DonH 23.02.2009 17:45:31 | |
---|
VeeKoo: Tein tämmöisen kokeiluluontoisen kuvan. Kalvot uudet ja uusia ständejäkin on, ne ei tosin kuvista varmaan erotu.. http://muusikoiden.net/dyn/users/54856.jpg Se on ISO plussa aina kun kalvojen logot laitetaan symmetrisesti. Itse lätkin aina kalvot miten sattuu. Tai siis... noh, vääntäkää tuosta jotain hauskaa. Kiäh kiäh. "Perkele noi rummut jytisee voi vitsit tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa." |
JanneO 25.02.2009 22:03:44 | |
---|
|
hollmi-5 25.02.2009 22:46:36 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
JanneO 26.02.2009 08:17:03 | |
---|
Elämä on;) Maalautin tuolla Porissa nuo vermeet. Noitten lugien kanssa se on sellainen projekti ettei siihen mielellään tuossa määrässä itse lähde. Tehtiin testi sellaisella happomaalilla, että miten se pelittää tuossa. Siihen joutui laittamaan niin ohuen kerroksen ettei varmaan pitkäikäinen välttämättä ole tuo pinta siinä. Luulen että pulverimaalaus on ainoa ja oikea tapa värjätä noi metalliosat kohtalaisen edullisesti. Rummut on hiottu ja maalattu samassa paikassa porissa. Tuolta myydään palstalta bongasin kaverin yhteystiedot kun oli laittanut "mainosta" siellä. |
hollmi-5 26.02.2009 09:31:26 (muokattu 26.02.2009 09:32:17) | |
---|
Maalaushommista itsekin sain kokemusta. Tosin en rummuissa, vaan fillarissa. Ostin kesällä uuden pyöränrungon. Väriä siinä ei ollutkaan, kun FRO (for racing only) -malliston kevein oli ilman maalipintaa. Ja vieläpä samaan hintaan maalattujen kanssa ;-) Runko näytti hiukan valjulta, joten päätin maalata rungon. Ensin harkitsin eloksointia, mutta värivaihtoehtojen typistyessä mustaan ja hopiseen, valitsin maalaamisen. Automaalaamo oli toki mielessä, mutta päädyin maalaamaan itse. Ensin rungosta osat pois laakereita myöten. Sitten tarrat pois. Pohjatyöt tein huolellisesti hiomalla ja lopuksi tinneripesu rasvojen poistamiseksi. Maaleina käytin rautakaupan spraymaalihyllyn tuotteita. Maalauksen tein purkin kyljen ohjeiden mukaan. Ensin pohjamaali, sitten punainen maali ja lopuksi kirkaslakka. Kaikki kerrokset muutaman minuutin välein ja viimeinen lakkakerros vartin kuluttua viimeistä edellisestä lakkakerroksesta. Olihan tuossa työtä, mutta ihan kelvollinen pinta runkoon tuli ja kustannukset jäivät muutamaan kymmeneen euroon. http://picasaweb.google.fi/mikaholl … key=vLT067i8ISI#5305927643394760322Soundit, piuhat ja kajarit. |
Speedy 26.02.2009 09:49:18 | |
---|
Itsekkin tuli maalattua, tai pikemminkin lakattua tuo 13" snaren pinta. Jostain oli jäänyt kimalle lakkaa vajaa paukkupullollinen.. Iskin sen sitten rungon pintaan ja ihan hieno tuli.. Kimalletta tosin ei kauhean kaukaa huomaa, mutta mattaisesta rummun pinnasta tuli kiiltävä..;) Seuraavana ois tarkoitus kokeilla tulevaan virveliprojektiin lugien lakkaamista tummentavalla lakalla.. Täytyy testailla miten kestäisi vanteissa, jopa ehkä sitten niihinkin.. JanneO, Mutta entäs sitten kun tuo maali alkaa rapistumaan, niin eikö metalli osista tule aika karseen näköset? Vai ajattelitko saada kaiken sitten jotenkin pois? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kailis 26.02.2009 14:08:58 (muokattu 26.02.2009 14:13:07) | |
---|
http://picasaweb.google.fi/mikaholl ... key=vLT067i8ISI#5305927643394760322 Kappas Intense! Näyttää XC peliltä. Mullahan on ollut vuosia Intense Uzzi SL, johon on modattu mm. levyjarrukorvakkeet. Loistopelejä, hinta on vaan aika suolainen. Tuodaanko noita taas maahan? |
hollmi-5 26.02.2009 14:14:52 | |
---|
Kailis: Kappas Intense! Näyttää XC peliltä. Mullahan on ollut vuosia Intense Uzzi SL, johon on modattu mm. levyjarrukorvakkeet. Loistopelejä, hinta on vaan aika suolainen. Tuodaanko noita taas maahan? Tuo on sellainen trailbike, eli polkupyörä:-) 5.5 tuumaa, eli 140 milliä joustoa takana. XC hommiin ihan käypäinen peli myös. Maahantuojana hi5bikes: http://www.hi5bikes.fi//index.php Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tracer 26.02.2009 19:26:44 (muokattu 26.02.2009 19:29:09) | |
---|
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
Nolte 26.02.2009 19:37:28 | |
---|
Minulla ei toimi linkit tässä ketjussa. Pelkkiä polkupyöriä tulee, kun klikkaa...??? Mitä vi**ua?? Kohta alkaa Kotikatu. meiän bändin paras rumpali |
markkuliini 26.02.2009 19:40:38 | |
---|
Nolte: Minulla ei toimi linkit tässä ketjussa. Pelkkiä polkupyöriä tulee, kun klikkaa...??? Mitä vi**ua?? Kohta alkaa Kotikatu. LOL! + Tyhmä tai liian tyhmä kirjoitus... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
hollmi-5 26.02.2009 19:51:07 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tracer 26.02.2009 20:05:37 | |
---|
No joo, arvaappa mikä edelsi tätä 5.5:sta... ja ehkä seuraakin ;) Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
sahkuifk 26.02.2009 20:08:27 | |
---|
Mulla on äitivainaan vanha helkama, 3 kivääriä, haulikko, Premierit ja sekalainen kasa peltejä ja standejä. Mitkä ei kuulu joukkoon? Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
markkuliini 26.02.2009 20:15:56 | |
---|
sahkuifk: Mulla on äitivainaan vanha helkama, 3 kivääriä, haulikko, Premierit ja sekalainen kasa peltejä ja standejä. Mitkä ei kuulu joukkoon? Se toinen kivääri? Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Nolte 26.02.2009 20:41:06 | |
---|
Kotikatu loppui jo. Oli hyvä taas, tietysti. Kellonajoista päätellen tänne on kirjoiteltu sen aikanakin. Mitä? Ettekö kato Kotikatua...?? Hullut... meiän bändin paras rumpali |
markkuliini 26.02.2009 20:42:30 | |
---|
Nolte: Kotikatu loppui jo. Oli hyvä taas, tietysti. Kellonajoista päätellen tänne on kirjoiteltu sen aikanakin. Mitä? Ettekö kato Kotikatua...?? Hullut... Eilen ei kukaan muuten kirjoittanu Myytinmurtaijien aikaan. Olikohan ihan alussa pari. Mutta sitten hiljeni tunniksi. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
jtpennane 26.02.2009 20:42:54 | |
---|
sahkuifk: Mulla on äitivainaan vanha helkama, 3 kivääriä, haulikko, Premierit ja sekalainen kasa peltejä ja standejä. Mitkä ei kuulu joukkoon? No tietysti Premierit! Ne on tehty puusta. Niin tässä topikissa oli settikuvia Kotikadun kuvauksista? Mä tiedän missä sä asut! |
Tracer 26.02.2009 20:46:47 | |
---|
Kattelin Topparille tallennettua pyöräilyä: Tour of Californian päätösetappia. Ja oitis perään viime kesän Tahko-DVD:tä. Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
JanneO 26.02.2009 20:57:48 | |
---|
Speedy: JanneO, Mutta entäs sitten kun tuo maali alkaa rapistumaan, niin eikö metalli osista tule aika karseen näköset? Vai ajattelitko saada kaiken sitten jotenkin pois? Sen aika näyttää mitä noista tulee. Todennäköisesti ne rapistuu. Vaimoke sai hiekkapuhallus vermeet synttärilahjaksi, niin se voisi olla seuraava vaihe ja sitten jauhemaalaukseen. Kerkiäähän noihin jo pitkässä ajassa kyllästymäänkin;) |