markkuliini 15.12.2009 02:49:15 (muokattu 15.12.2009 02:49:30) | |
---|
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
fox 15.12.2009 03:11:30 | |
---|
Olly: Mikä tämä Coda on? Siihen liittyy niin monia juttuja.. Gynekologit ja hammaslääkärit kuitenkin kloonas jotenkin tän myyjän bändin Led Zeppelinin jengiks, ainoa, että Plantin Roopen kohdalla eivät jotenkin onnistuneet.. Tuolla setillä on siis soitettu monioita merkkilevytyksiä, vallankin Toolin. Loppuviimeks Ralph on tän myyjän aivokoppaa hallinnoimassa satelliittilähetyksillä, joista selviää mm. että Hitler elää kissoissa ja sillee. Setti on kuitenkin sillä tavoin hinnoiteltu, että myyjän vaivannäkö mm. Lateralus-levyllä ym. tulee kymmenien vuosien osalta korvattua. Mikäli sattuisi niin käymään, että tarjoukset kohoaisivat yli 50 kilodollarin, myyjä pistää mukaan Zildjianin kapulat. Mikäli epäilette käännökseni todenperäisyyttä, lukekaa ite. Ja muuten, ihan tiedoksi, minun mielestä Zildjianin kapulat on huonoja, tai ainaki se yks erä, minkä ostin. Enempää empiiristä tutkimusta en oo suorittanut, enkä myöskään aatellu noita rumpuja hankkia. |
Kailis 15.12.2009 14:31:27 | |
---|
minun mielestä Zeppelinin levyt on huonoja, tai ainaki se yks erä, minkä ostin. Hoho! Musta ne kapulat on oikeenkin jees. Maksaa Suomessa vaan ihan liikaa. |
Epämuusikko 15.12.2009 15:25:20 | |
---|
Kailis: eppeli levyt Hoho! Musta ne kapulat on oikeenkin jees. Maksaa Suomessa vaan ihan liikaa. Ainoa pari mitä oon saanu kaksi kappaletta saman biisin aikana katki, oli Zildjianin kapulapari. Enkä mielestäni lyö _niin_ lujaa. Vire-ero pahimmillaan kvintin, joko matchaamisprosessia eijjole tai sitten laadunvalvonta muuten vain tökkii. en tiedä mikä tilanne on nykyään, sillä en ole ostanut paria yli kymmeneen vuoteen. Mutta onhan se jos tykkää. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Epämuusikko 15.12.2009 15:28:03 | |
---|
Olly: Etkö sä alkanut tykätä valkoisista seteistä... Mikä tämä Coda on? Vähän näyttäisi että tornit ampuu nykyään rapakon takanakin. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kailis 15.12.2009 16:02:56 | |
---|
Epämuusikko: Ainoa pari mitä oon saanu kaksi kappaletta saman biisin aikana katki, oli Zildjianin kapulapari. Enkä mielestäni lyö _niin_ lujaa. Vire-ero pahimmillaan kvintin, joko matchaamisprosessia eijjole tai sitten laadunvalvonta muuten vain tökkii. en tiedä mikä tilanne on nykyään, sillä en ole ostanut paria yli kymmeneen vuoteen. Mutta onhan se jos tykkää. Hmmm...Mä sain tuliaisiksi Zeppelinin...eiku Zildjianin mustan 5A parin tseboja (joo tiedetään, ihan pyytämättä tuli) ja olen niitä rankaissut nyt aika pitkään. Ovat hilseilleet jo aika ohuiksi mutta hyvän tuntuiset olivat. Itse olen käyttänyt Vic Firthiä tai satunnaisesti Vateria, Pro Markia tai muitakaan tunnettuja merkkejä mitenkään dissaamatta. Onneks on valinnanvaraa. |
Olly 16.12.2009 01:52:38 | |
---|
Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled. |
isoaarne 16.12.2009 11:19:32 | |
---|
Olly: http://www.codadrums.com/ ei oikein jaksa vakuuttaa, eli lähinnä kysyin että minkä laatuluokan kamoja nämä on? Ei omakohtaisia kokemuksia, mutta vaikuttaa hyvin vahvasti aloittelijaluokan kamoilta. En haaskaisi aikaani/rahaani tuollaisiin. Vastaavia "jinbao" settejä on ebayt pullollaan. http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18 |
fox 17.12.2009 17:23:57 | |
---|
Epämuusikko: Ainoa pari mitä oon saanu kaksi kappaletta saman biisin aikana katki, oli Zildjianin kapulapari. Enkä mielestäni lyö _niin_ lujaa. Vire-ero pahimmillaan kvintin, joko matchaamisprosessia eijjole tai sitten laadunvalvonta muuten vain tökkii. en tiedä mikä tilanne on nykyään, sillä en ole ostanut paria yli kymmeneen vuoteen. Mutta onhan se jos tykkää. Täysin samoilla linjoilla Epiksen kanssa tässä asiassa nyt kyllä.. Eikä oo ihan kymmentä vuottakaan mulla, Jake möi mulle muutaman parin ko. kapuloita, aattelin treeniviikonlopun alkajaisiks pistää uudet kapulat tulille, eka biisi ja noin viis senttiä tipistä poikki.. aattelin että tohkeissani johkin peltiin olin vahinnossa täysin epä-ammattilaismoisesti huitassu. Uusi pari tassuihin, ja muutaman hetkosen päästä sama juttu. Ja Kailis: Zeppeliiniä EI dissata! Muuten vaanin sua jossain (maton alla esim) ja puren nilkkaan, kunis kettut tekee toisinaan! =) |
Kailis 17.12.2009 20:36:26 | |
---|
Ja Kailis: Zeppeliiniä EI dissata! Ei tosissaan juu, mutta huumorin hurmekentillä ei uhreja valikoida. The Battle of Evermore. |
fox 18.12.2009 01:25:45 | |
---|
Kailis: Ei tosissaan juu, mutta huumorin hurmekentillä ei uhreja valikoida. The Battle of Evermore. No hard feelings, ei tarvii varoa niitä mattoja.. ;) |
Kailis 18.12.2009 01:46:47 | |
---|
fox: No hard feelings, ei tarvii varoa niitä mattoja.. ;) Huh! Kiitos. Vaimo onkin vähän kummissaan katsellut kun pompin seiniä pitkin täällä. Ja duunissa ei voinut mennä mattovarastoon ollenkaan. Arvaa minkälaisen slaagin sain kun piti mennä asentamaan balettimattoja? Treenikämpällä en uskaltanut laittaa snaren mattoa päälle. Viimeinen niitti oli verstaalla duunissa kun kysyin minkälainen pinta pitäisi saada kulisseihin ja pomo vastas; -No kiiltäviä lavastaja sano et ei joten mattoja. Sitten sain amerikanserkulta mailia. Arvaa minkä niminen? Matt Oja!!! |
iekku84 27.12.2009 20:42:08 | |
---|
Jokaisessa meissä asuu pieni leebu=) |
Olly 28.12.2009 03:42:05 | |
---|
Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled. |
hollmi-5 28.12.2009 04:59:01 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Olli 28.12.2009 08:06:21 | |
---|
|
Kailis 28.12.2009 11:13:12 | |
---|
|
hollmi-5 28.12.2009 11:58:03 (muokattu 28.12.2009 12:02:14) | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
OPJ1974 28.12.2009 12:34:09 | |
---|
Kailis: Tulee mieleen; http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008 … -0-02A4D84700000578-818_468x624.jpg Täytyy olla paksu lompakko ja hyvä itsetunto. "Elämä on..." vai miten se mainos menikään, missä se kaveri lappasi seteleitä takkaan ja "hiekotti" timanteilla jäistä kotikartanon etupihaa. Kyllä mahtaisi viututtaa, jos tuollaisesta sitten jossain roudausessiossa joku tumpelo roudari tahi ite raapisi jotain pöydänkulmaa mennessään ja ropisisi noi kristallit hevon kuuseen rummun kyljestä. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa? Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
Kailis 28.12.2009 12:39:24 | |
---|
Ihan kamala bling-bling setti. Tottakai vaimo tykkäsi. -Ihana! Mistä noita saa? Ne on sellaisia harakoita nuo naisihmiset. |