Aihe: Kuuluisuuksien käyttämät soittimet?
1 2 3 4 5 6
Strumbali
30.06.2009 21:09:31
JaanaE: Ihan sama mitä väännätte. Luovuin niistä jo ja ihan pilkkahintaan. Te voitte mennä niiden aitouden todistamisienne kanssa vaikka mihin.
Nyt voin poistua kun tiedän, että oikeaan paikkaan menivät. Olis se ollut sääli niitä naulata mihinkään ladon seinään muistoksi:)

Hyvä homma! Jatkamme mitätöntä näpertelyämme (nostaa nörttilasejaan). ;-)
Ja taas tahdissa.
hollmi-5
30.06.2009 21:20:24
Jaanan kanssa tehtiin kaupat. Kiitokset Jaanalle ja muut saa sitten lukea raportit kamojen tultua tältä keskustelusäikeeltä ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
zak69
30.06.2009 21:23:50
hollmi-5: Jaanan kanssa tehtiin kaupat. Kiitokset Jaanalle ja muut saa sitten lukea raportit kamojen tultua tältä keskustelusäikeeltä ;-)

No niin, mähän tiesin oikein :)
Tyhmä kehuu hevosellaan, hullu vaimollaan ja lahjaton lapsillaan.........
sahkuifk
30.06.2009 22:38:22
Mika sai Jaanalta melki ilman...
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
Warhead
30.06.2009 22:50:23
Pahoittelen, että eksyn aiheesta vähän sivuun, mutta kävin tsekkaamassa Hollmin VV/TV -sivut ja tarvii sanoa, että vallan mainio meininki! Jätkä lyö kyllä todella tanakan biitin. Kovasti rispektiä täältä sinne! Toivottavasti saatte lisää keikkaa. Rok Rok!
Kuka on Nukkumatin pahin vihollinen? -Virallinen valvoja Aulis Gerlander.
JaanaE
02.07.2009 20:06:06
Warhead: Pahoittelen, että eksyn aiheesta vähän sivuun, mutta kävin tsekkaamassa Hollmin VV/TV -sivut ja tarvii sanoa, että vallan mainio meininki! Jätkä lyö kyllä todella tanakan biitin. Kovasti rispektiä täältä sinne! Toivottavasti saatte lisää keikkaa. Rok Rok!

Tää poistuu "häiritsemästä" rumpalien elämää:)
Palaan vielä huomenna lukemaan kommentit lähettämistäni tavaroista..luulen, että saaja on ylen tyytyväinen:) Ja olit oikeassa Hollmin musiikki on ihan ok..(jos tykkää acdc:stä, eikä humpasta, kuten minä:)
Warhead
02.07.2009 23:10:13
Et Sinä Jaana ole ainakaan minun elämääni häirinnyt. On ollut itseasiassa ihan virkistävää seurata tätä keskustelua. Phil Rudd on itsellenikin jonkin asteinen esikuva ja kernaasti ripustaisin kyseisen herran käyttämät kamppeet treeniksen seinälle. Minulle on aivan sama, että onko tavaroilla rahallista arvoa. Fiilistä ei voi mitata rahassa. Leppoisaa kesää! :)
Kuka on Nukkumatin pahin vihollinen? -Virallinen valvoja Aulis Gerlander.
hollmi-5
03.07.2009 16:02:11 (muokattu 03.07.2009 16:02:25)
JaanaE: Tää poistuu "häiritsemästä" rumpalien elämää:)
Palaan vielä huomenna lukemaan kommentit lähettämistäni tavaroista..luulen, että saaja on ylen tyytyväinen:) Ja olit oikeassa Hollmin musiikki on ihan ok..(jos tykkää acdc:stä, eikä humpasta, kuten minä:)

No käyhän Jaana www.lipsaset.com Siellä on sitten humpempaakin matskua meikäjuntin taputtelemana;-)

Kalvot ja kapulat tuli tänään. Phil Rudd lukee kapuloissa ;-) Kalvot on suuren maailman tyyliin Soundcheckin jälkeen vaihdettu uusiin ja nyt ne checkin kalvot on siis täällä.

Kiitokset Jaanalle asioiden ystävällisestä ja supersujuvasta hoidosta.
moderndrummer88
03.07.2009 16:26:27 (muokattu 03.07.2009 16:26:48)
hollmi-5: Kalvot on suuren maailman tyyliin Soundcheckin jälkeen vaihdettu uusiin ja nyt ne checkin kalvot on siis täällä.

Eli onko niihin nyt sit valunu ollenkaan Phil Ruddin hikeä ;D
Relaxin' At Camarillo...
hollmi-5
03.07.2009 17:48:40 (muokattu 03.07.2009 17:58:14)
moderndrummer88: Eli onko niihin nyt sit valunu ollenkaan Phil Ruddin hikeä ;D

Menenen heti kohta toiveikkaana haistelemaan ;-)

Kapulat ovat yllätys. Vakiokapulani on Taman O214B tämä Philin Ahead on saman paksuinen, 9 mm pidempi ja 8g kevyempi/pari. Kapulan kyljessä lukee Phil Rudd ja se on painettu nimmarikopio. En löytänyt vastaavaa myynnistä. Olisikohan tehtaalla tehneet sitten vain Philille moisia, mutta ei myyntiin. Paljon surkeammilla rumpaleilla on myyntimallit Ahead kapuloista?

EDIT: Malli on 5A, jota Phil käyttää oikean käden kapulana. Vasemmassa on Rock-malli, joka on hiukan painavampi (13g/kapula)
JaanaE
05.07.2009 07:42:48
hollmi-5: Menenen heti kohta toiveikkaana haistelemaan ;-)

Kapulat ovat yllätys. Vakiokapulani on Taman O214B tämä Philin Ahead on saman paksuinen, 9 mm pidempi ja 8g kevyempi/pari. Kapulan kyljessä lukee Phil Rudd ja se on painettu nimmarikopio. En löytänyt vastaavaa myynnistä. Olisikohan tehtaalla tehneet sitten vain Philille moisia, mutta ei myyntiin. Paljon surkeammilla rumpaleilla on myyntimallit Ahead kapuloista?

EDIT: Malli on 5A, jota Phil käyttää oikean käden kapulana. Vasemmassa on Rock-malli, joka on hiukan painavampi (13g/kapula)

Sanoinhan ettei niitä myynnissä:) Mut kukaan ei uskonut mua:)
hollmi-5
05.07.2009 10:21:59
JaanaE: Sanoinhan ettei niitä myynnissä:) Mut kukaan ei uskonut mua:)

Minä uskoin :-) Ne on tehty ihan Philille itselleen. Kävin Aheadin sivuilla. Sieltä löytyi vain Philin kuva endorserjulisteiden seasta. Sitten googlettamalla löysin lisää tietoa Philin soittopeleistä ja siellä oli maininta kapuloista. Ne tehdään Ruddille, mutta niitä ei myydä muille.

http://www.bigbangdist.com/phil_rudd.htm
http://www.absoluteastronomy.com/topics/Phil_Rudd

Kuinkahan moni tietää, että Phil Rudd on kaverin taiteilijanimi? Oikeasti passissa lukee:
Phillip Hugh Norman Rudd

Ja ennen nimen vaihdosta:
Phillip Hugh Norman Witschke Rudzevecuis
JaanaE
05.07.2009 13:59:59
hollmi-5: Minä uskoin :-) Ne on tehty ihan Philille itselleen. Kävin Aheadin sivuilla. Sieltä löytyi vain Philin kuva endorserjulisteiden seasta. Sitten googlettamalla löysin lisää tietoa Philin soittopeleistä ja siellä oli maininta kapuloista. Ne tehdään Ruddille, mutta niitä ei myydä muille.

http://www.bigbangdist.com/phil_rudd.htm
http://www.absoluteastronomy.com/topics/Phil_Rudd

Kuinkahan moni tietää, että Phil Rudd on kaverin taiteilijanimi? Oikeasti passissa lukee:
Phillip Hugh Norman Rudd

Ja ennen nimen vaihdosta:
Phillip Hugh Norman Witschke Rudzevecuis

Eli aika harvinaiset kapulat sait. Mut mua ei harmita yhtään koska tiedän, ettet myisi niitä varmaan ikinä. Mitä tarkoittaa soundcheck? Siis ne kalvot oli käytös sen yhden keikan eli noin kaks tuntia?
Huomaatko, että muut vaienneet kun olivat vääräuskoisia ja nyt niitä harmittaa, että sä sait ne:)

Tuosta palkkaa voisit kyl lähettää mulle pari backstage lippua teidän "konserttiin";)
hollmi-5
05.07.2009 14:35:50
Yleinen tapa maailmanluokan bändeillä on vaihtaa jokaisen keikan jälkeen uudet kalvot. Ja soundcheckin jälkeen taas uudet.

Soundcheck on keikkaa ennen tehty soittorupeama, jossa soitinten äänet vahvistetaan sen valtavan äänentoistosysteemin läpi ja haetaan keikkaa varten oikeat äänentasot ja -värit.
sahkuifk
05.07.2009 18:49:01
Tää on niin loppu hyvin kaikki hyvin että itkun turautin ja plussat heittelin. Ihanaa elämää, kaikki murheet ja synnit on unohdettu. Voihan ihqudaa.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
JaanaE
06.07.2009 17:07:49
hollmi-5: Yleinen tapa maailmanluokan bändeillä on vaihtaa jokaisen keikan jälkeen uudet kalvot. Ja soundcheckin jälkeen taas uudet.

Soundcheck on keikkaa ennen tehty soittorupeama, jossa soitinten äänet vahvistetaan sen valtavan äänentoistosysteemin läpi ja haetaan keikkaa varten oikeat äänentasot ja -värit.

Niin..mut ei stadikal kyl ollut mitään ACDC:n soundcheckkiä ennen keikkaa..jos olis ollut olisin kyllä kuullut..no ehkä en sit huomannut..vaikka se kyl tuntuu aika mahdottomalta, etten olis kuullut jos olis ollut..
Kun se lämmittelybändi alkoi jo niin aikaisin..ja ei kai ACDC vedä mitään soundchekkiä enää siinä vaihees kun kaikki fanit ja yleisö jo paikalla?
Rumpukapulat
06.07.2009 17:26:05 (muokattu 06.07.2009 17:28:14)

JaanaE: Niin..mut ei stadikal kyl ollut mitään ACDC:n soundcheckkiä ennen keikkaa..jos olis ollut olisin kyllä kuullut..no ehkä en sit huomannut..vaikka se kyl tuntuu aika mahdottomalta, etten olis kuullut jos olis ollut..
Kun se lämmittelybändi alkoi jo niin aikaisin..ja ei kai ACDC vedä mitään soundchekkiä enää siinä vaihees kun kaikki fanit ja yleisö jo paikalla?

No ei. Eiköhän se soundcheck ole vedetty jo aikasin päivällä, tai jo edellispäivänä. Poets of the Fall veti paikallisessa yökerhossa seittemän tunnin soundcheckin ennen keikkaa(ja ihan päivällä siis, kerho avataan vasta klo 22.00 ja keikka alkoi 23.00-00.00), joten kyllä uskaltaisin tosissani vannoa et oikeasti isot bändit tekevät saman. Se on meinaan pakko, ettei musiikki kuulosta yleisölle pelkältä pörinältä tai riko tärykalvoja, tai et se ylipäätänsä kuuluu.
JaanaE
06.07.2009 18:01:24
Rumpukapulat: No ei. Eiköhän se soundcheck ole vedetty jo aikasin päivällä, tai jo edellispäivänä. Poets of the Fall veti paikallisessa yökerhossa seittemän tunnin soundcheckin ennen keikkaa(ja ihan päivällä siis, kerho avataan vasta klo 22.00 ja keikka alkoi 23.00-00.00), joten kyllä uskaltaisin tosissani vannoa et oikeasti isot bändit tekevät saman. Se on meinaan pakko, ettei musiikki kuulosta yleisölle pelkältä pörinältä tai riko tärykalvoja, tai et se ylipäätänsä kuuluu.

Ei sitä ainakaan edellisenä päivänä vedetty, kun acdc:n soittopelitkin tuli vasta aamulla..siis silloin keikka-aamuna stadikalle..ja vielä päivällä ne oli purkamatta laatikoissa..siis aamupäivän..sitten niitä kiilloteltiin ja koottiin pari tuntia..ja puol viis aukes jo portit ja viideltä alkoi lämmittelybändi soittaa..ja missään vaihees en tarvinnut korvatulppia, joten tuskin niitä isommin testattiin..:)
JaanaE
06.07.2009 18:04:39
JaanaE: Ei sitä ainakaan edellisenä päivänä vedetty, kun acdc:n soittopelitkin tuli vasta aamulla..siis silloin keikka-aamuna stadikalle..ja vielä päivällä ne oli purkamatta laatikoissa..siis aamupäivän..sitten niitä kiilloteltiin ja koottiin pari tuntia..ja puol viis aukes jo portit ja viideltä alkoi lämmittelybändi soittaa..ja missään vaihees en tarvinnut korvatulppia, joten tuskin niitä isommin testattiin..:)

Mut oli ne käynyt lämmittelybändin jälkeen..kun joku fani oli saanut jotain minkä ne oli heittäneet katsomoon..ja se tapahtu paljon ennen keikkan alkamista..ehkä ne silloin sit testas niitä kamoja..
No enpä mä tällaisena maalaisjunttina kaikkeen kiinnitä huomiota:)
markkuliini
06.07.2009 21:10:43

Rumpukapulat: Poets of the Fall veti paikallisessa yökerhossa seittemän tunnin soundcheckin ennen keikkaa.

7 tunnin...I don't think so.
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)