Drumjamo 09.02.2006 15:54:20 | |
---|
No jeesus. Olisin jättänyt kalvotkin siihen tiskille. Sain kyllä kalvoista alennusta jonkun 15% |
miän vain 09.02.2006 16:00:37 | |
---|
Tällaisessa tapauksessa on paras vaan sanoa haluamansa tuotteen mallinumero tai näyttää se katalogista. On tuotakin kokeiltu. Tuli väärä palikka kuitenkin. Ja myyjä meinasi suuttua, kun en sitten ostanutkaan mulle täysin tarpeetonta kilkettä. Parhaat jutut tapahtuivat aina Lahdessa. Yksi yritti myydä käytettyä irtotomia puolet kalliimmalla kuin mitä uuden ovh oli. Oli itse maksanut siitä niin paljon vaihdossa, pöljä. Toinen kauppasi ihan tavallista (ja vielä merkitöntä) viritysavainta lievään ylihintaan, tinkimisen jälkeen olisin saanut sen kympillä. Sinne jäi. Samasta kaupasta kävin kuitenkin myöhemmin hakemassa kaksi noin 12" minikiinaa, yhteensä 30e. Ei nyt muistu hyviä sutkauksia, mutta on niitäkin tullut. Parasta tähän asti on kuitenkin ollut erään kaatuneen helsinkiläisliikkeen myyjän ilme, kun ostin sieltä pellin. Ei ollut uskoa todeksi, senverran leveä oli hymy. Seuraavalla viikolla paikka olikin sitten konkassa, mutta kauppias taisi päästä ainakin sinä iltana baariin.. |
Davos 09.02.2006 16:05:12 | |
---|
Mulla ei kauheesti oo huonoja kokemuksia Sound Citystä. Pelaa jos tietää mitä haluaa. Joskus ne yrittää vänkätä vastaan. Niin ja kerran odottelin virveliä kolme kuukautta kun ne ei joko ollut tilannu sitä, tai sitte SMI ei tajunnu että ne oli tilannu sen. Joku epäselvyys siinä oli. Toisaalta ei tuo Pihlajamaakaan houkuttele, just kävin ekaa kertaa niissä uusissa tiloissa ja tarjonta rumpujen osalta oli "hyllyssä" aika vähänen. Osasävelessä oon käyny ehkä kerran joskus 7 vuotta sitten. Täytys sekin varmaan tsekata. Näyttää vaan ulkoasu aika pahalta. Itse jouduin epäonnekkaan sattuman kautta sinne tettiin, ja musaliikkeeksi sitä ei voi kutsua. Vanhojen pappojen juttukerho ;) Mutta kävi munkki, toisiks viimisenä päivänä joku kiikutti sinne K 13" haikat vaihtoon, myi ne sille ukolle 60e hintaan, ja ostin ne seuraavana päivänä satasella! :D Oisin ostanut suoraan siltä jannulta mutta ei ollut rahaa sillon ja se tarvi ne heti. |
PeeKoo 09.02.2006 16:09:44 | |
---|
Musamaailmassa helsingissä testasin yhtä DWn settiä tossa pari vuotta sitten. No, rumpuvastaava (ent. dingon rumpali) kävelee polleana paikalle ja aloittaa keskustelun lauseella: "niin noissa rummuissahan kannattaa ostopäätöstä tehdessä ensin katsoa ulkonäköä ja sitten vasta kuunnella soundia." Oli pokassa pitelemistä... Jaa-a, tässä on varmaan tullut joku ajatuskatko tai sitten se setti on vaan ollut jotain erikoisempaa pinnoitetta tai... Oli miten oli, mä olen saanut Quupalta aina tosi hyvää palvelua. Jos hän lupaa etsiä jonkun jutun tai lupaa ottaa selvää jostain asiasta ja soittaa takaisin niin näin varmasti tapahtuu. Asiallinen kaveri on hän. Tuolla joku kirjoitti saaneensa ynseää kohtelua MusaFasulla tupliksista. Itse ostin omat Yammuni sieltä ja ei tosiaankaan ollut palvelussa moittimista. Kokeillakin sai alakerrassa ja homma pelasi. 9410:t lähti mukaan. Sen sijaan Mansesterissa legendaarinen Ahosen Musiikki ansaitsisi oman threadin sillä niin paljon tarinoita tuohon paikkaan liittyy. Itsellänikin olisi yksi juttu mutta sen olen tänne jo kirjoittanut... Minkähän ihmeen takia Mansen kokoisessa kylässä lähestulkoon kaikki musaliikkeiden pitäjät ovat olleet hieman...omaperäisiä=)? 'En mie tiiä, mie vaan vejän'- Anssi Nykänen |
harzza1 09.02.2006 16:26:00 | |
---|
Itse jouduin epäonnekkaan sattuman kautta sinne tettiin, ja musaliikkeeksi sitä ei voi kutsua. Vanhojen pappojen juttukerho ;) Mutta kävi munkki, toisiks viimisenä päivänä joku kiikutti sinne K 13" haikat vaihtoon, myi ne sille ukolle 60e hintaan, ja ostin ne seuraavana päivänä satasella! :D Oisin ostanut suoraan siltä jannulta mutta ei ollut rahaa sillon ja se tarvi ne heti. haha. aika hyvin :D |
hollmi-5 09.02.2006 16:33:52 | |
---|
Mansesterissa legendaarinen Ahosen Musiikki ansaitsisi oman threadin Se on kyllä mukava paikka. "Oikeestaan se ei ole myynnissä. Oikeestaan se kuuluu yhteen settiin. Se on yhden asiakkaan ja täällä säilytyksessä..." En onnistunut sieltä mitään ostamaan, vaikka yritin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Limbus 09.02.2006 17:26:36 | |
---|
Minulle vakuutettiin yhdessä musaliikkeessä henkeen ja vereen, että uudet Pearl Exportit ovat täyttä koivua... :) "Voin hyvällä syyllä sanoa alkaneeni elää vasta kun pidin itseäni kuolleena miehenä" -Rousseau- |
jyrildo 09.02.2006 17:50:04 | |
---|
Oli miten oli, mä olen saanut Quupalta aina tosi hyvää palvelua. Jos hän lupaa etsiä jonkun jutun tai lupaa ottaa selvää jostain asiasta ja soittaa takaisin niin näin varmasti tapahtuu. Asiallinen kaveri on hän. Agreed
|
Shitmanek 09.02.2006 17:51:20 | |
---|
Jaa-a, tässä on varmaan tullut joku ajatuskatko tai sitten se setti on vaan ollut jotain erikoisempaa pinnoitetta tai... Näin mututuntumalta tuo kommentti tuntuu ihan pilke silmäkulmassa sanotulta. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
Alpha 09.02.2006 17:54:10 | |
---|
Näin mututuntumalta tuo kommentti tuntuu ihan pilke silmäkulmassa sanotulta. Tai hienovaraiselta vittuilulta. |
vernie 09.02.2006 17:59:53 | |
---|
Joo, Quuppa heittää joskus vähän huulta, ja voihan sen vittuilunakin ottaa. Olennainen ero hänen ja noiden troo-tylyttäjien välillä on kuitenkin se, että Quupalla on ainakin omien kokemustani perusteella aina ns. puujalka silmäkulmassa noita juttuja laukoessaan. Siinä on musta aika paljon eroa heitteleekö noita kommentteja kiukkuisesti otsa kurtussa vai positiiviseen läpänheitto-sävyyn. |
Tsumppi 09.02.2006 18:47:52 | |
---|
Turussa kysyin saanko testata tota settiä. vastaus oli ei meillä on asiakkaita ne saattaa lähteä jos koitat. sanoin et mä lähen nyt sit :D . Liike ei oo Laine, Fmusa eikä Superostis. Mikä jää jäljelle? älkää ikinä vaan siellä käykö! Samassa paikassa kysyin saisinko testata symbaaleita ja vastaushan oli "Älä, kun niistä lähtee niin kova ääni" Muut Turun soitinliikkeet ovat onneksi asiallisia. |
miscage 10.02.2006 18:57:55 | |
---|
Pakko muuten mennä joskus musaliikkeeseen ja ilmoittaa että haluan samanlaiset rummut kuin Lars Ulrichilla. |
Migo 10.02.2006 19:08:07 | |
---|
Pakko muuten mennä joskus musaliikkeeseen ja ilmoittaa että haluan samanlaiset rummut kuin Lars Ulrichilla. suosittelee sulle vihreitä forumeita tms. "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |
Legatus 10.02.2006 19:12:01 | |
---|
Kuopiossa menin musaliikkeesee kysymään suljettuja luureja ja jätkillä venähti naamat ja mietti vähän aikaa, "suljettuja luureja, hmm ainii niitä mitkä ei päästä melua läpi." Joo-o. Sitte kaveri meni samaan liikkeeseen, joka on staggin jälleenmyyjä, niin hän meni kysymään tiskiltä onko täällä furioita. Ne mietti hetken ja sitte sano: "Furia, Onko se joku uus peltimerkki?" Roddy on jumala!! |
moderndrummer88 10.02.2006 19:22:04 (muokattu 10.02.2006 19:22:50) | |
---|
huoh... tänään sai taas vaihteeksi tapella kunnolla musakaupassa: Menin semmosia nylonprikkoja ehtimään, "joo ei kuule semmosia olekkaan" sitten kun sanon että mulla on jo nyt rummuissa semmoset mutta vaatii vaan uusimista, "mitkäs rummut sulla on, ei nimittäin kuule käy jos on englantilaiset rummut niin japanin suunnalla tehcyt prikat niihin..." sitten musaliikkeen omistajan bändin rumpali tulee keskusteluun mukaan "saako kuule setä vähän neuvoa kun setä on kuule aika monta vuotta istunu setin takana, haet oikeankokoisia muttereita ja junttaat ne siihen lugin juureen kiinni kun olet sopivan vireen kahtonu" sitten minä: etkö nyt kuitenkin vois soittaa vaikka taman tai pearlin maahantuojalle kysästä? "no soitetaanpa (semmosta pientä ivanaurua päälle)" "oho, niitä onkin olemassa ja ovat aika suosittuja nykyään, ja niitä ov vielä kahtaa väriäkin" otin valkoisia mod. huom. ei näin |
Migo 10.02.2006 19:35:11 | |
---|
huoh... tänään sai taas vaihteeksi tapella kunnolla musakaupassa: Menin semmosia nylonprikkoja ehtimään, "joo ei kuule semmosia olekkaan" sitten kun sanon että mulla on jo nyt rummuissa semmoset mutta vaatii vaan uusimista, "mitkäs rummut sulla on, ei nimittäin kuule käy jos on englantilaiset rummut niin japanin suunnalla tehcyt prikat niihin..." sitten musaliikkeen omistajan bändin rumpali tulee keskusteluun mukaan "saako kuule setä vähän neuvoa kun setä on kuule aika monta vuotta istunu setin takana, haet oikeankokoisia muttereita ja junttaat ne siihen lugin juureen kiinni kun olet sopivan vireen kahtonu" sitten minä: etkö nyt kuitenkin vois soittaa vaikka taman tai pearlin maahantuojalle kysästä? "no soitetaanpa (semmosta pientä ivanaurua päälle)" "oho, niitä onkin olemassa ja ovat aika suosittuja nykyään, ja niitä ov vielä kahtaa väriäkin" otin valkoisia Uittu, mitä asiakaspalvelua... "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |
Jaska 10.02.2006 19:35:43 | |
---|
huoh... tänään sai taas vaihteeksi tapella kunnolla musakaupassa: "setä saa mun puolesta pultata vaikka perseensä kiinni kaupan omistajan otsaan" |
moderndrummer88 10.02.2006 19:36:28 | |
---|
Uittu, mitä asiakaspalvelua... no välillä pitää vääntää rautalangasta... oli meillä kyllä sitten ihan hauska rupattelutuokio sen rumpalin kanssa tuon episodin jälkeen mod. huom. ei näin |
Migo 10.02.2006 19:39:40 | |
---|
no välillä pitää vääntää rautalangasta... oli meillä kyllä sitten ihan hauska rupattelutuokio sen rumpalin kanssa tuon episodin jälkeen Itseäni suuresti ärsyttää käydä yhdessä liikkeessä, kun siellä se yksi myyjä on ilmeisesti joku muusikon tapainen jolla nyt sitten ilmeisesti ei ura koskaan lähtenyt luistamaan. Kiertelee rinta rottingilla ympäri liikettä ja neuvoo ja käskee mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.. "Paikka jossa heavy sedät iskee miekkansa aina kiveen kun Puolalaisen taidejatsin ystävät antavat verbaalisen miekkansa heilua". -Resonance |