lethus1 10.03.2007 11:47:49 | |
---|
Nojoo. Staggihän on paskana - hyvältä kuulosti ja tuntui niin kauan kuin kesti. Pitää varmaan hakea Orionia testimielessä. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
koera 11.03.2007 11:59:22 | |
---|
Onko näitä jossai Helsingin kaupassa myynnissä? |
Kärsänpuolikas 11.03.2007 12:22:13 | |
---|
Onko näitä jossai Helsingin kaupassa myynnissä? Hellas-musiikki korkuinen |
ltg 12.03.2007 11:50:16 | |
---|
No niin, nyt pistin yhteydenottolomakkeen kautta kyselyt Revolution Pro -sarjan 17" ja 18" thin crasheista sekä 10" splashista. Vastaavatko ne noihin, vai pitäisikö ihan soittaa ja kysellä? Kiirus olisi saada treeni -ja väliaikaista keikkapeltiä. Staggin crashi nyt sitten hajosi, kun pari kuukautta sitten putosi lattialle kyljelleen. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
Duro 14.03.2007 15:35:14 | |
---|
ittekin kuuntelin noita sampleja tuolta. ihan samplein perusteellakin kuullostavat lähinnä keskinkertasilta. jotkut efekteistä, varsinki chinat ja slässit kuulosti ihan mukavilta hintaansa nähden. mut ei näitä mun mielestä laadullisesti oikee pysty mihinkään näistä isommista merkeistä vertaamaan. sitten paiste ja meinl tekee muutenkin laadullisesti ja soundillisesti parempia b8-symbaaleja ni eipä ainakaan itteäni hirveemmin kiinnosta noihin lähemmin tutustua. pitäydyn paisteessa :) ei sillä etteikö noi olis takuulla aloittelijoille ja vähän pitemmälle ehtineille hinta-laatu-suhteeltaan ehkä tämän hetken paras valinta. kestävyydestä noissa on paha mennä sanomaan, notta ovatko kuinka yksilöllisiä ja näin. mutta kuitenkin. tuolla oli tosi halpa gongi, toi 20" joku. 160€ tais hintaa olla :P se oli ainoo mikä herätti vähän sellasta huumorinsekasta kiinnostusta :D testata vois ainaki ;) o.O |
ltg 14.03.2007 15:51:45 | |
---|
Lähti Miän vainin analyysin luettuani Revolution Pro thin crash 17" tulemaan, kaveriksi otin saman 18 -tuumaisen. Hinta ei todellakaan ole juuri mitään, ja kympin verran tulee postikuluja. Kaipa nuo metallihommissa pelittää ainakin näin väliaikaisesti, kun ei ole varaa parempiin, pitäisi mikitkin hommata vielä. Jostain pitäisi rahaa hommata pian, tuplatkin ovat vaihtoon menossa, ja toiset rummut pitäisi saada toiselle paikkakunnalle toisen bändin takia. Tulipa vuodatusta. Pistän omaa analyysiä sitten, kun ovat pellit päässeet testiin. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
miän vain 14.03.2007 20:01:09 | |
---|
Lähti Miän vainin analyysin luettuani Revolution Pro thin crash 17" tulemaan, kaveriksi otin saman 18 -tuumaisen. Hinta ei todellakaan ole juuri mitään, ja kympin verran tulee postikuluja. Et vissiin lukenut sitä aiempaa juttua samasta ketjusta? 18" oli ainakin minusta ihan susi. No, ei tyrmätä ennen kuin on kokeiltu. Ehkä saat paremman yksilön. Kokeiluni tuottaa jo tulosta: lakka lähti ja nyt pelti on terveen ruskettunut. Oksidaatio tekee hyvää soundille, joka on nyt lämpimämpi ja pehmeämpi. Kirkkaus ja kuulaus ovat tallella, mutta kireys aika lailla poissa. Vielä kun pelti saa lisää kyytiä, niin kyllä se siitä aukenee. |
ltg 15.03.2007 11:02:51 | |
---|
Et vissiin lukenut sitä aiempaa juttua samasta ketjusta? 18" oli ainakin minusta ihan susi. No, ei tyrmätä ennen kuin on kokeiltu. Ehkä saat paremman yksilön. Juu, luin kyllä, mutta ihan itepäisyyttäni sen tilasin kumminkin. Katotaan nyt, mitä tulee. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
markkuliini 15.03.2007 20:24:39 | |
---|
Kävin ostamassa sellaisen 6" "splashin", olisko ollut revolution pro-sarjaa tai jotain. Oli kyllä ehkä kolkoin splash mihin olen koskenut. Ostinkin virveln päälle laitettavaksi efektiksi, joten soundilla ei niin paljoa väliä. Mutta ei sitä paljaaltaan kuunnellut pirukaan. Ei maksanut kuin 9€, mutta siltä se kuulostaakin. Kalvon päällä toimi ihan ok.... |
VeeKoo 15.03.2007 21:55:02 (muokattu 15.03.2007 21:55:46) | |
---|
Kävin ostamassa sellaisen 6" "splashin", olisko ollut revolution pro-sarjaa tai jotain. Oli kyllä ehkä kolkoin splash mihin olen koskenut. Ostinkin virveln päälle laitettavaksi efektiksi, joten soundilla ei niin paljoa väliä. Mutta ei sitä paljaaltaan kuunnellut pirukaan. Ei maksanut kuin 9€, mutta siltä se kuulostaakin. Kalvon päällä toimi ihan ok.... Itselläni sama symbaali stäkissä ja hyvin pelaa. Edit: ostakaahan 16" china revolution prota. Lähes käyttämätön. rokkijere: Eisssss reenikämppä täyteen paskapaperia.. |
ltg 16.03.2007 18:33:39 (muokattu 16.03.2007 18:36:21) | |
---|
Tänään ne Revolution pro 17" ja 18" thin crashit sitten tulivat, ja nopeasti tulivatkin. Tiistaina pistin kyselyt, ja tänään noudin pellit. Näin ensituntumalta (pelti etusormenpäässä) 17" crash näyttäisi olevan hyvinkin Miän vainin kuvaileman kuuloinen. Semmoinen ihan kiva soundi, joskin ehkä, sanoisinko, suppea. Rokissa ja hevissä toiminee ihan mukavasti. 18" yksilössä oli sellaista häiritsevää yläpään piikkiä, hiljaista tosin. Ei varmaankaan settisoitossa puske läpi. Soundi ei niin hyvä kuin tuumaa pienemmässä. Kolkompi. Pitää päästä setille testailemaan nuita, niin laitan parempaa analyysiä. Mutta se on selvää, että hinta-laatusuhde on noissa kohdallaan. Tuo 17" on omaan korvaan jopa ihan hyvä, keikalle vien mielelläni sen. Katsotaan kestävyys, ja sen mukaan ensi kuussa tilataan chinaa, splashia ja uusia crasheja. Treenit noilla vetää ihan mainiosti. E: Staggin med-thin exojen jälkeen on varmaankin hankala tottua näihin, Staggeista kun sai kaiveltua niitä sävyjäkin sieltä sen kähinän seasta. Toimivat muuten studiossa mainiosti nuo exot, ihan kehuja tuli, ja demolla kuulostaa kivalta. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
ltg 26.03.2007 15:33:09 | |
---|
Noniin. Pidettiin viikonloppu putkeen treeniä, ja ilokseni sain huomata Orioneiden toimivan hintaluokkaansa nähden todella mainiosti. En kuullut settisoitossa, ja varsinkaan koko bändin soittaessa, mitään häiriöääniä edes siinä 18" crashissa. Joissain kohdissa toimii jopa 17 -tuumaista paremmin. Saattaa olla, että olen saanut Miän vainin peltiä paremman yksilön käsiini. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
kammio 26.03.2007 15:35:46 | |
---|
http://kammio.fi/mmx_orion.wmvtuossa on jonkinmoinen pätkä miltä nuo kuullostaa..oma kattaus löytyy jostain tästä threadista. Edelleen olen kovin positiivisesti yllättynyt näistä pelleistä. |
Rockster 28.03.2007 13:42:07 | |
---|
http://kammio.fi/mmx_orion.wmv tuossa on jonkinmoinen pätkä miltä nuo kuullostaa..oma kattaus löytyy jostain tästä threadista. Edelleen olen kovin positiivisesti yllättynyt näistä pelleistä. Nuo efektipellit ja haitsu varsinkin kuulostavat todella hyviltä. Crashit eivät vielä vakuuttaneet, mutta ehkä kokeilu helpottaa. Ajattelin kyllä käydä efektikaupoilla kun vaan saa itsensä raahattua tuonne keskustaan... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
ltg 28.03.2007 14:49:29 | |
---|
Nuo efektipellit ja haitsu varsinkin kuulostavat todella hyviltä. Crashit eivät vielä vakuuttaneet.. Samaa mieltä tuon pätkän perusteella, mutta nuo ovatkin vissiin paksumpia crasheja, jotka eivät yleensäkään valmistajasta riippumatta istu omaan korvaan. Itse olen noita medium thin/thin -miehiä, ja kerrassaan tyytyväinen omiin crasheihini. Mielessänne pyörii kysymys. Kysymys, jolla ei ole väliä, mutta silti se kasvattaa painetta sisällänne. Oppikaa olemaan ilman kysymystä, johon ette vastausta löydä. (Sabanismin uteliaisuuden 2:7) THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
Legenda 30.03.2007 15:41:42 | |
---|
Onko kellään kokemuksia tuosta Viziuss sarjasta, noista klipeistä ainut joka miellytti minun korvaa, mutta kuinka autenttisia nuo klipit ovat? Niin, siis tarkoitin crashiä. legenda on hyvä juoma! |
efunkelist 01.04.2007 09:28:52 (muokattu 01.04.2007 09:33:16) | |
---|
Mulla on tuo 6" splash. Oikeastaan se on enemmänkin kuin bell, mutta splashin volume ja sustaini. Mun makuuni se on aivan huippu! Maksoi tosiaan €9 ja tuo soi sillä tavalla että siitä olisi mukisematta maksanut tuplahinnan ja se olisi edelleen ollut sikahalpa! Että repikää siitä, hifistelijät! :) Vertailin kaupassa jotain 20" orionrideä ja 20" Meinl Byzancea. Meinlin hintalappu yli 300 ja orion jotain 130. Sen verran samantyyppinen sointi (vähän eri sävelkorkeus, ei juuri muuta merkittävää) että kyllä mä sen orionin ottaisin. Jäisi rahaa vielä muuhunkin. Hyviähän ne ei ole jos verrataan huippuihin. Mutta hinta-laatu-suhde on kyllä lyömätön. Yhtä hyvästä saa muilla valmistajilla maksaa paljon enemmän. Hyvä ei varmaan voi olla halpaa, okei, mutta näistä keskiverroista ei tarvi maksaa keskiverron hintaa vaan halvan hinta. "Kelpo peltejä tosi edullisesti" - viimein "Hyvää halvalla" - ei vieläkään |
Niq 01.04.2007 16:34:41 | |
---|
\"Kelpo peltejä tosi edullisesti\" - viimein Mihin unohtui Stagg? "I have a cunning plan" -Baldrick |
efunkelist 01.04.2007 17:25:17 | |
---|
Mihin unohtui Stagg? No mulla ei vaan oo niistä mitään kokemusta, vielä. |
Bumbarr 01.04.2007 21:40:20 | |
---|
Mihin unohtui Stagg? Onhan nuo vielä edukkaampia kun stagg. Kilpikonnat rockkaa! |