Rockster 13.02.2009 12:32:43 (muokattu 13.02.2009 12:33:05) | |
---|
Kiitoooos. Milloin sä muuten oot muuttamassa? Pitäiskö m-netin pääkaupunkiseudun runpaleiden alajaoston lähteä roudareiksi? Kaljoo? Lappeenrantaan. Vielä on pieniä epävarmuuksia ilmassa. Hommat pitäisi selvitä tällä viikolla tahi ens viikon alussa. Saas nähdä miten näy. Mutta eipähän enää häiritse silmää tuo badgen väärä asento :) E: Ja sitä roudausapua saa kyllä tulla jos muutto iskee :D "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Strumbali 13.02.2009 12:52:59 | |
---|
E: Ja sitä roudausapua saa kyllä tulla jos muutto iskee :D Voin roudata tuon Kumu settisi...vaikka omalla autolla....muahahahhhaaaah! Ha? Ja taas tahdissa. |
ultra 13.02.2009 12:55:08 | |
---|
|
Rockster 13.02.2009 12:59:40 (muokattu 13.02.2009 13:00:13) | |
---|
Vähän ikävältä tuntuu, kun lattiatomit eivät ole ihan samassa tasossa. Vitut ergonomiasta, kunhan näyttää hyvältä..;) Itse asiassa ovat samassa tasossa, mutta kuvakulma valehtelee. Ihmettelin samaa itsekin. Kyllä ne on vedetty vatupassilla samaan korkeuteen :) Voin roudata tuon Kumu settisi...vaikka omalla autolla....muahahahhhaaaah! Ha? Tuo ei ollut hauskaa :( "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Tindrum 13.02.2009 13:14:11 | |
---|
Tuo ei ollut hauskaa :( No ei niin... munhan piti saada roudata ne? Mun autolla. Ha! "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
ultra 13.02.2009 13:48:18 | |
---|
Itse asiassa ovat samassa tasossa, mutta kuvakulma valehtelee. Ihmettelin samaa itsekin. Kyllä ne on vedetty vatupassilla samaan korkeuteen :) Seli seli.. Ootko ettiny / löytäny soittokavereita Lappeenrantsusta? Oon itte sieltä suunnalta alunperin ja voisin laittaa puskaradiota laulamaan, jos siltä tuntuu.. Tosin sielläpäin on ainoastaan niitä paskoja iskelmäheavybändejä. |
Rockster 13.02.2009 13:50:47 | |
---|
Seli seli.. Ootko ettiny / löytäny soittokavereita Lappeenrantsusta? Oon itte sieltä suunnalta alunperin ja voisin laittaa puskaradiota laulamaan, jos siltä tuntuu.. Tosin sielläpäin on ainoastaan niitä paskoja iskelmäheavybändejä. Odotellaan vielä hetki että varmistuu muutto tai ei varmistu. Sitten voisi laulattaa puskaradiota. Onhan tuolla onneksi vähän noita soittajatuttuja valmiiksi. Mutta palataan asiaan ensi viikon alussa kun hommat on selviä kokonaisuudessaan... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Strumbali 13.02.2009 13:55:47 | |
---|
Tuo ei ollut hauskaa :( No ei mulla ole edes autoa... Setti on hieno, badget näinkin päin ;), symbaalikattaus on melkoinen sekin. Eihän noita settien sijainteja kannata tietty kauheesti kuulutella eikä kukaan tässä ole kuuluttanutkaan. Ja taas tahdissa. |
Rockster 13.02.2009 14:37:08 (muokattu 13.02.2009 14:37:52) | |
---|
No ei mulla ole edes autoa... Setti on hieno, badget näinkin päin ;), symbaalikattaus on melkoinen sekin. Eihän noita settien sijainteja kannata tietty kauheesti kuulutella eikä kukaan tässä ole kuuluttanutkaan. Näissä kannuissa on se hyvä puoli, että eipä niillä kukaan mitään tee, ellei maalaile päälle. Pöllityllä Kumu-setillä ei oikein kannata keikoille suunnata... E: Ja kiitoksia. Symbaalikattaus on omasta mielestäkin naseva. Täydentyy ensi viikolla kahdella Wuhanin ruoskalla ja 17" HHXplosionilla :D Sitten alkaa riittää vähäksi aikaa. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Kailis 13.02.2009 17:56:19 | |
---|
Perkele että on upea kattaus, kaikkinensa. |
Tindrum 13.02.2009 18:10:42 | |
---|
Sitten alkaa riittää vähäksi aikaa. Ketäköhän sä yrität vedättää... ; ) "The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge - |
Thomas Bleu 13.02.2009 18:16:33 | |
---|
Tuossapa yksi uusi kuva, uutena perheenjäsenenä A-customin 18'' crash. Eipä ole valittamista tuosta. Remon Coated Ambassadoritkin ovat kestäneet jo pian kuukauden, eli laadussa ainakin jotain edistystä tapahtunut. Ei onneksi tarvitse käyttää Evanssia enää. http://muusikoiden.net/dyn/users/54526.jpg |
hansakemanelius 13.02.2009 20:54:53 | |
---|
Remon Coated Ambassadoritkin ovat kestäneet jo pian kuukauden, eli laadussa ainakin jotain edistystä tapahtunut. Ei onneksi tarvitse käyttää Evanssia enää.
Jaaha, pitäisköhän käydä ostamassa parit uudet Ambassadorit. Niissä kun ei ole parasta ennen eikä valmistuspäivä-leimaa, niin mistäköhän tietää ettei ne ole sitä samaa sekundaa jota meikäläiselle on sattunut kohdalle viimeisen vuoden aikana. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 13.02.2009 22:18:10 | |
---|
Jaaha, pitäisköhän käydä ostamassa parit uudet Ambassadorit. Niissä kun ei ole parasta ennen eikä valmistuspäivä-leimaa, niin mistäköhän tietää ettei ne ole sitä samaa sekundaa jota meikäläiselle on sattunut kohdalle viimeisen vuoden aikana. Ei voi tietää. Eikä myöskään sitä onko ne huonot tiettyä erää. |
Bobana 14.02.2009 00:50:21 | |
---|
Ei oo myöskään itelle koskaan sattunu mitään kökköä Remon tavaraa kohdalle. Kop kop. Se oli puuta. Emperoria ja Ambassadoria on tullut käytettyä. JA tietenkin PS3:sta. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
hansakemanelius 14.02.2009 09:37:21 | |
---|
Ei oo myöskään itelle koskaan sattunu mitään kökköä Remon tavaraa kohdalle. Kop kop. Se oli puuta. Emperoria ja Ambassadoria on tullut käytettyä. JA tietenkin PS3:sta. Ongelmia on sattunut kohdalle sekä Ambassadoreissa että Emperoreissa, siis coated-versiossa. PS3:t ovat toimineet hyvin, sekä clear- että coated-versioina. Varsinkin Ambassador-virvelikalvoista on päällyste irronnut ihan ensimmäisestä soittokerrasta lähtien. Emperorin kohdalla taas kävi niin että basarikalvosta halkesi päällyste ensimmäisellä keikalla ja alkoi repsottaa. No, siitä sain tosin ihan kelvollisen leikattuani pois kaiken repsottavan jä jätettyäni reunoihin muutaman sentin päällystettä jäljelle. Siitä tuli n.s. PS3-custom. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Thomas Bleu 14.02.2009 11:03:50 | |
---|
Jaaha, pitäisköhän käydä ostamassa parit uudet Ambassadorit. Niissä kun ei ole parasta ennen eikä valmistuspäivä-leimaa, niin mistäköhän tietää ettei ne ole sitä samaa sekundaa jota meikäläiselle on sattunut kohdalle viimeisen vuoden aikana. Pientä jännitystä oli itsellänikin ilmassa kun nuo viritin kiinni ja testasin. Olisi ollut muuten jo kolmas peräkkäinen Remo-satsi mikä hajoaa käsiin jo ennen ensimmäistäkään iskua. Viimeksi Emperorista lähti pinnoiteet lentelemään reunoista, kun kiristin vain kalvoa, virveliin siis. :D Mutta nyt tuntuu kestävän. |
Matjardo 15.02.2009 11:49:37 | |
---|
Päätettiin kitaristin kanssa tehdä uusi biisi, niin roudasinpas sitten settini olohuoneeseen, että mahtui tuo kitarakaappikin mukaan. Kova ralli tehtiin, vaikka ite sanonkin. Nyt kun vaan jaksaisi roudata setin takaisin sinne huoneeseen.. Mun puolesta tuo setti vois kuulua olohuoneen sisustukseen, mutta toisella tässä taloudessa asuvalla saattaa olla sanansa sanottavana siitä. Tuossa: http://muusikoiden.net/dyn/users/54597.jpgTwo beers or not two beers? |
hollmi-5 15.02.2009 12:40:06 (muokattu 15.02.2009 13:46:34) | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
jtpennane 15.02.2009 12:52:15 | |
---|
Mä tiedän missä sä asut! |