Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 534 35 36 37 38327 328 329 330 331
hollmi-5
07.07.2010 20:56:49
Vallu-Veke: Taitaapi dempata vähemmän peltiä, ainakin kello-osaa ?

Niin se tekee. Tapani tuli siitä, kun huomasin splashien soivan paremmin ilman ylähuopaa (vaikkain ne heilahtivat aika rajustikin). Pikkuhiljaa jätin huovat posi kaikista crasheista ja rideista yläpuolelta.
Soundit, piuhat ja kajarit.
eino mutku
07.07.2010 21:26:29
hollmi-5: Komeita settejä. Eino mutkulle laitoin kuitenkin pyynnön settikuvista.

Voinhan mä kaivella jos löytyis jotain kuvia. Vaikka mun setti on kyllä niin perussetti kun vaan voi olla ettei siinä mitään erikoista ole. Mutta eiköhän siitäkin jotain vikoja löydy! :)
hönttämäki fäts
07.07.2010 22:08:59
laitoimpa minäkin omiin kuviin gretsch -59 setistä kuvan, on nykyään keikkailusettinä. Niin ja noita pellin yläpuolisia huopapaloja en oo minäkään koskaan pitänyt, saa pellit soida ja heilua.
Pitäis vielä ludwigin setistä kuva joskus laittaa tuonne, kun sais sen kuvan joskus otettua..
lare21
07.07.2010 23:21:52
hollmi-5: Minulla on missio kertoa räkkien hyödyttömyydestä ;-)

Jos keskustelu on ilman argumentointia ehdottamaasi tyyliin, niin haju ja maku häviää keitosta. Tulee pelkkää liisterisoppaa, jonka ravintoarvot saattavat olla ok, mutta kellekään se ei kelpaa.

Tuossa räkille on perusteita: http://upload.wikimedia.org/wikiped … commons/f/fb/Terry_Bozzio_drums.jpg

Jollekin alle kolmentoista symbaalin ja kuuden tomin tuplasetillekin telineet vielä riittävät, mutta täällä laitetaan perussettejä räkkiin, kun se muka on niin parempi. Joillakin on puuspoilerit peltoladassakin, vaikka ainoa syy sille on luulo sen upeudesta ;-)

Mulla on räkki ollu suunnitelmissa, ei sen takia että se olis hiano, tai mulla olisi järjettömän suuri setti, vaan yksinkertaisesti sen takia, kun se säästäis ihan hirveesti tilaa lattialta joten kapeeseen huoneeseen jäis tilaa muutenkin..
Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata!
hollmi-5
07.07.2010 23:22:32
hönttämäki fäts: laitoimpa minäkin omiin kuviin gretsch -59 setistä kuvan, on nykyään keikkailusettinä. Niin ja noita pellin yläpuolisia huopapaloja en oo minäkään koskaan pitänyt, saa pellit soida ja heilua.
Pitäis vielä ludwigin setistä kuva joskus laittaa tuonne, kun sais sen kuvan joskus otettua..

Hieno Gretsch.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Krisse82
08.07.2010 10:31:50
Kun on tullut toisten settikuvia arvosteltua, niin laitetaan nyt kuvaa keikalta. Pitäisi asettelunkin olla soitossa käytetty, ei kuvaan kasattu. Ja ehkä hienoin "taustalakana" minkä edessä olen soittanut.

http://muusikoiden.net/dyn/users/75490.jpg
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
ramzuz
08.07.2010 11:04:21
Räkki on tukeva ja tyylikäs kun kaikki asetellaan tyylillä ja setti on iso. Esim. Gavin harrisonilla setti on upea! Kaikkeen samaan pystyy silti ständeillä jotka on helpompi roudata, mikäli ei omista paria teknikkoa ja pakettiautoa johon räkin voi nostaa kokonaisena. Roudasin omani 2 kertaa ja ostin telineet takaisin:)
Bacchus
08.07.2010 11:41:12 (muokattu 08.07.2010 11:41:41)
Krisse82: Kun on tullut toisten settikuvia arvosteltua, niin laitetaan nyt kuvaa keikalta. Pitäisi asettelunkin olla soitossa käytetty, ei kuvaan kasattu. Ja ehkä hienoin "taustalakana" minkä edessä olen soittanut.

Todella siisti setti ja nätti keikkamesta. Joku järvestä noussut örkki ilmeisesti eksynyt tuohon setin taakse.;)
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Krisse82
08.07.2010 11:49:23
Bacchus: Todella siisti setti ja nätti keikkamesta. Joku järvestä noussut örkki ilmeisesti eksynyt tuohon setin taakse.;)

Olis täytynyt olla natolankaa tai jotain estämässä peikkojen nousu lavalle. Muistini mukaan tais olla jopa +10 astetta kun kuva on otettu. Mutta kyllä soittaessa tarkenee.
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
Epämuusikko
08.07.2010 13:02:22
hönttämäki fäts: laitoimpa minäkin omiin kuviin gretsch -59 setistä kuvan, on nykyään keikkailusettinä. Niin ja noita pellin yläpuolisia huopapaloja en oo minäkään koskaan pitänyt, saa pellit soida ja heilua.

Taidettiin olla samalla keikalla joskus. Tykkäsin setistäsi todella paljon.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
hönttämäki fäts
08.07.2010 14:05:10
Epämuusikko: Taidettiin olla samalla keikalla joskus. Tykkäsin setistäsi todella paljon.

Nyt tunnistan sinut, koska olet ainoa muu kuin minä, joka on noilla mun gretscheillä soittanu, sä olet hyvä rumpali. Hyvä me oululaiset..
moderndrummer88
08.07.2010 14:19:59
hönttämäki fäts: Nyt tunnistan sinut, koska olet ainoa muu kuin minä, joka on noilla mun gretscheillä soittanu, sä olet hyvä rumpali. Hyvä me oululaiset..

Ai ne on ollu sulla vuodesta '59..? :D
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Jupi57
08.07.2010 17:54:12 (muokattu 08.07.2010 17:57:23)
07062010:
Epämuusikko: En! En tee keikkoja!
Jupi57: Keskustellaan tuosta keikkailemattomuudsta erikseen.

Epämuusikko: Taidettiin olla samalla keikalla joskus. Tykkäsin setistäsi todella paljon.

hönttämäki fäts: Nyt tunnistan sinut, koska olet ainoa muu kuin minä, joka on noilla mun gretscheillä soittanu, sä olet hyvä rumpali. Hyvä me oululaiset..

No kiva, että aloitit keikkailun viimein : )

Minä nyt nippanappa muistan Nova Scotian, mutta puhutaan mieluummin
BOB;ista ja Euroviisuista niin pääsevät muutkin kartalle.
Myytävänä...
jazzmies
08.07.2010 20:38:21
Jupi57: Minä nyt nippanappa muistan Nova Scotian, mutta puhutaan mieluummin

Nova Scotia ja Sallan musiikkileirit 80/90-lukujen taitteessa :D Nostalgiaa kukkeimmillaan ja riittävisti kendaa Äteritsiputeritsipuolilautatsibaarissa.
Pottery Is Gay!
Jupi57
08.07.2010 21:55:17
jazzmies: Nova Scotia ja Sallan musiikkileirit 80/90-lukujen taitteessa :D Nostalgiaa kukkeimmillaan ja riittävisti kendaa Äteritsiputeritsipuolilautatsibaarissa.

Musiikkileirit lienevät menossa nytkin. Ä-baari muistoissamme.
Myytävänä...
markku jokela
09.07.2010 06:11:54

No empä oo vähään aikaan kauniimpaa rumpusettiä nähny. Tässä on kaikki kohillaan, koko, väri ja asettelu. Tykkään!
DonH
09.07.2010 13:00:07
Krisse82: Kun on tullut toisten settikuvia arvosteltua, niin laitetaan nyt kuvaa keikalta. Pitäisi asettelunkin olla soitossa käytetty, ei kuvaan kasattu. Ja ehkä hienoin "taustalakana" minkä edessä olen soittanut.

Perkkule! Nätti setti, ruma mies... *kuolaus*
"Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa."
Epämuusikko
09.07.2010 17:49:53
Jupi57: 07062010:
Epämuusikko: En! En tee keikkoja!
Jupi57: Keskustellaan tuosta keikkailemattomuudsta erikseen.

Keskustellaan vaan. Vai onko sinulla jotain muuta kettuiltavaa minulle?

Minä nyt nippanappa muistan Nova Scotian, mutta puhutaan mieluummin

Puhutaan vaikka mistä. Nova Scotian rumpalin kanssa eilen soitimme. Soittaminen on mukavaa hommaa.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Deino
09.07.2010 18:43:57

Speedy
09.07.2010 18:48:22

"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)