Roberto 09.09.2008 10:06:14 | |
---|
No mitä ne mutkat siinä tikussa on? Juomuja? For her pleasure. |
DrmBug 10.09.2008 09:22:08 | |
---|
Missä tomien lyhennys kannattaisi teettää? Kumu on tietenkin yksi vaihtoehto, mutta pystyyköhän esim. puusepät jyrsimään viisteet? ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Roberto 10.09.2008 10:04:16 | |
---|
Missä tomien lyhennys kannattaisi teettää? Kumu on tietenkin yksi vaihtoehto, mutta pystyyköhän esim. puusepät jyrsimään viisteet? Pystyy kyllä, vahaukset ja muut joudut varmaan tekemään itse. Todnäk jyrsinvalikoima voi olla hippasen suppeampi, ja tietotaito aiheesta aika paljonkin. |
Epämuusikko 10.09.2008 14:10:03 | |
---|
Mulla on VicFirthin jazz-sudit. Toimivat parhaiten ei-sutikompeissa, ovat sen verran stydit. Pyh pah. Niissä on enemmän "soundia" kuin normiräpsyissä. firthin valkovarsilla oon menny vuodesta toiseen. Pidän. Mitä nyt joihinkin juttuihin suosin Zildjianin vispilöitä. Ovat jotensakin sukua Regal Tipin vispilöihin (joita ei paikallisessa ostohetkellä ollut), ja ovat Zildjianilta huomattavasti parempi ostos kuin esim. kapulat..... R.I.P Oksanen |
fox 10.09.2008 14:19:02 | |
---|
ja ovat Zildjianilta huomattavasti parempi ostos kuin esim. kapulat..... Tälle sutikomppia.. Eikö ne ole vieläkään Zilkulla saanu kapuloita kunnollisiksi? Oon lähimmän 3-4 vuotta karttanut ko.valmistajan keppejä. Sanotaan vaikka, että en ollut lainkaan tyytyväinen puun laatuun... ;) |
Youni 10.09.2008 17:10:29 (muokattu 10.09.2008 17:10:42) | |
---|
Vic Firtihin se valkoinen malli (onko se just se jazz) on kans, ja en tyykkää niistä hirveästi edes kovempaan soittoon, kun se varsi on niin kovaa muovia. Tulee rimshotteihin minusta kolho kopsahdus. Regalin kumi soundaa paremmalta. Juurikin näin. Sitäpaitsi noilla Firthin valkoisilla ei oikein piiskalyönnit ja rimshotit, joissa harjakset jäävät särisemään kalvolle, onnistu. Ovat sen verran stydit. Makuasioita... "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Bullitt 11.09.2008 13:45:29 | |
---|
Mitään kokemuksia kyseisenlaisesta kalvosarjasta? http://www.thomann.de/fi/evans_ec2_edge_control_fusion_set.htm Kannattaako tilata ja onko hintansa väärti? Kalvot tulisivat Taman uudehkoihin Swingstareihin, soitto lähinnä omaksi iloksi ja sisältäen sekalaista rock-heavy-blues jne. mättöä. Entä tuon linkissä olevan virppakalvon sivuissa olevat ilmareiät, vaikuttaako kestävyyteen jne.? Kaikki mielipiteet tervetulleita. |
Bacchus 11.09.2008 13:52:58 | |
---|
Mitään kokemuksia kyseisenlaisesta kalvosarjasta? http://www.thomann.de/fi/evans_ec2_edge_control_fusion_set.htm Kannattaako tilata ja onko hintansa väärti? Kalvot tulisivat Taman uudehkoihin Swingstareihin, soitto lähinnä omaksi iloksi ja sisältäen sekalaista rock-heavy-blues jne. mättöä. Entä tuon linkissä olevan virppakalvon sivuissa olevat ilmareiät, vaikuttaako kestävyyteen jne.? Kaikki mielipiteet tervetulleita. EC2 on Pinstripen tyylinen kalvo niin hyvässä kuin pahassakin. Evans yrittää markkinoida sitä Pinstripea soivempana vaihtoehtona, mutta todellisuudessa soundi on ihan yhtä kontrolloitu, tai kuollut, riippuen näkökulmasta. EMAD on basarinkalvona varsinainen soundintappaja, ja tuo HDD-virvelinkalvo soundaa samalta kuin hakkaisi märällä rätillä peitettyä virveliä. Oman kokemukseni mukaan EC2 on paketista ainoa käyttökelpoinen osa. Mukavan kontrolloitu soundi, toimii varsinkin matalammilla vireillä, ja mikitettynä/nauhoitettuna. Anti-Matter Manifesto |
Kailis 11.09.2008 22:14:42 (muokattu 11.09.2008 22:18:00) | |
---|
Niin. Mulla on tällä hetkellä basarissa EMAD isommalla demppirenkaalla lyöntikalvona aika kireällä, resona DW:n musta neljällä pikkureiällä löysällä ilman vaimennusta sisällä. En olisi vielä vähän aikaa sitten uskonut jos joku olisi sanonut että tuollaisen kalvon laitan, mutta kolmen tunnin testit eri kalvokombinaatioilla treenikämpällä tuottivat tällaisen tuloksen. Mä muutenkin hautaan basarin nuijan, ja tässä tapauksessa olen analysoinut että tuo kalvo lähettää kivan napakan ja nopean aallon, jota resokalvon on kiva käsitellä. Mutta siis ihan korvien perusteella. Noista tomikalvoista ei ole kokemusta, mutta tuon tyyppinen soundi on tulossa takaisin. Itse pitäydyn toistaiseksi yksikerroskalvoissa, sain kasarilla Pinstripeista ihan tarpeekseni. Snarekalvoista ei tiedä sanoa kun ei tiedä mihin sitä olet lykkäämässä. Mulla on muutamakin, joihin en enää esim. Ambassadorin tyyppistä yksikerroskalvoa enää laita. Ovat sen verran villejä. Yhdessä mulla on tämä, jopa; http://www.aquariandrumheads.com/products/display.asp?id=28 Siis tuo Focus-X Coated w/Power Dot. Toimii siinä snaressa =D EDIT Ei ehkä kuitenkaan mihinkään perus svinkku-snareen tuota HDD:ta. |
BanZai88 11.09.2008 23:13:00 | |
---|
Mitään kokemuksia kyseisenlaisesta kalvosarjasta? http://www.thomann.de/fi/evans_ec2_edge_control_fusion_set.htm Kannattaako tilata ja onko hintansa väärti? Kalvot tulisivat Taman uudehkoihin Swingstareihin, soitto lähinnä omaksi iloksi ja sisältäen sekalaista rock-heavy-blues jne. mättöä. Entä tuon linkissä olevan virppakalvon sivuissa olevat ilmareiät, vaikuttaako kestävyyteen jne.? Kaikki mielipiteet tervetulleita. Itellä ollut tuossa jo jonkin aikaa EC2:set tomeissa ja juurikin swinkuissa. Tosin alakalvoina tomeissa mulla on ollut ambassador snare sidet ja ainaskin niitten kanssa soundi on ollut mukavan kontrolloitu ja lyhyt, mutta ei kuitenkaan kuollut. Toimii tosiaan paremmin matalilla vireillä, niinkuin Bacchus tuossa jo mainitsi. Varsin passeli rokki -hevimuzakkiin. Normi ambassador alakalvona toimii myös varmasti ja sehän on se "perus" alakalvo. Itse sain omaan makuun paremmat tomisoundit swinkuista EC2:lla kuin pinstripella. Noista muista tuon setin kalvoista eips sitten ole kokemusta. Joskus kun vielä sitä swinkun virveliä käytin, niin parhaiten toimi omaan makuun ambassadorilla ja cs powerdotilla. Basarissa mulla on pyörinyt lähinnä Powerstroke 3, toimii. |
Pieni rumpalipoika 11.09.2008 23:18:00 | |
---|
Niin. Mulla on tällä hetkellä basarissa EMAD isommalla demppirenkaalla lyöntikalvona aika kireällä, resona DW:n musta neljällä pikkureiällä löysällä ilman vaimennusta sisällä. En olisi vielä vähän aikaa sitten uskonut jos joku olisi sanonut että tuollaisen kalvon laitan, Iron Cobrien tublixia odotellessa! Hoho. Rummut nurin ja nussimaan! |
Kailis 12.09.2008 00:33:28 | |
---|
Iron Cobrien tublixia odotellessa! Hoho. Ookkona Joulupukilta toivonu? Ole kiltisti, ni voi teräskärmepedaalin tuoda =D |
Pieni rumpalipoika 12.09.2008 00:49:45 | |
---|
Rummut nurin ja nussimaan! |
Kailis 12.09.2008 00:55:33 (muokattu 12.09.2008 00:56:01) | |
---|
En oo ihan varma onko faijalla noihin varaa, mut oisko nää hyvät pukinkonttiin? http://www.thomann.de/fi/millenium_pd699.htm Tarkoin varjeltu salaisuus; noi on parraat! Noilla oikeesti vetelee kaikki sunwecklitmanginitmitänäitänytikinäonkaan. Nimensä laittaa johonki endorsement-sopimusten takia, mutta näillä ne oikeesti. Mullaki on kaks näitä, vaikka singlenä vedän. |
OPJ1974 12.09.2008 08:52:16 | |
---|
En oo ihan varma onko faijalla noihin varaa, mut oisko nää hyvät pukinkonttiin? http://www.thomann.de/fi/millenium_pd699.htm 59 euroa ja KOLMEN vuoden takuu?? Huhhuh. Taitaa olla Milleniumilla tehtaalla ihan oma tehdas sulattamassa uusiokäyttöön takuuaikana palautettuja, rikki menneitä speduja? Herää vain kysymys, että mikäköhän oikeasti tuollaisessa on tuotantokustannus, jos noilla ehdoilla toiminta on kannattavaa... hmm.. Tai sitten "Takuu" ei kata mitään: "olisit lukenut sen pienellä printatun tekstin". lakjsdf. hö laoalal! kskdoaosk. prkl. |
markkuliini 12.09.2008 09:16:06 | |
---|
59 euroa ja KOLMEN vuoden takuu?? Huhhuh. Taitaa olla Milleniumilla tehtaalla ihan oma tehdas sulattamassa uusiokäyttöön takuuaikana palautettuja, rikki menneitä speduja? Herää vain kysymys, että mikäköhän oikeasti tuollaisessa on tuotantokustannus, jos noilla ehdoilla toiminta on kannattavaa... hmm.. Tai sitten "Takuu" ei kata mitään: "olisit lukenut sen pienellä printatun tekstin". Tuohan on selvä homma. Tuote on niin halpa että harvalla kiinnostaa lähettää "takuukorjaukseen" Saksaan. Menee verkonpainoksi mielummin. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Niq 12.09.2008 09:27:22 | |
---|
Tuohan on selvä homma. Tuote on niin halpa että harvalla kiinnostaa lähettää "takuukorjaukseen" Saksaan. Menee verkonpainoksi mielummin. Ei se hankalaa ole, sposti toomannille, sieltä tulee viikon päästä ohjeet, tilataan niiden mukaan nouto UPS:ltä, pakataan verme ja sovittuna aikana jannu käy ovelta hakemassa paketin mukaansa. "I have a cunning plan" -Baldrick |
markkuliini 12.09.2008 09:37:18 | |
---|
Ei se hankalaa ole, sposti toomannille, sieltä tulee viikon päästä ohjeet, tilataan niiden mukaan nouto UPS:ltä, pakataan verme ja sovittuna aikana jannu käy ovelta hakemassa paketin mukaansa. Hienoa jos hoitavat takuuasiat noin hyvin. Mutta mitä halvempi tuote, sitä vähemmän se jaksaa kiinnostaa pakata ja lähettää takuuseen. Kuka lähettäisi esim. 40€ maksaneen bassarinkalvon Saksaan takuuseen? Tai 25€ maksaneet vispilät? Veikkaan että koko ajan vähemmän käsi nousee. Ja luulen myös että kolmen kuukauden aikana (mitä tuplapedaali ennen ensimmäistä totaalihajoamista kestää) tulee soittajalle jo selväksi että siinä on paljon "ominaisuuksia" mitä takuu ei kata ja korjaa. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Niq 12.09.2008 09:46:35 | |
---|
Ja luulen myös että kolmen kuukauden aikana (mitä tuplapedaali ennen ensimmäistä totaalihajoamista kestää) tulee soittajalle jo selväksi että siinä on paljon "ominaisuuksia" mitä takuu ei kata ja korjaa. Heh, no tämä voi olla totta, tartuin vaan tuohon takuuhomman vaikeuteen. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Tindrum 12.09.2008 10:02:59 | |
---|
Etämyynnin tapauksessa kuluttajalla on aina 14 vrk:n palautusoikeus ilman tuotteen rikkoutumistakin, ja Thomannilla mukavat 30 vrk. Veikkaanpa, että siinä ajassa pääsee jyvälle "tuotteen ominaisuuksista", ja halutessaan voi pakata tavaran alkuperäiseen pakettiin muutaman tarkkaan valitun saatesanan ryydittämänä. ; ) m©
No niin - nyt sitä on mun tukassakin... |