Chaosborn 04.10.2008 09:34:33 (muokattu 04.10.2008 09:36:12) | |
---|
Vähän off-topikointina, kuinka helvetin rikkaita kaiken maailman kakarat nykyään on? Nyt taas joku ostamassa ekaa rumpusettiään ja hintaluokka "vaatimattomat" 1000-2000€, eikä todellakaan ainoa laatuaan. Ei sillä että mitenkään kadehtisin, mutta ihmettelen vain syvästi. Vai onko kansanedustajien, huippuinsinöörien tai muiden hyväpalkkaisten keskuudessa nykyään muotia aloittaa rummunsoitto? Nimim. 300€ Tamoilla vaikka perse edellä puuhun, prkle... Joo.. Työtä tekemällä olen saanut rahani rumpuja varten. Ei tosiaankaan ole vanhemmat maksamassa tätä lystiä. Mee töihin jos haluttaa parempia rumpuja ja lopeta tuo v*tun itkeminen, että kuinka helvetin rikkaita kaiken maailman kakarat nykyään on.. On tietysti niitäki joiden ei tarvitse mitään tehdä ja ne saavat haluamansa. |
Bacchus 04.10.2008 10:23:57 | |
---|
Vähän off-topikointina, kuinka helvetin rikkaita kaiken maailman kakarat nykyään on? Nyt taas joku ostamassa ekaa rumpusettiään ja hintaluokka "vaatimattomat" 1000-2000€, eikä todellakaan ainoa laatuaan. Ei sillä että mitenkään kadehtisin, mutta ihmettelen vain syvästi. Vai onko kansanedustajien, huippuinsinöörien tai muiden hyväpalkkaisten keskuudessa nykyään muotia aloittaa rummunsoitto? Nimim. 300€ Tamoilla vaikka perse edellä puuhun, prkle... Harvassa on noita ilmoituksia, suurin osa lähtee jopa hieman liian pienellä budjetilla liikenteeseen. Ostetaan halvimmat kamat, joiden jälleenmyyntiarvo on pari euroa. I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter |
Tindrum 04.10.2008 10:55:09 | |
---|
Tere. Tämä kuuluisi tuonne soittopuolelle, mutta eipä haulla löytynyt, joten. Mikäs/mistäs www:n ihmeellisestä maailmasta mahtanee löytyä joku nuotinnusohjelma? Muistelen että siitä oli höpiunää jossain topicissa. -H- Olisko ollut Sibiksen sivuilla? Täytyypäs ettiä... m©
Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin? |
Tindrum 04.10.2008 11:00:12 | |
---|
m©
Bullitt 05.10.2008 01:08:39 | |
---|
Joo.. Työtä tekemällä olen saanut rahani rumpuja varten. Ei tosiaankaan ole vanhemmat maksamassa tätä lystiä. Mee töihin jos haluttaa parempia rumpuja ja lopeta tuo v*tun itkeminen, että kuinka helvetin rikkaita kaiken maailman kakarat nykyään on.. On tietysti niitäki joiden ei tarvitse mitään tehdä ja ne saavat haluamansa. Hoho, nettikeskustelussa on sittenkin mahdollista saada joku hermostumaan, jopa vahingossa :D. Mielestäni kuitenkin 1000-2000€ on aika paljon ensimmäisen setin arvoksi, mutta kukin tyylillään. Harvahan nyt kuitenkaan ensimmäiseksi autokseenkaan ostaa Aston Martinia. No, sinun settisi ja sen arvohan ei minulle edes suoranaisesti kuulu, eikä varsinkaan se, kuinka rahasi olet siihen tienannut (mikä ei muuten suunnattomasti oikeastaan edes kiinnosta) eli onnea uuden kalliin settisi kanssa yms kliseet. |
Kailis 05.10.2008 02:12:56 | |
---|
Joo.. Työtä tekemällä olen saanut rahani rumpuja varten. Ei tosiaankaan ole vanhemmat maksamassa tätä lystiä. Mee töihin jos haluttaa parempia rumpuja ja lopeta tuo v*tun itkeminen, että kuinka helvetin rikkaita kaiken maailman kakarat nykyään on.. On tietysti niitäki joiden ei tarvitse mitään tehdä ja ne saavat haluamansa. Vittu Kittilässä mitään töitä ole, älä tuu tänne valehtelemaan rehellisille etelän ihmisille. Sitäpaitti teiän bändihän ettii rumpalia. Kusetusta koko jätkä =D |
Veksi 05.10.2008 03:47:18 | |
---|
Vittu Kittilässä mitään töitä ole, älä tuu tänne valehtelemaan rehellisille etelän ihmisille. Sitäpaitti teiän bändihän ettii rumpalia. Kusetusta koko jätkä =D Kailis, sinä olet Kansallisteatterilla, minä olen Kaupungin Teatterilla, olemme siis lähes samalla alalla, vai mitä ? |
Tindrum 05.10.2008 12:04:11 | |
---|
Kailis, sinä olet Kansallisteatterilla, minä olen Kaupungin Teatterilla, olemme siis lähes samalla alalla, vai mitä ? Ei, mutta olette luultavasti kyllä samassa kaupungissa. m©
Jupi57 05.10.2008 22:23:12 | |
---|
jonkin sortin muistilukko se varmaan on, ku vaan keksis, mihin? Tarkoitatteko tet sitä pulikkaa, mikä tulee pedalin basarin vanteeseen kiinnittävän yläleuan päälle? Nykyään kun se varsinainen kiristäminen tapahtuu sivusta. Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Kailis 05.10.2008 22:55:18 | |
---|
Kailis, sinä olet Kansallisteatterilla, minä olen Kaupungin Teatterilla, olemme siis lähes samalla alalla, vai mitä ? Sinä oot ollu humalassa. Minä en myönnä mitään. |
DrmBug 06.10.2008 22:50:55 | |
---|
Mistäköhän löytäisin Pearl Eliminator -tupliin lyhyemmän välitangon? Sopiiko tuohon muiden valmistajien tangot? Tuntuu, että lyhimmilläänkin haitsu siirtyy liian kauas, ja toisaalta olisi varaa pistää pedaaleja lähemmäksi toisiaan, jos vain tanko olisi lyhyempi. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Point 06.10.2008 23:05:49 | |
---|
Mistäköhän löytäisin Pearl Eliminator -tupliin lyhyemmän välitangon? Sopiiko tuohon muiden valmistajien tangot? Tuntuu, että lyhimmilläänkin haitsu siirtyy liian kauas, ja toisaalta olisi varaa pistää pedaaleja lähemmäksi toisiaan, jos vain tanko olisi lyhyempi. Eiköhän siihen pitäisi sopia kaikkien valmistajien tangot, joissa käytetään "standardiliitäntää." Aika moni valmistaja tuota käyttää. Kannattaa myös mennä musiikkiliikkeeseen ja kysyä lyhyempää tankoa, melko varmasti sulle sellaista tarjoavat. |
Sebek 07.10.2008 00:35:42 | |
---|
Morjesta, osaisikos joku kuvailla Pearl Sensitone steel 14"x5,5 virvelin soundia? Minkälainen materiaali tuo teräs ylipäätänsä on virvelissä, verrattuna esim. samanlaiseen pronssiseen tai messinkiseen? Haussa olisi semmoinen suht kirkas ja napakka POKS-tyylinen soundi. Toki kalvovalinnoilla ja virityksellä suuri merkitys mutta kuinka hyvin toimisi metallimusiikin soundimaailmaan / allround-virveliksi? |
Roberto 07.10.2008 10:50:57 | |
---|
Morjesta, osaisikos joku kuvailla Pearl Sensitone steel 14"x5,5 virvelin soundia? Minkälainen materiaali tuo teräs ylipäätänsä on virvelissä, verrattuna esim. samanlaiseen pronssiseen tai messinkiseen? Haussa olisi semmoinen suht kirkas ja napakka POKS-tyylinen soundi. Toki kalvovalinnoilla ja virityksellä suuri merkitys mutta kuinka hyvin toimisi metallimusiikin soundimaailmaan / allround-virveliksi? Mul on tollanen, käytän sitä ainoastaan nujakkahommissa aika kireällä vireellä. Aquarianin satin finish päällä, ja joku alakalvokin on.. mitään läskiä yleis-rock-tunnelmaa en ole saanut loihdittua, mut mättöhommiin toimii. |
Kärsänpuolikas 08.10.2008 14:13:14 | |
---|
Onkos kellään kokemusta Yamahan Pockettrack 2G tallentimesta? H2:sta on höyrytty, mutta mites tämä? Olen kuullut tälle äänitetyn flyygel'teoksen, mutta täyttä käsitystä rummuntallennustalenteista se ei antanut. Lupaava kyllä. Ja jos joku on pidempään omistanut, niin onko käytössä/kestävyydessä ongelmia (akun, jonkun muun?) korkuinen |
Nolte 08.10.2008 15:05:06 | |
---|
Onkos kellään kokemusta Yamahan Pockettrack 2G tallentimesta? H2:sta on höyrytty, mutta mites tämä? Olen kuullut tälle äänitetyn flyygel'teoksen, mutta täyttä käsitystä rummuntallennustalenteista se ei antanut. Lupaava kyllä. Ja jos joku on pidempään omistanut, niin onko käytössä/kestävyydessä ongelmia (akun, jonkun muun?) Sorry, en tiedä Yammusta mitään, mutta samassa hintaluokassa on Zoomin H4. Ostimme sellaisen vähän aikaa sitten bändille. Tuntuisi ihan ok äänellä tallentavan. Oikeastaan ainoan moitteen annan muovisesta olemuksesta, mutta kai se jossain pitää tinkiä tuossa hintaluokassa. http://www.musiikkiliike.fi/index.p … product_id=1074&target=products meiän bändin paras rumpali |
Kärsänpuolikas 08.10.2008 15:41:10 | |
---|
Sorry, en tiedä Yammusta mitään, mutta samassa hintaluokassa on Zoomin H4. Ostimme sellaisen vähän aikaa sitten bändille. Tuntuisi ihan ok äänellä tallentavan. Oikeastaan ainoan moitteen annan muovisesta olemuksesta, mutta kai se jossain pitää tinkiä tuossa hintaluokassa. http://www.musiikkiliike.fi/index.p … product_id=1074&target=products Meillä on bändillä jo 16-raitanen digiraituri, mutta tästä tulisi sellanen kätevämmin esille otettava/matkamalli. Siinä Yamaha pieksee ainakin tuon H4:n. Yamaha on sellanen pienen kännykän kokonen. Ja olemassa olevan raiturin vuoksi en noita H4:n ominaisuuksia niin välttämättä tarvitse, joita noissa H2 ja Yammussa ei ole. korkuinen |
Nolte 08.10.2008 17:25:37 | |
---|
Meillä on bändillä jo 16-raitanen digiraituri, mutta tästä tulisi sellanen kätevämmin esille otettava/matkamalli. Siinä Yamaha pieksee ainakin tuon H4:n. Yamaha on sellanen pienen kännykän kokonen. Ja olemassa olevan raiturin vuoksi en noita H4:n ominaisuuksia niin välttämättä tarvitse, joita noissa H2 ja Yammussa ei ole. Selvä pyy. Ei ole taskukokoinen tämä H4, eikä taida olla H2:kaan. meiän bändin paras rumpali |
fifehole 08.10.2008 18:24:58 | |
---|
En pääse mittaamaan Pearl free floaterin runkoa ennen kuin Lauantaina. Olisiko kellään tietoa paljon itse runko on syvä 14 x 6,5":ssa? Siis onko runko juuri tuon 6,5" vai onko se mitattu sen pedin kanssa? Etsin virveliin acryllirunkoa ja Saksasta saisi edullisesti 6": sen. Syvemmän saamiseen meneekin sitten aikaa :( Head for an eye |
Kärsänpuolikas 08.10.2008 18:55:19 | |
---|
Selvä pyy. Ei ole taskukokoinen tämä H4, eikä taida olla H2:kaan. Ahaa, selvä. Elin käsityksessä, että H2 olisi ollut Yampan kanssa samaa kokoluokkaa, ehkä hieman suurempi. Hyvä tietää. korkuinen |