Pariin settiin uudet clear ambassadorit alakalvoiksi. Club-settiin Ambassador coatedit päälle, Signiaan Fiberskynit (jälleen/taas/yhä) myös snareen ja bassarin resoksi. Kickporttikin tuloo. On tässä taas ruuvailua, jee=) Luulen että on antauduttava myös settien perusteellisiin huoltotoimiin. Alkavat olla sen näköiset kuin ei olisi koskaan siistitty. Katotaan sitten kun, ensinnäkin opin käyttämään sitä Zoomia ja saan puunaukset sekä kalvotukset reeraan, niin laittaisiko jotain kolistelupätkää pällisteltäväksi. Pällisteltäväksi siksi, että soitossa nyt ei kummoista kuunneltavaa ole, mutta jos edes olisi visuaalisesti mukavaa katselijoilla, kun on kiiltävät vermeet=) Ja toki, mikäli tuon Q3:n äänenlaatu on samaa luokkaa kuin H":n niin rumpujen soundiakin saapi kuunnella. Toistan, että sen soittamisen voi jättää omaan arvoon. Perkele, kun kuumottaa =D=D [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |