jazzmies 01.04.2012 18:50:42 | |
---|
Tama-x-: Oon tässä vähän nyt katellu nuita sabianin tsainoja ja aattelin tulla kysyyn tosta AAXtreme 17'' chinasta että onko tästä lautasesta minkäänlaista kokemusta, onko saundi hyvä ja onko mitään huonoa kokemusta? Mulla oli 19" samasta pellista ja se oli tosi hyvä. Vaihdoin sen tosin HHX Chineseen, koska ympärilläni kaikki olivat muuten jazzimpia lättyjä. Suosittelen ja varmasti toimii monenlaisessa käytössä. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
kincy 02.04.2012 14:09:21 | |
---|
jazzmies: Mulla oli 19" samasta pellista ja se oli tosi hyvä. Vaihdoin sen tosin HHX Chineseen, koska ympärilläni kaikki olivat muuten jazzimpia lättyjä. Suosittelen ja varmasti toimii monenlaisessa käytössä. Mä oon jonku verran soittanut tota 17" versiota ja en tykänny kyllä ollenkaan. Ihan ylikirkas ja liian kliininen. Trash puttuu lähes kokonaan. |
Einola 03.04.2012 07:23:21 | |
---|
Olisko mahdollista, että kertoisitte tälle juniorille kestäviä symbaalisarjoja, hinnalla ei niin väliä... Ainakin Meinliltä löytyy MB20, ja M-Series...noi on kuulemma kestäviä...! "Homma kusee ku ryssät Serenassa!" |
Kailis 03.04.2012 10:00:05 | |
---|
DrummerBoy13: Olisko mahdollista, että kertoisitte tälle juniorille kestäviä symbaalisarjoja, hinnalla ei niin väliä... Ainakin Meinliltä löytyy MB20, ja M-Series...noi on kuulemma kestäviä...! Mikään ei kestä jos ei osaa lyödä. Tasalaatuisimpia on varmaan isojen valmistajien, Zildjian, Paiste, Sabian ja Meinl. Paksuudeksi medium. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
jp351 03.04.2012 10:15:52 | |
---|
DrummerBoy13: Olisko mahdollista, että kertoisitte tälle juniorille kestäviä symbaalisarjoja, hinnalla ei niin väliä... Ainakin Meinliltä löytyy MB20, ja M-Series...noi on kuulemma kestäviä...! Ei millään pahalla mutta et ole tainnut juuri täällä saamiesi vastauksien perusteella aiemminkaan hankintojasi suunnitella..? Sadannen kerran sanottakoon että kaikkien mainstream-valmistajien laatusarjat ovat kyllä kestäviä oikeissa käsissä. Jos on tekniikka hakusessa niin osta paksuja peltejä, tosin ne kyllä alkaa luultavasti ketuttamaan pitkässä juoksussa yksipuolisuutensa takia. A-Custom Medium vois olla jees mielestäni jos kirkas soundi passaa. Phase 1. Collect underpants | Phase 2. ? | Phase 3. Profit |
VeKrio 09.04.2012 03:52:58 | |
---|
Kailis: Mikään ei kestä jos ei osaa lyödä. Tasalaatuisimpia on varmaan isojen valmistajien, Zildjian, Paiste, Sabian ja Meinl. Paksuudeksi medium. Komppaan tota. Soittamisen ilon kannalta on tärkeää, että haitsut ja crash on hyviä. Ride sulla näyttääkin olevan oikei jees jos vaan saundista tykkäät. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Kailis 10.04.2012 02:13:18 | |
---|
VeKrio: Komppaan tota. Soittamisen ilon kannalta on tärkeää, että haitsut ja crash on hyviä. Ride sulla näyttääkin olevan oikei jees jos vaan saundista tykkäät. En tykkää, mut pakko vetää =D (kolme eri rideä, kaikki paskoja) majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Kailis 29.05.2012 01:40:18 | |
---|
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
velipesonen 29.05.2012 09:29:18 | |
---|
Äläpähän kiusaa poikaa. Saa peltejään myydä. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
joonama 29.05.2012 10:31:55 | |
---|
velipesonen: Äläpähän kiusaa poikaa. Saa peltejään myydä. Saa toki, ja myyntitarve on varmasti olemassa. Mutta minunkin mielestäni näitä linkkejä samaan myynti-ilmoitukseen on vähintään riittävästi. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
EJ84 29.05.2012 11:21:11 | |
---|
Jep ja tää on FAQ. Jäähylle imo. |
tiukkapipo 09.06.2012 02:40:33 | |
---|
En ole kahlannut koko viestiketjua, en edes hakua käyttäny - enkä goolettanut - joten: Hit me with your drumstick, hit me hit me hit me.... - mutta heräsi mielenkiinto, että mitä peltejä eli tsymbaaleja tuo Ringo Starr käytti näihin aikoihin: The Beatles Live in Japan 1966 Full Concert http://youtu.be/gtsrXRGje1Y The Beatles - Live Washington Coliseum 1964 (D.C., United States Remastered HD 1080p ORIGINAL) http://youtu.be/5lfK2VPNx5s Näyttää jotenkin huvittavan pienelle tuo ride-pelti, mutta hyvällehän tuo kuulostaa. |
Kailis 10.06.2012 01:32:07 | |
---|
Asiasta on monta mieltä, mutta voi olla että Zildjian 14" hi-hat, 18" ride ja 20" crash. Tai sitten ei. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
janneto 10.06.2012 22:57:33 | |
---|
Japanissa näyttäis olevan 20" haikan puolella ja varmaan 18" sit toisella puolella. Joku on varmaan laittanut ne väärin päin. Toisaalta Ringohan on vasuri.. Ringo ilmeisesti kokeili Paistetta ennen Beatles-uraa mutta soitti ( ja soittaa ) Zildjianilla. www.captaincougar.net |
Kailis 11.06.2012 01:17:46 | |
---|
janneto: Japanissa näyttäis olevan 20" haikan puolella ja varmaan 18" sit toisella puolella. Joku on varmaan laittanut ne väärin päin. Toisaalta Ringohan on vasuri.. Ringo ilmeisesti kokeili Paistetta ennen Beatles-uraa mutta soitti ( ja soittaa ) Zildjianilla. "In Ringo's expense reports from 1961 - 1963 there is an entry where Ringo purchased a set of Swiss made Paiste Cymbals. This entry is made about the same time that Ringo purchased his Ludwig kit. It would have been easier to obtain the Paiste Cymbals at that time. Ludwig distributed Paiste Cymbals. Also, with Ringo spending so much time in Germany and Sweden, it would have made the Paiste Cymbals much easier to obtain than the Zildjians. Expense records indicate that he purchased Paiste Cymbal, but Don Bennett has an original Zildjian 18" Medium Crash Cymbal with Paul's inscription to Ringo!" http://www.vintagedrumforum.com/showthread.php?t=8643 Aika sottainen juttu. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Nottis 27.08.2012 19:24:06 | |
---|
Pasha-symbaalit. Mitvit tämä nyt taas tarkottaa, onks nää näitä samoja kun vaikka Zultan-lätyt? Meen jo ihan sekasin ku näitä löytyy joka puolelta vaan eri nimillä... Löyty joku tommonen 18" Rock Beat-china reiluun satkuun Soundstoren saiteilta, et menee vissiin halvemmaks ku noi Zultanitkin. Eli onks kellään mitään käryä näistä, ei oikeen tuntus olevan mitään tietoo netissäkään, ei soundiclippejä tai muutakaan. Oon ihan pihalla näitten kaa. Kyl mä joskus muistan kuulleeni tollasesta merkistä, mut siis nehän on kai tosi vanhoja lättyjä, ei niillä kai tän nykysen merkin kanssa oo mitään tekemistä. Tsiigailin vähän et noi tuntuis olevan kuitenki nimetty ihan samoin ku Zultanit ja vissiin Turkishit kans... Eli onks nää jotain saman tehtaan lättyi kaikki? Let me know!! :'( minä olen maapallo. |
Einola 06.10.2012 19:19:12 | |
---|
"Ei irtoo blästi..." |
jp351 06.10.2012 19:46:57 | |
---|
Phase 1. Collect underpants | Phase 2. ? | Phase 3. Profit |
balz 17.10.2012 18:44:40 | |
---|
|
rintapek 17.10.2012 19:01:14 | |
---|
jp351: Sen 2oo2 riden vaihdoit tuohon? Ei mitään järkeä mielestäni mutta omapahan on asiasi... Jos saundi omaan korvaan paranee edes pisaran verran, ni pelti vaihtuu. Toki käy hirveen kalliiksi, jos niit kokeillakseen tarttee ostaa ja myydä, koska yleensä myynnissä voittaa vain trokarit. Tavalliset tallaajat kärsivät tappion nahoissaan. One kind of music only - the good kind |