Kurb 12.01.2006 20:53:12 | |
---|
Kukaan ei ole vielä maininnut Fenriziä! Kaveri saa soittoonsa sellaista fiilistä ja draivia ettei paremmasta väliä. Dark Thronelta vaikka biisi I En Hall Med Flesk Og Mjod on kova veto. Ja Aegista pitää kompata tuon Panteran suhteen, uskomattoman hyvänkuuloista matskua. |
Deino 12.01.2006 21:07:11 | |
---|
Kukaan ei ole vielä maininnut Fenriziä! Miksi olisi? Yksitoikkoista blastia ja peruskomppia 90% biiseistä. 'M.net + Sarkasmin tapaista - Hymiö = Viha' |
Kurb 12.01.2006 21:12:14 | |
---|
Miksi olisi? Yksitoikkoista blastia ja peruskomppia 90% biiseistä. Sehän siinä onkin se nerokkuus! Fenkun blastissa on sellaista imua joka tempaisee kuulijansa samantien mukaan. Uskomaton groove! Lisäksi tietysti silloin kun hän jonkun fillin soittaa, se tulee täsmälleen täydellisellä hetkellä. Jag tycker. Ja kyllähän Fenriz teknistäkin kamaa osaa soittaa, kuten vanhoilla 80-luvun demoillaan. |
Muovinen 13.01.2006 07:47:58 | |
---|
Vaikka Grohlilla hyvänkuuloisia juttuja olikin / onkin. Ehdottomasti. Kyllähän se taas QOTSAn Songs for the Deaf-levyllä kuultiin mikä Dave on miehiään. Ehkä dynamiikka tai pienet tekniset yksityiskohdat ei ole Grohlin parhaita puolia mutta se tunne ja tyyli on mun korville kyllä hunajaa. Se on rokkia eikä hiplailua. |
Kesukka 13.01.2006 08:21:36 (muokattu 13.01.2006 08:21:59) | |
---|
Vaikka tuota heavy-/hardrock-osastoa on tullut aika vähän kuunneltua viimeisen 10 vuoden aikana niin Whitesnaken Slide It In-levyä oa aina mukava kuunnella. Rummuissa Cozy Powell. Siinä levyllä on mielestäni tyylikästä rummutusta. Muutenkin tuolla levyllä ovat eri instrumentit hyvin tasapainossa keskenään ja biisejä ei ole soitettu "tukkoon". Cozy Powell oli loistava rumpali, R.I.P. Vanhassa vara parempi |
AP 13.01.2006 09:21:55 | |
---|
Onks monetkin teist soittanu alkuaikoina metallicaaa vai dissaaks kaikki vaan ulrichii ku se on paska? :D Siis jotain nothing else mattersia ehkä muutaman kerran tullut vedettyä, mutta varsinaisesti metallican soittamisesta en puhuisi.
K100 #7
Ärlä #011 |
Deino 13.01.2006 10:46:17 | |
---|
Cozy Powell oli loistava rumpali, R.I.P. Samalta hepulta kannattaa tsekata myös Rainbow'n aikaiset tuotokset. 'M.net + Sarkasmin tapaista - Hymiö = Viha' |
Aegis 13.01.2006 11:01:28 | |
---|
Sehän siinä onkin se nerokkuus! Fenkun blastissa on sellaista imua joka tempaisee kuulijansa samantien mukaan. Uskomaton groove! Lisäksi tietysti silloin kun hän jonkun fillin soittaa, se tulee täsmälleen täydellisellä hetkellä. Jag tycker. Ja kyllähän Fenriz teknistäkin kamaa osaa soittaa, kuten vanhoilla 80-luvun demoillaan. Kuinka saatoin unohtaa? Fenriz jos kuka on aina ymmärtänyt sen tyylin mukaisen soiton, mutta soitossa on lisäksi ihan omanlaista magiaa. Darkthronen Hate Them kuunteluun, sitten pitäisi ymmärtää mikä siinä on niin hienoa. Imua todellakin. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Aegis 13.01.2006 11:03:08 | |
---|
Niin ja kyllähän se Grohl kannatta mainita myös. QOTSA:n Songs for the Deafillä oli muistaakseni kanssa aika napakkaa menoa. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Mikael 13.01.2006 11:20:11 | |
---|
Oikeasti fyysistä rummutussta: Laika & The Cosmonauts Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Epämuusikko 13.01.2006 11:20:39 | |
---|
Donald Fagen: Nightfly ja aliarvostettu Kamakiriad! Police: koko tuotanto You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
Mikael 13.01.2006 11:23:57 | |
---|
Police: koko tuotanto Joo! Message In The Box on aika hyvä pläjäys. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Progressor 13.01.2006 11:27:14 | |
---|
Police: koko tuotanto Stingin soolotuotanto on myös kuuntelemisen arvoista, vaikka tyyli onkin täysin erilainen. Esimerkiksi The Soul Cages -levy sisältää todella tyylikästä soittoa (rummuissa Manu Katché). Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Mikael 13.01.2006 11:32:56 (muokattu 13.01.2006 11:34:07) | |
---|
Stingin soolotuotanto on myös kuuntelemisen arvoista, vaikka tyyli onkin täysin erilainen. Esimerkiksi The Soul Cages -levy sisältää todella tyylikästä soittoa (rummuissa Manu Katché). Manu on erittäin jees ja vetää hienosti myös tossa Peter Gabrielin Secret World Live -videolla, mut jotenkin sellanen joku oma persoonallinen juttu siltä on jäänyt puuttumaan mikä olis saaanut meikäläiseltä karvat pystyyn. Ehkä mä en vaa tajuu.. On se kuitenkin noista vähempi diggaamistani supersessiojäbistä mun suosikkeja. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
lethus1 13.01.2006 11:52:41 | |
---|
Miksi olisi? Yksitoikkoista blastia ja peruskomppia 90% biiseistä. Eikä ole. Tjeu - Soulside Joyrney, Goatlord ja A Blaze in the northern sky. Meikäläinen tykkää sen tyylistä helvetisti, oikeallaista rokkenrollia. |
Kesukka 13.01.2006 12:49:37 | |
---|
Eikä ole. Tjeu - Soulside Joyrney, Goatlord ja A Blaze in the northern sky. Meikäläinen tykkää sen tyylistä helvetisti, oikeallaista rokkenrollia. rokkenrollia? Ja kun minä luulin, että Eddie Cochran, Gene Vincent ja kumppanit on rokkenrollia. Nyt on mua huijattu pahemman kerran! Vanhassa vara parempi |
lethus1 13.01.2006 12:55:33 | |
---|
rokkenrollia? Ja kun minä luulin, että Eddie Cochran, Gene Vincent ja kumppanit on rokkenrollia. Nyt on mua huijattu pahemman kerran! Oman laatuista rokkenrollia, olisi pitänyt sanoa. Fenrizin rumpujensoitossa on rokkenrollia eikä se tarkoita välttämättä Eddie Cochrania tai Gene Vincenttiä. |
sepeli 13.01.2006 13:11:39 | |
---|
Police: koko tuotanto Stewart Copeland loistaa myös Les Claypoolin Oysterhead-bändissä. Eli kannattaa kuunnella Oysterhead - The Grand Pecking Order. Mistä saisin aterian suolaisen, hengenpelastajan kauniin? |
Epämuusikko 13.01.2006 17:48:50 | |
---|
Manu on erittäin jees ja vetää hienosti myös tossa Peter Gabrielin Secret World Live -videolla, mut jotenkin sellanen joku oma persoonallinen juttu siltä on jäänyt puuttumaan mikä olis saaanut meikäläiseltä karvat pystyyn. Ehkä mä en vaa tajuu.. On se kuitenkin noista vähempi diggaamistani supersessiojäbistä mun suosikkeja. Tuostahan on ollut täällä juttua. Secert World on kyllä kova, mutta Katché joskus "kohkaa" (vrt: Paco Séry, en ole mielestäni rasisti, mutta jotain tässä on...) You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
Silmalaatikko 13.01.2006 20:58:46 | |
---|
Meshuggah(Tomas Haake),Diablo(Heikki Malmberg),Planet x(Virgil Donatai) ja Death(Mm.Sean reinert,Gene Hoglan,Richard Christy...) |