Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 536 37 38 39 40251 252 253 254 255
M. Kekki
03.12.2010 16:14:32

hollmi-5: Olen vuosia (aina) pakannut pehmeät pussit, vahvistetut pussit ja kovat kotelot sisäkkäin. Rummut ovat säilyneet hyvässä kunnossa.

Jokainen taaplaa tavallaan.
Ei surkutella vaan tehdään!
iekku84
08.12.2010 13:07:45
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=475791

Eipä hinta pitäisi olla este..
Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.
Stoalainen
08.12.2010 13:09:36
iekku84: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=475791

Olin just tulossa postaamaan samaa. Jos ois kakkossetille tarvetta/tilaa/tarpeeksi varaa, niin ottasin heti parempaan talteen.
Too weird to live, too rare to die
Sonormies
08.12.2010 17:26:40

Ihmettelen kovasti, jos roikkuu vielä viikonloppuna torilla, vaikka telinepuolta pitää päivittää. Mukana casejakin.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Rockster
08.12.2010 18:21:57

Tuon setin suhteen myyjä teki juuri Dna Challengen, eli Hiiiiiinnnaaaaaan korotus. Vähän meni fiilikset. Muuten olisin hakenut pois...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
moderndrummer88
08.12.2010 18:46:06
Rockster: Tuon setin suhteen myyjä teki juuri Dna Challengen, eli Hiiiiiinnnaaaaaan korotus. Vähän meni fiilikset. Muuten olisin hakenut pois...

Alkoko pitämään jotain suljettua huutokauppaa vai..?
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Sonormies
08.12.2010 20:51:58
Rupesi näköjään korjaamaan alakantissa ollutta hintaa. Innokkaan ostajan kannalta hyvin harmillista, myyjän kannalta inhimillisesti ymmärrettävää.
Rockster
08.12.2010 21:10:28 (muokattu 08.12.2010 21:11:40)
Sonormies: Rupesi näköjään korjaamaan alakantissa ollutta hintaa. Innokkaan ostajan kannalta hyvin harmillista, myyjän kannalta inhimillisesti ymmärrettävää.

Niinpä. Tosin se on vähän hinttimäistä alkaa tinkimään hintaa ylöspäin. Monesti on tullut itsekin laitettua torille kamaa liian halvalla ja aina on tullut myytyä siihen hintaan mitä on ilmoitettu. Kerran menin lupaamaan liikaa hintaa pedaalin nuijista ja sen tingin alaspäin. Tämä tosin ostajan näkökulmasta.

moderndrummer88: Alkoko pitämään jotain suljettua huutokauppaa vai..?

Eikun laittaa kamansa huuto.nettiin kuulemma. No ei auta, fiilikset meni. Ja tällaiseen taloudelliseen aikaan kamat pitääkin myydä liian halvalla. Muuten jääpi kätteen.
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Vallu-Veke
09.12.2010 09:01:09
Rockster: No ei auta, fiilikset meni. Ja tällaiseen taloudelliseen aikaan kamat pitääkin myydä liian halvalla. Muuten jääpi kätteen.

Älä murehdi. Torilla on hyvin usein huijarityyppejä. Tavallaan pervoja, jotka laittaa laatua myyntiin muka...
Viittaan ihan eri tapaukseen ja se ei ole ainoa tapaus ollut.
En laita nimimerkkiä, kun en ole ihan täysin 100% varma mitä siinä tapahtui mm. viimeksi.
Eli huomasin, että ko. kaverilla on zildjianin symbaalit myynnissä, jotka haluan ehdottomasti. Ilmoitus ei ollut ensimmäisellä sivulla. Löysin sen sieltä jostain sivulta 10... Laitoin heti aamulla viestin, että " Ostan ne". Laita tarkempi kuva, jos löytyy. Mutta kaupat on jo selvä mun puolesta. Kaveri vastasi heti kuvan kera. Laittoi kovasti mainostekstiä... jne. No en edes lukenut niitä, kun olin jo päättänyt ostaa ne ja kerroinkin sen eka viestissä. Vastasin ihan samalla sekunnilla, että laitan rahat tilille. Laita tilinumero. Kun näet rahat tilillä postita tähän osoitteeseen. Sopiiko? Hintaan lisäsin myyjän pyytämän postituskulun...
Radiohiljaisuus alkoi siitä hetkestä.
Ihmeellistä asiassa oli se, että pellit oli kalliit käytetyiksi ja en edes yrittänyt tingata. Halusin maksaa sen kalliin pyyntihinnan ja postikulut. Pellit oli jo jonkin aikaa myynnissä olleet. Kalliin hinnan takia varmaan. Halusin vaan ostaa ne. Vastauksia ei ole koskaan tullut sen jälkeen, kun tein tilauksen.
Epäilen, että sen jazz-pervo ilmoittelijan peltejä ei ole olemassakaan.
Näitä tapauksia on sattunut minun kohdalle kaksi kertaa torin tavaroita ostaessani. Siellä pyörii hulluja, jotka kait haluaa vaan keskustella yksinäisyyttään.
Hyvin hyvin pieni mahdollisuus on, että joku muu ehti juuri silloin väliin, kun kyse on kuitenkin minusta ja mun mäihästä. Mutta epäilen, koska ne oli ollut jo myynnissä jonkin aikaa ja hinta tavallaan kallis.

Se on vittumaista tässä, kun nousee sellainen kuume ja hiki, kun on itse 100% varma, että nyt löytyi ne pellit, joita on etsinyt... Törkkään rahat kouraan vaan ja menoksi. Tunnelma tosiaan lässähtää. Tällaisissa tapauksissa ryöstän meidän urosmalamuutin purulelun (metrin halko) ja puren sitä muutaman minuutin suu vaahdossa....

Vastaavalla tyylillä sitten ostin sitten myöhemmin kahdelta muulta nimimerkiltä vastaavat pellit, jotka myös oli jonku viikon olleet jo myynnissä. Kaupat syntyi heti, salamannopeasti ja vaivattomasti. En itse keksi, miten voisin enää tehdä helpommaksi asioita myyjille, vaikka itse sen tässä kerronkin.

PS. Tällä tarinalla ei ole mitään tekoa tuon Rocksterin himoitseman rummun ja sen myyjän kanssa.
tito
09.12.2010 11:04:05

tossa on ihan hyvä hinta 24" vaahterarunkoiselle rokkisetille kolmella tomilla:

http://www.soundstore.fi/Rummut/Rum … +3007+Special+Edition+Rock+Set.html

vertaa t-kaupasta pienemmällä basarilla ja kahdella tomilla:
http://www.thomann.de/fi/sonor_3007_rock_smooth_red_burst.htm
taas on tänään
Weetoz
09.12.2010 12:18:08
Tuota Yamahan settiä itsekin kerkesin jo vähän himoita. Jonkun pitäs vaan ostaa nuo Hilitet pois että pääsisin kunnolla taas kyttäämään toria.

Tuohon Vallu-Veken tarinaan liittyen tuli muuten mieleen yksi juttu, joka on omalle kohdalle sattunut. Olin ostamassa Acrolitea, ja löysin sellaisen torilta. Lähetin myyjälle pikaviestin, jossa sanoin että haluan lyödä kaupat lukkoon ja maksan sen hinnan mitä hän pyytääkin, laitoinpa vissiin jo jotain yhteystietojakin viestiin mukaan. No, myyjä vastasi tähän että kyseinen snare on jo mennyt. Tästä vähän harmistuin, mutta laitoin uutta matoa koukkuun ja lopulta ostin onnistuneesti toiselta käyttäjältä Acron. Tämän jälkeen kuluu pari viikkoa, kunnes yhtenä iltana tämä ensimmäinen myyjä soittaa minulle ja sanoo että voisi sittenkin myydä rummun minulle. Päässäni pyöri kirjaimet W, T ja F, mutta en osannut hämmentyneenä puhelimeen juuri muuta sanoa, kun että kerkesin jo ostaa sellaisen. Onneksi tämä oli sellainen harmiton juttu kun en kuitenkaan rahoja menettänyt tai mitään, mutta kummastuttaa kyllä.
Sonormies
09.12.2010 19:03:11
Weetoz: On tietysti mahdollista, että hän oli sopinut kaupat snaresta ja ostaja olikin mennyt puihin ja siksi se tuli uudestaan myyntiin. Tai sitten ei.
mattjuha
09.12.2010 22:42:46
Tossa olisi halvalla, jos ne vaan oikeasti olisivat Iron Cobrat, kuten otsikko kertoo. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=476249 Juniorit ehkä, mutta silti kaukana aidoista.
Bacchus
09.12.2010 22:45:05
Rockster: Tuon setin suhteen myyjä teki juuri Dna Challengen, eli Hiiiiiinnnaaaaaan korotus. Vähän meni fiilikset. Muuten olisin hakenut pois...

Mieti sitä, että olisit setin todennäköisesti saanut, ellei täällä olisi huudeltu paketin edullisuudesta. Houhou!
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
iekku84
10.12.2010 05:24:22 (muokattu 10.12.2010 05:26:44)
Bacchus: Mieti sitä, että olisit setin todennäköisesti saanut, ellei täällä olisi huudeltu paketin edullisuudesta. Houhou!

Mutta vaikka huutelin edullisuudesta. Niin miltein jokainen tätä aihetta lukeva selaa aktiivisesti toria. Ja rockster olisi voinut saada ne, jos myyjä olisi pelannut rehellisesti. Eikä tehnyt huutokauppaa noista. No taisipa se setti hieman muuttua tuonne huutonettiin mennessä. Katosi 16" ja tuliko tilalle 8" vai oliko se 8" jo siinä torin pakerissa?
Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.
Vallu-Veke
10.12.2010 08:13:17
Bacchus: Mieti sitä, että olisit setin todennäköisesti saanut, ellei täällä olisi huudeltu paketin edullisuudesta. Houhou!

Näin varmaan on. Tietty merkki, joka ei kuulemma pamaha, on saanut mun mielestäni täällä sellaista ylistystä, että ei ole ihme, jos hinnat nousee. Onneksi ihan kaikki merkit eivät ole joutuneet tavallaan jo hieman yliampuvaan kehuskelu ryöppyyn. Muissa laaturummuissa hinnat pysyy sentään kohtuudessa. Ehkä DW:tä lukuunottamatta?
Jos mulle ei olis rumpujen väri myös yks tärkeimmistä kriteereitä olisin hakenut nuo Hollmin Sonorit jo vaikka konttaamalla tuohon hintaan. On jo yhdet erittäin hyvät rummut, niin toiset tulee ns. ihailurummuiksi pääsääntöisesti. Noita kun on nähnyt visakoivu-pinnalla, niin odottelempa niitä kun ne on niin hyvännäköisiä, että meinaa savet valua pöksyihin. Tuo creme ei tosin ole ollenkaan paha väri :)
Bacchus
10.12.2010 10:35:13
iekku84: Mutta vaikka huutelin edullisuudesta. Niin miltein jokainen tätä aihetta lukeva selaa aktiivisesti toria. Ja rockster olisi voinut saada ne, jos myyjä olisi pelannut rehellisesti. Eikä tehnyt huutokauppaa noista. No taisipa se setti hieman muuttua tuonne huutonettiin mennessä. Katosi 16" ja tuliko tilalle 8" vai oliko se 8" jo siinä torin pakerissa?

Myyjä ei settiä myynyt sen takia, että luki tätä palstaa ja tajusi settinsä turhan halvan hinnan. Tätä hän ei olisi ymmärtänyt, jos täällä ei olisi ollut asiasta keskustelua. Muutenhan myyjä olisi laittanut hinnan korkeammaksi jo listaushetkellä.

Myyjälle onni onnettomuudessa, ostajalle ei. Tosin en usko, että hirveän paljon enempää tulee setistä tämän episodin jälkeen saamaan.

Laskeskelin itse paljonko tuolla setillä voisi tehdä rahaa. Kyllä siitä sellaisen 400 €:n voiton olisi voinut tehdä, jos kaikki on kunnossa ja pelittää. Settiä olisi joka tapauksessa vaikea näin pienillä markkinoilla heti myydä eteenpäin isommalla summalla, koska porukoilla olisi vielä mielissä alhaisempi hinta.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Ruutikallo
10.12.2010 11:31:03
Weetoz: Tuota Yamahan settiä itsekin kerkesin jo vähän himoita. Jonkun pitäs vaan ostaa nuo Hilitet pois että pääsisin kunnolla taas kyttäämään toria.

Sovitaan niin, että jatkat himoitsemista Yamahan settiin/setteihin tai mihin settiin tahansa. MUTTA, Hiliten pois myymisten sijaan myyt Signiat minulle.

JA

Tästä saamme kaksi kärpästä tai jopa koppakuoriaista samalla kertaa kun sä saat uuden setin ja minä omaani perheenlisäystä.

We have A DEAL ?
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Weetoz
10.12.2010 18:28:32
henydrum: Sovitaan niin, että jatkat himoitsemista Yamahan settiin/setteihin tai mihin settiin tahansa. MUTTA, Hiliten pois myymisten sijaan myyt Signiat minulle.

JA

Tästä saamme kaksi kärpästä tai jopa koppakuoriaista samalla kertaa kun sä saat uuden setin ja minä omaani perheenlisäystä.

we have A DEAL

Hah. We do not have a deal, sori vaan. Itse asiassa nyt saattaa käydä niin, että vedän kuitenkin ne Hilitetkin pois tuolta torilta enkä tee mitään sen kummempia muutoksia mihinkään suuntaan. Kävipä nimittäin niin, että tänään kävin treeniksellä laittamassa Hilitejä myyntikuntoon, ja siinä sitten vaihdoin kalvot coated ambassadoreihin kun sellaiset löytyi ihan hyväkuntoisina nurkista lojumasta, ja yleensä olen aina ollut itse enemmän emperor-/aquarian super 2-miehiä, joten ajattelin, että ambassadoreja en niin paljoa jää kaipaamaan. Ruuvailin vanhat emperorit pois ja ambassadorit tilalle, ja kas, Hilitet saivat uuden elämän! Eivät ole meikäläisen käytössä koskaan soundanneet yhtä hyvältä. Näköjään siihen settiin ei vaan 2-kerroksiset kalvot sovi, tai ainakaan niillä ei sellaista soundia saa mistä minä tykkäisin. Ei ne mitenkään pahalta ole ennenkään kuulostaneet, laatupannuthan ne ovat, mutta jotenkin ne ambassadorit nostivat kuitenkin sen setin ihan uudelle tasolle. Basariin olen aina ollut täysin tyytyväinen. Ehkä huomisten bänditreenien jälkeen teen lopullisen päätöksen Sonorien suhteen, mutta nyt on ainakin sellainen fiilis, että saavat jäädä.

Signiat taasen ovat alusta asti olleet sellaiset, etten usko koskaan edes harkitsevani niiden myyntiä. Ne on tykit.
Ruutikallo
11.12.2010 09:35:02 (muokattu 11.12.2010 09:35:20)
Weetoz:

Signiat taasen ovat alusta asti olleet sellaiset, etten usko koskaan edes harkitsevani niiden myyntiä. Ne on tykit.

Kyllä se aika vielä koittaa =D
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)