Aihe: pdp-rummut
1 2 3 4 5 6
Niskamies
26.08.2005 18:52:13
Niin tai miten olis sellainen aivan vallankumouksellinen idea, että panostaisikin soittamiseen..?

Mä oon basisti. Mä en ainakaan.
Virallisesti semi-pro!
HeavyMachinery
26.08.2005 18:53:47

Mä oon basisti. Mä en ainakaan.

VÄÄRÄ osasto !!! :)
Minä tiedän - siis pelkään !
Järvihirviö
26.08.2005 18:57:25
Brassailee :) !!!

D'oh! Tietysti..excuse me!
Niq
26.08.2005 20:57:10

kuinka moni siellä keikalla olessa yleisössäkin kuuntelee rumpujen soundia? veikkaisinpa että 99,9% tulee katsomaan bändiä ei niitä hyvinsoivia rumpuja...

Aamen.

Mielestäni soittajan taso ei määrää soittokamojen tasoa.

Ei niin. Mulla on ainakin ihan paskat vehkeet, mutta kehityn silti soitossa koko ajan. Onkohan noissa paskoissa vehkeissä jotain vikaa kun aina saa lukea täältä ettei niillä tee mitään?

Sitten kun tästä soitosta voi jotain tienatakin, niin mikä jottei niistä tienesteistä sitten osa voisi mennäkin hyvään rumpusettiin. Sitä ennen tyydyn päivittelemään hiljalleen setin sen hetken surkeimpia osia astetta parempiin.
"I have a cunning plan" -Baldrick
AP
26.08.2005 21:54:15
Onkohan noissa paskoissa vehkeissä jotain vikaa kun aina saa lukea .

Tuskin. Mulla on ainakin ollut helevetin hauskaa omieni kanssa, eikä ole mennyt turhaan ruutia siihen että tarttis täällä todistella omiensa hyvyyttä. Heh. Ei kun uusi kori Auraa auki ja takaisin kämpille vetämään boogieta.
K100 #7 Ärlä #011
Nolte
26.08.2005 22:00:40
Niin tai miten olis sellainen aivan vallankumouksellinen idea, että panostaisikin soittamiseen..?

No huh! Joku raja se on tommosella radikaalillakin meiningillä. Siitä kato lähetään, että ekaks kamat kuntoon, sitten ruvetaan kattelemaan josko niillä soitettaisiinkin...
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...?
AP
26.08.2005 22:21:06
No huh! Joku raja se on tommosella radikaalillakin meiningillä. Siitä kato lähetään, että ekaks kamat kuntoon, sitten ruvetaan kattelemaan josko niillä soitettaisiinkin...

Eiku eikös se klassinen ole kun bändi aloittaa, etttä ensin mennään ulos ottamaan promokuvia ja sitten katsotaan, että hei, soitettaisko me kenties myös jotain. Heh. Molempi parempi.
K100 #7 Ärlä #011
Koplinki
27.08.2005 11:01:55
Kylläpäs lähti taas päeevä käyntii, ku luki tän kokonaa :D
Kyl on jännät keskustelusessiot ollu.
Rumpalin raamattu = Ted Reed - Syncopation -V*ittu toi jätkä on dorka... -ERITTÄIN HYVIN SANOTTU SIELLÄ TAKARIVISSÄ!
Jaakob
27.08.2005 18:05:25
Näköjään aiheesta kuin aiheesta saadaan tappelu aikaan.

Kannattaisi varmaan käyttää energianne ennemmin esimerkiksi kunnollisiin perusteluihin provosoivien kommenttien sijaan. Ja vaikka vähän rauhoittua, ennen kuin painaa sitä lähetä-nappia. Pientä itsesensuuriakin voi harjoittaa, jos viesti näyttää liian tuliselta. Ei tämmöistä tulppatasolla väittelyä hevonenkaan lue. Kyllähän sitä PDP:stä voi asiallisestikin keskustella.
Ilomantsista kotoisin.
Aegis
27.08.2005 19:19:59
PDP:t löytyy, olen tyytyväinen ja silleen. Entisiin Rockstareihin verrattunahan nämä ovat taivaalliset. Soivatkin, hyväkkäät.

Tosin ensi vuonna ajattelin teettää virvelin Kumulla, että saa nähdä jäädäänkö sille tielle sitten...
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Niskamies
29.08.2005 22:33:57
Osaisikos joku sanoa mistä johtuu PDP:n vaihtelevat nimet? Suomessa settejä markkinoidaan PDP:n setteinä. Jenkeissä taas Pacific by DW:n setteinä. Nettisivut ovat pacificdrums.com, mutta itse sivuilla taas lukee PDP. Mitä seteissä itsessään lukee?
Virallisesti semi-pro!
Järvihirviö
29.08.2005 22:38:41 (muokattu 29.08.2005 22:41:24)
pore.
drum-monkey
29.08.2005 23:07:18
Osaisikos joku sanoa mistä johtuu PDP:n vaihtelevat nimet? Suomessa settejä markkinoidaan PDP:n setteinä. Jenkeissä taas Pacific by DW:n setteinä. Nettisivut ovat pacificdrums.com, mutta itse sivuilla taas lukee PDP. Mitä seteissä itsessään lukee?
Eikös nimi ole Pacific Drums and Percussion, ja emoyhtiönä DW, niin noi kaikki nimet on aika perusteltuja. Kai nettisivut halutaan erikseen DW:stä.
Munletti on mulletti
LumPus
30.08.2005 12:50:00
Eikös nimi ole Pacific Drums and Percussion, ja emoyhtiönä DW, niin noi kaikki nimet on aika perusteltuja. Kai nettisivut halutaan erikseen DW:stä.

nimenomaan näin.
PDP= Pasific Drums and Percussion, made by DW
Outkast
30.08.2005 20:33:19
http://www.pacificdrums.com/pdp/movies/index.htm

Katsokaa ihmeessä tuo factory tour.
"Se on hyvää koska se on musiikkia" - M.A Numminen
miän vain
31.08.2005 14:01:02

http://www.pacificdrums.com/pdp/movies/index.htm

Katsokaa ihmeessä tuo factory tour.

HA! Siinä kohdassa, kun vaneri tulee rullien välistä, vilahtaa ihan pirun iso oksankohta. Isommalla resoluutiolla näkyy hyvin. Vähän tarkemmin olis voinu tuonkin tehdä.

Ei, en etsinyt vartavasten.

Siinä kuva - eikö olekin kaunista puuta?

http://www.kolumbus.fi/voitto.kattinen/pdp-viilu.jpg
Toi tuijottaa: .òó.
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
HeavyMachinery
31.08.2005 14:03:45

HA! Siinä kohdassa, kun vaneri tulee rullien välistä, vilahtaa ihan pirun iso oksankohta. Isommalla resoluutiolla näkyy hyvin. Vähän tarkemmin olis voinu tuonkin tehdä.

Ei, en etsinyt vartavasten.

Siinä kuva - eikö olekin kaunista puuta?

http://www.kolumbus.fi/voitto.kattinen/pdp-viilu.jpg

Oksa on puun sydän :)

Niin se menee kaikilla tehtailla rungot joissa on oksankohtia laitetaan pinnoitukseen. Varsinaisesti oksalla / maan nousemalla puussa ei ole suurta merkitystä ellei siinnä ala olemaan reikää :)
Jami
31.08.2005 14:08:45

Varsinaisesti oksalla / maan nousemalla puussa ei ole suurta merkitystä

Kun on niin lahoa puuta että vastakkainlyödessä pölähtää niin ne vasta komiasti soi. hähähähäh.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
HeavyMachinery
31.08.2005 14:42:18

Kun on niin lahoa puuta että vastakkainlyödessä pölähtää niin ne vasta komiasti soi. hähähähäh.

Siinnä on pehmeä soundi :)
Niskamies
31.08.2005 14:45:30
Siinnä on pehmeä soundi :)

Jos haluaa pehmeää saundia, niin kannattaa rakentaa rumpu lahonneista puista;-)
Virallisesti semi-pro!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)