Aihe: Kysymys/vastaus topic part III
1 2 3 4 537 38 39 40 41122 123 124 125 126
markkuliini
08.10.2008 19:16:38

Ahaa, selvä. Elin käsityksessä, että H2 olisi ollut Yampan kanssa samaa kokoluokkaa, ehkä hieman suurempi. Hyvä tietää.

H2 on about maxiröökiaskin kokoinen. Ei ihan mene housun taskuun, mutta povariin kyllä.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Nolte
08.10.2008 19:56:37
H2 on about maxiröökiaskin kokoinen. Ei ihan mene housun taskuun, mutta povariin kyllä.

Jaahas, yliarvioin vähän sen kokoa. En ole tosin livenä nähnykkään... Niin, kyllähän tuokin H4 taskuun menee, jos on iso tasku. Jonkun talvipompan taskuun voisin jopa laittaakin.

Itse miellän taskukokoisiksi lähinnä kännykän kokoluokkaa olevat.
meiän bändin paras rumpali
Kaamea kapula
08.10.2008 20:57:23
Zoom H2 mitat Leveys n.6cm Korkeus n.11cm Paksuus n3cm.

Taskuja on niiiiin erilaisia...

Jatkakaa.
Menevällä miehellä on kivekset peräkkäin!
moderndrummer88
09.10.2008 11:33:25
Pitää varmaan itsekkin hommata tuo H2, kun pistin lihoiksi 18" mel lewiksen...
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
JGroover
09.10.2008 13:29:39
H2 on melkosen kätevä laite. Pieni eikä vaadi käyttäjältään äänittäjän ammattitutkintoa. Kunhan osaa sijottaa vehkeen oikein tilaan. Treeninauhotuksiin varsinkin ihan omiaan.. Eikä samassa hintaluokassa oikein ole varteenotettavaa kilpailijaa. Itellä on nykyään melkein joka treenissä H2 tallentamassa... Saa sitten jälkeenpäin analysoida ja ihailla(??) oman käden ja jalan jälkeä. :)
Kärsänpuolikas
09.10.2008 15:14:08 (muokattu 09.10.2008 15:15:06)
Nyt hankin Yamahan Pocketrakin. Voin kyllä suositella ainakin katsastamaan tämän laitteen. Soundit aika helvetin hyvät minun korvaani, ja ainakin ensi kokeilemalta suht helppo käyttää. Bassoäänet varsinkin puhtaat ja täyteläiset.

Miinuksena tässä vaiheessa volyymiltaan alhainen ulostuleva ääni, mutta katsotaan jos sille jotain keksisi. Koitan laittaa ääninäytettä vaikka jossain vaiheessa.

E: Ja koko oli itselle se ykkösjuttu. H2 kyllä vähän halvempi laitos..
korkuinen
Rumpukapulat
10.10.2008 21:34:02

Löytyykö muuten mistäänpäin Suomea Mapexin rumpuja? Maahantuojaa? Hintaluokka?
Tindrum
10.10.2008 21:40:35
Kysymys: "Oliko hyvä matsi"?
Vastaus: "No ei ollu. Hifki pelas ku tahdoton lammaslauma".

Kohta on kaksi kausaria myynnissä. Markkuliini - taisit sinäkin siellä tylsistellä, vai näinkö väärin?
m© Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin?
hollmi-5
11.10.2008 13:01:46
Löytyykö muuten mistäänpäin Suomea Mapexin rumpuja? Maahantuojaa? Hintaluokka?

http://www.emnordic.fi/front.asp?lang=FI
Soundit, piuhat ja kajarit.
Bacchus
11.10.2008 13:04:15

Kohta on kaksi kausaria myynnissä. Markkuliini - taisit sinäkin siellä tylsistellä, vai näinkö väärin?

Rantaruotsalaisten jääpalloseuraa viedään kuin pässiä narussa.;) Blues sen kuin porskuttaa, ai ai ai!
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter
markkuliini
11.10.2008 19:31:53 (muokattu 11.10.2008 19:32:29)

Täh? Ai katsomassa jääkiakkoo? En voinu olla ku oon Orivedellä keikalla.
Ja jos suoraan sanotaan, niin ei tuo liigakiekko kiinnosta yhtään kunhan Hifki ei voita. :P Kauheeta tappelunujakkaa koko keksintö.

Ehkä mulla on kaksoisolento... joku tosi komee kans...
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
hollmi-5
11.10.2008 19:34:23

Markkuliini on komea. Minä olen komea (tytär 7-v kehui juuri) ... Laitetaan pystyyn M.netin komein-kilpailu?
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
11.10.2008 19:44:37

Mä menin tänään työmaaruokalaan ja istumaan pöytään missä oli kaksi yleisöpuolella tarjoilevaa neitokaista. Toinen, huomattavan kaunis, tyttö sanoi; -Ai tää komea mies tuli meidän pöytään. Piti oikein katsoa ympärille ja todeta, ettei tänne muita näytä olevan tulossa kuin minä.
jtpennane
11.10.2008 19:47:05
Mä menin tänään työmaaruokalaan ja istumaan pöytään missä oli kaksi yleisöpuolella tarjoilevaa neitokaista. Toinen, huomattavan kaunis, tyttö sanoi; -Ai tää komea mies tuli meidän pöytään.

Kyllä nyt harmittaa sun puolesta, kun oot gayliz!
Mä tiedän missä sä asut!
hansakemanelius
11.10.2008 19:47:23

Markkuliini on komea. Minä olen komea (tytär 7-v kehui juuri) ... Laitetaan pystyyn M.netin komein-kilpailu?

Ei teillä kuitenkaan ole mahiksia meikäläisen alter egoa vastaan:
http://svenska.yle.fi/vega/program/index.php?id=204
Joo nej ....
Nolte
11.10.2008 19:56:44
Ei teillä kuitenkaan ole mahiksia meikäläisen alter egoa vastaan:
http://svenska.yle.fi/vega/program/index.php?id=204

Hus pois supersankari-sarjaan tuommoiset olmit! Tähän saa osallistua vaan sellaiset tavalliset... :)
meiän bändin paras rumpali
hansakemanelius
11.10.2008 19:59:46

Hus pois supersankari-sarjaan tuommoiset olmit! Tähän saa osallistua vaan sellaiset tavalliset... :)

OK, pistetään tämä harmaa tavallinen Virtanen sitten....
http://svenska.yle.fi/vega/program/index.php?id=8
Joo nej ....
Tindrum
11.10.2008 20:51:21

No kyllä näyttäis olevan : o, siis kaksoisolento. Ja sun tyttöystävällä myös. ; )
m© Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin?
hansakemanelius
11.10.2008 21:03:05 (muokattu 11.10.2008 21:06:07)

No kyllä näyttäis olevan : o, siis kaksoisolento. Ja sun tyttöystävällä myös. ; )

Tyttöystävä löytänyt kaksoisolennon kun Markkuliini on koko ajan keikoilla....hups!
Joo nej ....
Kailis
11.10.2008 21:32:46

Kyllä nyt harmittaa sun puolesta, kun oot gayliz!

No voi että Pierre. Mites sitä englannissa sanottiinkaan ranskalaisten miesten seksuaalisesta suuntautumisesta? Ja monsieur, olen naimisissa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)