Kärsänpuolikas 22.07.2006 00:03:04 | |
---|
HeavyMachineryn tunnen, sattuu rouva olemaan äitini. Siis HeavyMachinery on äitisi? korkuinen |
Bacchus 22.07.2006 00:04:09 | |
---|
Siis HeavyMachinery on äitisi? Sitä mäkin pohdin. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Master 22.07.2006 00:23:33 | |
---|
Ja internet on hauska paikka.Nyt menen nukkumaan. |
moderndrummer88 22.07.2006 03:01:36 | |
---|
Buusterin olen myöskin tavannut, kävi vaihtamassa MMX:t Genistoihin tuossa talvella HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
HeavyMachinery 22.07.2006 10:03:36 | |
---|
Buusterin olen myöskin tavannut, kävi vaihtamassa MMX:t Genistoihin tuossa talvella Buusterin olen myöskin tavannut, kävi vaihtamassa MMX:t Rolandeihin tuossa kesällä Niin ja en mää kenenkään mutsi ole jonkun teistä isä ehkä mutta sitä en myönnä ainakaan kovin selvin päin..... :) Jos mietin ketä 100% varmasti olen tavanut niin no olavin_k:oon tietty kun paskianen soittaa samassa pändissäkin, niskiksen kanssa ollaan kiistelty kasvotustenkin :) , ddrumm54, drumbientin, Wywin, Buusterin , morrowin vaikka se ei sitä ehkä tiedäkkään, simben,peekoon,welhoa on tullut töissä nähtyä, niin ja viipaleen.... pohtimiseksi menee...Kosmisenkin olen tavannut muistelisin näin....Mutta bachhus on tainut tavata mun vaimon vaikka itse miestä en tavannut :) ... ei tule nyt muita mieleen Paitsi markkuliiniin olen varmasta tavannut joskus kokispullon kokoisena.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Bacchus 22.07.2006 10:31:21 | |
---|
Mutta bachhus on tainut tavata mun vaimon vaikka itse miestä en tavannut :) Meillä olikin hyvin lämminhenkinen tapaaminen, suorastaan kuuma.;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
HeavyMachinery 22.07.2006 10:33:30 | |
---|
Meillä olikin hyvin lämminhenkinen tapaaminen, suorastaan kuuma.;) Stna ! vieläkin harmittaa... nimittäin se virveli, ei olisi pitänyt sitä myydä pois.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Bacchus 22.07.2006 10:35:58 | |
---|
Stna ! vieläkin harmittaa... nimittäin se virveli, ei olisi pitänyt sitä myydä pois.... Sama täällä, piti itse rahapulassa luopua. Onneksi pääsi arvostavaan kotiin. Se on kyllä hyvä peli, ja yllättävän herkkä niin syväksi virveliksi. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
HeavyMachinery 22.07.2006 10:38:23 | |
---|
Sama täällä, piti itse rahapulassa luopua. Onneksi pääsi arvostavaan kotiin. Se on kyllä hyvä peli, ja yllättävän herkkä niin syväksi virveliksi. Joo pitisitä kyllä hieman virittää että se lähti tomimaan.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
fox 22.07.2006 11:12:14 | |
---|
moro, oon tupla tuplasta ja kuitista. Moro, oon soittanu sun kanssa! *vilkutaa* Mun tuntee harva! |
Deino 22.07.2006 15:33:55 | |
---|
Siis HeavyMachinery on äitisi? How'dy how doodly doo. Deino vaan |
Magiz 22.07.2006 16:02:51 | |
---|
monikin mut tuntee, mutta harva sitä myöntää. :) Keep it Fresh |
J. Cool 23.07.2006 17:12:50 | |
---|
Moro, oon soittanu sun kanssa! *vilkutaa* Mun tuntee harva! näin on! nyt tulikin mieleen, että miitissä vuonna poks oli kasa naamoja lisää. ainakin jami, matsku ja foksi pitää laskea rumpalijoukkoon... Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Kaneli 23.07.2006 17:14:13 | |
---|
en irl tunne ketään täältä. asdfsdf |
Jaska 24.07.2006 00:24:51 | |
---|
Mähän tunnen teen kaikki! Eivaan, hyper-hamsterin kanssa oli treffit tuolla tampereella kun myin hiatsuni pois, ja T.Laineelta vastaavasti kävin hakemassa toisenlaiset. En taida edes näitä muita Porin tyyppejä tuntea, vaikka ulvilasta olenkin. Nimimerkit saattavat nekin hämätä. |
south_of_heaven 24.07.2006 12:32:17 | |
---|
Taisin tänään vilaukselta nähdä alttoviulistin! En vaan heti tajunnu sitä! Saatana! :( itki south_of_heaven |
Jupi57 24.07.2006 14:30:17 (muokattu 24.07.2006 15:49:24) | |
---|
Kermanisun ja Vellin olen tavannut. Ainakin seuraavien kanssa on vaihdettu mielipiteitä tai tehty kauppaa: ? _OZZY_ aakkoin Aatu Adja Aekuinen Naenen afro Akahito Andrus aor64 arrska77 AWRUUSU BigPapa clinton ddrum54 dirty2 drumm DrummerX e r s k i Foe mounier FuGGa Glenfiddich hanipai hartjar HeavyMachinery Hevitytteli hillevi himpula hollmi-5 i Remain ibanez92 incomplete j.aalto j.palomäki jaakko.s. jamppa73 jassuli JHRA JPR123 junkja-5 jveijonen1 K. Linna Kuhilas kaskaskas kiakia Kileksi kille.drum King Of The Carnival Creation leppanens Little Dreamer liveanimal m33 marimba rokstar markkuliini Mathee mattimatias Maximum Migo miän vain moderndrummer88 mortti2003 Niskamies Nolte Noma nymphetamine Olly oohoo89 Osmo.Samanen Paas PabloS perseapina pliksu Psycho retsi rm_wispila Rockster sakkemule samba19 samio494 savoy dlx sbege Silakka_ Simbe Simputra skanky skylane Speed King Sputnik Bellanova Sylvi Tama (Royal Star) Tasmaani toba tolppa-apina -tomi toni.turpeinen tototheman uk. U-rip Velli viilaus Volle Ville.K vände glum himpula kille.drum lly retsi rm_wispila sakkemule uk. vände Joku jäi pois, Anteeksi! Ilmoita niin lisään listaan |
Hakki 24.07.2006 14:38:28 | |
---|
Hmm, enpä oikein voi ketään väittää täältä tuntevani hyvin. Joidenkin kanssa ollaan soiteltu samoilla keikoilla mutta nikkejä en muista kuollaksenikaan. Sakkemule kävi virittämässä studion pöntöt kun edellisen kerran ääniteltiin. :) while(true) {play(metal);} |
Muovinen 24.07.2006 19:42:09 | |
---|
Fukk, olenhan myös tavannut Tombon ja ostanut hältä loistavia symbaaleja. Nykyiset Paiste-haikat ja 18" A-custom crash ovat Tombon peruja ja molemmat lempparipeltieni harvassa joukossa. Varsinkin tuo Zilkku on oikea helmi. Täytyy vielä kerran kiitellä mukavista kaupoista ;) musiikkiani mikserissä --> Muovinen
"Nice flag, did it yourself?" -MJK |
Anonymous-jazz 24.07.2006 20:15:44 (muokattu 24.07.2006 20:16:02) | |
---|
Joo tosiaan onhan se selvä että mitä enemmän sä tämän palstan paukuttelijoita tunnet henkilökohtaisesti niin sen vähemmän syntyy ns. tahatonta myrkyttämistä tällä palstalla. Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |