HeavyMachinery 26.07.2006 13:58:02 | |
---|
Pikakysymys ellun omistajille: Eikös nuo tuplat pysty halutessaan muuntamaan kahdeksi sinkuksi? Nopean vilkaisun perusteella näyttää siltä että onnistuu. Mulla menee siihen toimen pitesen noin 10min jos sitäkään. Eli todella helpt muuttaa 2deksi sinkuksi...
Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
Paas 26.07.2006 13:59:43 | |
---|
Mulla menee siihen toimen pitesen noin 10min jos sitäkään. Eli todella helpt muuttaa 2deksi sinkuksi... Hyvä homma! The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Youni 26.07.2006 16:02:50 | |
---|
Hyvä homma! On se vaan hyvä pedaali ^.^ Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
markkuliini 26.07.2006 21:50:23 | |
---|
Mulla menee siihen toimen pitesen noin 10min jos sitäkään. Eli todella helpt muuttaa 2deksi sinkuksi... Entä kauan meni ton kirjoittamiseen? :) www.vasamayhtye.com |
HeavyMachinery 26.07.2006 21:53:52 | |
---|
Entä kauan meni ton kirjoittamiseen? :) Ei läheskään niin kauan kuin näppäimistön korjaamiseen.... :) Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
markkuliini 26.07.2006 21:57:45 (muokattu 26.07.2006 21:59:58) | |
---|
Ei läheskään niin kauan kuin näppäimistön korjaamiseen.... :) Ooksää lyöny sen rikki kun se ei tottele? Edit: Joo..tota... Ellut on parhaat...varsinki ne punaset camit. En suosittele rautacobria...ja kannattaa ostaa ne mitkä sopii omille jaloille. Niin ja tänään meni 16-osat tempoon 203. Ettei mene ihan offtopiciksi. :) www.vasamayhtye.com |
HeavyMachinery 26.07.2006 22:56:35 (muokattu 26.07.2006 23:00:55) | |
---|
Ooksää lyöny sen rikki kun se ei tottele? Juu nyt katos kirjoittelen kotona enkä läppärillä toissä niin tulee typoja vähempi..... Paskoja noi nykyläppärit kun ei ne 2:ta vuotta kestä toimisto käytössä. Edit: Joo..tota... Ellut on parhaat...varsinki ne punaset camit. En suosittele rautacobria...ja kannattaa ostaa ne mitkä sopii omille jaloille. Niin ja tänään meni 16-osat tempoon 203. Ettei mene ihan offtopiciksi. :) EDit: Niin ja ettei ihan off-to-pick-nickiksi menisi niin: elluissa on paska välitanko mutta niin on muissakin. Tänään en tehnyt tuplabassari reenei kun persekutiaa ja drmBug vie mun mastersshit..... Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
drum-monkey 26.07.2006 23:01:11 (muokattu 26.07.2006 23:25:15) | |
---|
E. Markkuliini kusetti mua! Munletti on mulletti |
LumPus 26.07.2006 23:08:51 | |
---|
Ooksää lyöny sen rikki kun se ei tottele? Edit: Joo..tota... Ellut on parhaat...varsinki ne punaset camit. En suosittele rautacobria...ja kannattaa ostaa ne mitkä sopii omille jaloille. Niin ja tänään meni 16-osat tempoon 203. Ettei mene ihan offtopiciksi. :) käytäkkö hihnoja vai ketjuja eliminaattoreissas? |
markkuliini 26.07.2006 23:19:55 (muokattu 26.07.2006 23:25:36) | |
---|
käytäkkö hihnoja vai ketjuja eliminaattoreissas? Ei mulla oikeesti mitään tuplia ole, eikä edes Elluja. Eikä tule. Siis tuplia. En soita sellaista musiikkia missä niillä olis mitään virkaa. Enkä tule soittamaan. :P Oikeesti mulla sellainen single Yamahan mikä-se-nyt-oli. No se suoraveto-jutska. Se on hyvä! Oon soittanut sillä jo yli 200 keikkaa eikä sille oo tarvinnu tehdä yhtään mitään. Ei oo ruuviakaan tarvinnu kiristää. Eikä pidä oikeastaa yhtään ääntäkään vielä, ei nitise eikä natise. www.vasamayhtye.com |
HeavyMachinery 27.07.2006 11:09:10 | |
---|
Ei mulla oikeesti mitään tuplia ole, eikä edes Elluja. Eikä tule. Siis tuplia. En soita sellaista musiikkia missä niillä olis mitään virkaa. Enkä tule soittamaan. :P Oikeesti mulla sellainen single Yamahan mikä-se-nyt-oli. No se suoraveto-jutska. Se on hyvä! Oon soittanut sillä jo yli 200 keikkaa eikä sille oo tarvinnu tehdä yhtään mitään. Ei oo ruuviakaan tarvinnu kiristää. Eikä pidä oikeastaa yhtään ääntäkään vielä, ei nitise eikä natise. Kato se on markkuliinus sillain että minä soitan basarin iskuja 1 keikalla sen mitä sinä 100 keikalla :) Että ei oo mikään ihme että sulla spedut ei hajoa. Oletko muuten edes varma onko sulla edes nuijaa siinnä spedussa jos et ole sitä tarkistanut, psyko akustiikan vaikutus ei parane vähätellä.
käytäkkö hihnoja vai ketjuja eliminaattoreissas? Jottei menisi taas off-to-picknickiksi : niin hihnat.... Tämäkin tekstin olen omin pienin kätösin rustannut poistamisen uhalla.... |
markkuliini 27.07.2006 12:26:19 | |
---|
Kato se on markkuliinus sillain että minä soitan basarin iskuja 1 keikalla sen mitä sinä 100 keikalla :) Että ei oo mikään ihme että sulla spedut ei hajoa. Oletko muuten edes varma onko sulla edes nuijaa siinnä spedussa jos et ole sitä tarkistanut, psyko akustiikan vaikutus ei parane vähätellä. No siinä tapauksessahan sinä melkoista hurinaa soitat. :) Hitto jos olisin humppamuusikko niin voisi kompensoida basarin iskuja ja pedaalin kulutusta edes settien määrällä. 5 settiä /keikka olisi jo aika vastaansanomatonta meininkiä. No ainakin tuo Yamaha on kestänyt paremmin kuin edellinen pedaali eli dw 5000. Kesti sekin hyvin yli viisi vuotta todella ahkeraa käyttöa, mutta alkoi pitämään ääntä aika pian. Tsekkasin ja olihan siinä nuijakin. :P www.vasamayhtye.com |
Rockster 27.07.2006 12:31:49 | |
---|
Tuli tuossa totuttua Iron Cobrien power glide -malliin ja mietin, että millähän camilla saisi Eliminaattoreiden tuplista samanlaista tuntua irti? Nyt on käytössä ne tehdasasenteiset camit, eli kai mustat... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Bacchus 27.07.2006 12:34:19 | |
---|
Tuli tuossa totuttua Iron Cobrien power glide -malliin ja mietin, että millähän camilla saisi Eliminaattoreiden tuplista samanlaista tuntua irti? Nyt on käytössä ne tehdasasenteiset camit, eli kai mustat... Punaisilla, muistelisin. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
moderndrummer88 27.07.2006 12:42:27 | |
---|
Oikeesti mulla sellainen single Yamahan mikä-se-nyt-oli. FP-9410 jos on singleversio ;) kamarunkkareiden.net... HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Paas 27.07.2006 12:45:15 | |
---|
Tsekkasin ja olihan siinä nuijakin. :P Onneksi ilmeni että pedaalissa on nuija. Varmasti harmittaisi näin jälkeen päin jos olisit polkenut nyt pari sataa keikkaa ihan tyhjää. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
markkuliini 27.07.2006 12:45:17 | |
---|
FP-9410 jos on singleversio ;) kamarunkkareiden.net... Just sehän se olikin. www.vasamayhtye.com |
Frequency 27.07.2006 12:46:10 | |
---|
Ostin sitten Ellut eilen ja voin sanoa että on jumalauta hyvät polkimet! Vois mennä taas sääteleen niitä :D Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
markkuliini 27.07.2006 12:46:31 | |
---|
Onneksi ilmeni että pedaalissa on nuija. Varmasti harmittaisi näin jälkeen päin jos olisit polkenut nyt pari sataa keikkaa ihan tyhjää. :) Olisi siinä ihmettelemistä että miksi joku olisi pyytänyt uudestaankin. "Tää jätkä...siis tällä on jotenkin ihan oma soundi. Silleen kivan kepeä..." www.vasamayhtye.com |
fish-eye 27.07.2006 12:48:55 | |
---|
Ostin sitten Ellut eilen ja voin sanoa että on jumalauta hyvät polkimet! Vois mennä taas sääteleen niitä :D älä nyt hirveästi säätele ettei mee kierteet:D There is no life like nolife! |