Aihe: Kysymys/vastaus topic part III
1 2 3 4 530 31 32 33 34122 123 124 125 126
Keppikeksi
26.08.2008 13:05:44 (muokattu 26.08.2008 13:06:52)
Olisin jo periaatteessa ollut valmis maksamaan puolet summasta etukäteen, toinen puoli sitten, kun näkee mitä paketeista löytyy. Riskipeliä puolin ja toisin siis. Ei tullut diiliä. Postiennakko ei muistin mukaan oikein sopinut siihen kuvioon jostakin syystä, en muista, muutenhan se olisikin ratkaissut ongelman.

Näissäkin on ongelma, että jotkut postit eivät anna avata paketteja konttorissa. Vaikka kuinka kerran selitin, postiennakolla asian hoitaneena, että haluan varmistua mitä paketissa on ennen kuin maksan summan, joka lähenteli muistaakseni 80€. En muista kun siitä on jo monta vuotta, että sainko avata sen ennen maksua vai vasta jälkeenpäin mutta onnekseni paketti sisälsi käytetyn tavaran juuri siinä kunnossa kun oli sovittu. Tiedä sitten olisiko siinä ollut mitään tehtävissä enää kun postiennakkomaksut/tuote maksettu postiin ja paljastuukin, että paketissa olisi ollut jotain täysin muuta kun siellä olisi pitänyt.
Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia
OPJ1974
26.08.2008 14:50:38

Näissäkin on ongelma, että jotkut postit eivät anna avata paketteja konttorissa. Vaikka kuinka kerran selitin, postiennakolla asian hoitaneena, että haluan varmistua mitä paketissa on ennen kuin maksan summan, joka lähenteli muistaakseni 80€. En muista kun siitä on jo monta vuotta, että sainko avata sen ennen maksua vai vasta jälkeenpäin mutta onnekseni paketti sisälsi käytetyn tavaran juuri siinä kunnossa kun oli sovittu. Tiedä sitten olisiko siinä ollut mitään tehtävissä enää kun postiennakkomaksut/tuote maksettu postiin ja paljastuukin, että paketissa olisi ollut jotain täysin muuta kun siellä olisi pitänyt.

Tuosta pitää - ja on suotavaakin - myyjäpuolen kanssa sopia etukäteen: Posti- tai bussiennakon lähetteeseen myyjäosapuoli kirjoittaa lunastusehdon, että tuotteen saa tarkastaa ennen lunastusta. Siinä ei tiskin takana olevalla matkahuolluon tai postin tädillä/sedällä ole silloin mitään naputtamista.

Jos lunastusehtoa ei ole, niin sitten ei tartte lunastaakaan.

Reilu peli tuo puolin ja toisin, omat rumpuroinat hankin (käytettynä) nimenomaan juuri noin.
Mistä erottaa ammattilaisen ja amatöörin? Ammattilaista on hankala saada lavalle, amatööriä puolestaan ei saa kirveelläkään lavalta pois.
Bullitt
31.08.2008 18:54:40
Paljonkohan olisi Taman uudenveroisten Swingstarien arvo? Setti on todellakin uuden veroinen, alkuperäisillä kalvoilla ja pelleillä (kyllä kyllä, kauheaa kuraa, hyi) ja mukana Taman alkup. rumpujakkara? Pelteinä siis haikka, onneton "ride", kahdella ylätomilla ja kelluvalla yhdellä lattiatomilla ynnä yhdellä bassopedaalilla. Koko läjä siis miltei täysin uutta vastaava, ja heticvalmis soittoon, vuonna 2004 ostettu, väri musta.
Bacchus
01.09.2008 13:50:24
Paljonkohan olisi Taman uudenveroisten Swingstarien arvo? Setti on todellakin uuden veroinen, alkuperäisillä kalvoilla ja pelleillä (kyllä kyllä, kauheaa kuraa, hyi) ja mukana Taman alkup. rumpujakkara? Pelteinä siis haikka, onneton "ride", kahdella ylätomilla ja kelluvalla yhdellä lattiatomilla ynnä yhdellä bassopedaalilla. Koko läjä siis miltei täysin uutta vastaava, ja heticvalmis soittoon, vuonna 2004 ostettu, väri musta.

350 €-380 €. Joku saattaa maksaa 400 €:kin, jos mäihä käy.
Anti-Matter Manifesto
Bullitt
01.09.2008 17:01:16
350 €-380 €. Joku saattaa maksaa 400 €:kin, jos mäihä käy.

No joo, itsehän olen siis ostopuolella tässä asiassa, kannut tuodaan kotiovelle hinnan ollessa tasan 300€. Ei siis paha mielestäni, vaikkei mitään sikahalpoja olleetkaan. Paremmat varmasti kuitenkin kuin mitkään saman hintaluokan Milleniumit :D.
Bacchus
01.09.2008 17:06:44
No joo, itsehän olen siis ostopuolella tässä asiassa, kannut tuodaan kotiovelle hinnan ollessa tasan 300€. Ei siis paha mielestäni, vaikkei mitään sikahalpoja olleetkaan. Paremmat varmasti kuitenkin kuin mitkään saman hintaluokan Milleniumit :D.

Reilusti paremmat. 300 € on hyvä hinta koko paketista.
Anti-Matter Manifesto
batvik
04.09.2008 11:57:46
http://muusikoiden.net/dyn/users/46528.jpg
Tuollaiseen olympicin snareen pitäisi jostain alavanne raapaista, mutta mistä????
Built for comfort, not for speed.
Danko
05.09.2008 03:08:52

http://muusikoiden.net/dyn/users/46528.jpg
Tuollaiseen olympicin snareen pitäisi jostain alavanne raapaista, mutta mistä????

ainakin jäsen AWRUUSU keräili/kunnosti vintage-brittikannuja jossain vaiheessa. http://muusikoiden.net/dyn/users/31537.jpg
Mystisesti hintahtavat romantikot #3
Siis ei voi haluta haluavansa. Tai voi, mutta ei silti ala haluta sitä mitä haluaa haluta. -kondensaattori
Nolte
08.09.2008 15:10:42
Onko kellään vinkkejä hyvistä sudeista?

Nyt on minulla sellaiset Premierin kumikahvaiset, ilman ripustusrinkulaa. Aika lyhyen oloinen kahvaosa niissä. Voi se silti olla normimittainenkin, enpä noista tiedä. Mallista ei tietoa, mutta ihan kuin eivät istuisi mitenkään älyttömän hyvin käteen, joten uudet pitää saada.
meiän bändin paras rumpali
hansakemanelius
08.09.2008 15:42:44

Nyt on minulla sellaiset Premierin kumikahvaiset, ilman ripustusrinkulaa. Aika lyhyen oloinen kahvaosa niissä. Voi se silti olla normimittainenkin, enpä noista tiedä. Mallista ei tietoa, mutta ihan kuin eivät istuisi mitenkään älyttömän hyvin käteen, joten uudet pitää saada.

Nyt en muista onko minulla Pro-Mark PMTB-5 tai PMTB-6, joka tapauksessa ne ovat
hieman keskivertosuteja tukevammat, todennäköisesti nuo kuutos-malliset.
Niillä soittaa hyvin sellaista country-juna-komppia että saa varsinaisen virveli-iskunkin kuulumaan. Muita sutihommia tulee harvemmin soitettua.
http://www.soitinlaine.fi/index.php … option=com_virtuemart&Itemid=58

Joo nej ....
Youni
08.09.2008 17:58:52

Mulla on VicFirthin jazz-sudit. Toimivat parhaiten ei-sutikompeissa, ovat sen verran stydit. Kunnon suditteluun suosittelen Regal Tipin Classic brusheja, olen havainnut hyviksi, mutten ole itselle vielä hankkinut.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Nolte
08.09.2008 19:22:20
Nyt en muista onko minulla Pro-Mark PMTB-5 tai PMTB-6, joka tapauksessa ne ovat
hieman keskivertosuteja tukevammat, todennäköisesti nuo kuutos-malliset.
Niillä soittaa hyvin sellaista country-juna-komppia että saa varsinaisen virveli-iskunkin kuulumaan. Muita sutihommia tulee harvemmin soitettua.

Mulla on VicFirthin jazz-sudit. Toimivat parhaiten ei-sutikompeissa, ovat sen verran stydit. Kunnon suditteluun suosittelen Regal Tipin Classic brusheja, olen havainnut hyviksi, mutten ole itselle vielä hankkinut.

Kummatkin noista vaikuttavat sikäli hyviltä, että niillä lähtee se iskuäänikin tarvittaessa, kun kerran stydihköt/stydit. Ehkäpä pelkälle jazzisuhinalle ja hankaukselle ei niinkään ole edes käyttöä. Kunhan Huomenta Suomi lähtee retvakasti, ja ehkä joku hidas blues, niin se on kutakuinkin siinä. Ai niin, Mamban Saa Koskettaa myös... No niin. :)
markkuliini
08.09.2008 22:26:30 (muokattu 08.09.2008 22:30:53)

Regalin classic on paras mun mielestä. Siinä on jotenkin kaikki kohdallaan. Pysyvät harjakset asennossa, kun metallitikussa on sellaiset pylpyrät jne. Vic Firtihin se valkoinen malli (onko se just se jazz) on kans, ja en tyykkää niistä hirveästi edes kovempaan soittoon, kun se varsi on niin kovaa muovia. Tulee rimshotteihin minusta kolho kopsahdus. Regalin kumi soundaa paremmalta.

Mulla on aina ollut sellainen fiilis monista vispilöistä että juosten on kustu desing. Vähän sellainen "kunhan niille nyt jonkunlaiset on myydä" fiilis tullut esim. premierin ja promarkin sudeista. Regalit oli ekat joista tuli heti sellainen "no näinhän nää pitää tehdä"-olo.

Niin ja sillä metallitikun läpimenolla on muutakin merkitystä kuin siihen että vedetäänkö suti renkaasta auki vai vedetäänkö harjasten päästä. Nimittäin läpimenevä metalli ja se rengas tasapainottavat sutia. Mun kädessä sudit joissa on ne sisään katoavat harjakset tuntuvat aika etupainoisilta ja rimpuloilta.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Kailis
08.09.2008 23:25:01 (muokattu 08.09.2008 23:25:36)

pylpyrä

Siis millä makkaratikuilla se markkuliini taas veivaa?

http://wiki.partio.net/Pylpyr%C3%A4_(piirileiri)
markkuliini
08.09.2008 23:28:26

Siis millä makkaratikuilla se markkuliini taas veivaa?

http://wiki.partio.net/Pylpyr%C3%A4_(piirileiri)

No mitä ne mutkat siinä tikussa on? Juomuja?
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Nolte
08.09.2008 23:34:44
Regalin classic on paras mun mielestä. Siinä on jotenkin kaikki kohdallaan. Pysyvät harjakset asennossa, kun metallitikussa on sellaiset pylpyrät jne. Vic Firtihin se valkoinen malli (onko se just se jazz) on kans, ja en tyykkää niistä hirveästi edes kovempaan soittoon, kun se varsi on niin kovaa muovia. Tulee rimshotteihin minusta kolho kopsahdus. Regalin kumi soundaa paremmalta.

Mulla on aina ollut sellainen fiilis monista vispilöistä että juosten on kustu desing. Vähän sellainen "kunhan niille nyt jonkunlaiset on myydä" fiilis tullut esim. premierin ja promarkin sudeista. Regalit oli ekat joista tuli heti sellainen "no näinhän nää pitää tehdä"-olo.

Niin ja sillä metallitikun läpimenolla on muutakin merkitystä kuin siihen että vedetäänkö suti renkaasta auki vai vedetäänkö harjasten päästä. Nimittäin läpimenevä metalli ja se rengas tasapainottavat sutia. Mun kädessä sudit joissa on ne sisään katoavat harjakset tuntuvat aika etupainoisilta ja rimpuloilta.

No niin, RegalTip Classicit otettu vakavaan harkintaan. Paree käsituntuma tosiaan hakusessa, ja kuvailusi perusteella vaikuttavat hyvältä siinä suhteessa.
Kailis
08.09.2008 23:37:41

No mitä ne mutkat siinä tikussa on? Juomuja?

http://www.kommentti.fi/blogi/hoikkala/2007/01/mik-on-pylpyr.html

Hoho! Lenkki?
Ja pylpyrähän on oikeasti

http://www.vestek.fi/vene/luettelo/ … usvarusteet/fredriksenpylpyrat.html

Mutta juomu on hiton hyvä, kuhan et juo mun...
markkuliini
08.09.2008 23:49:29

Hoho! Lenkki?
Ja pylpyrähän on oikeasti

Joojoo, ihan sama. Mutta regalin classicissa on siinä metallitikussa sellaisia pieniä taitoksia/mutkia ENNEN lenkkiä, joiden avulla harjakset pysyvät tietyn matkan ulkona. Niitä pitää niitä täysin auki, tai vain ihan vähän auki, eikä harjakset liu'u takaisin sisään.
Kailis
09.09.2008 00:19:32

Joojoo, ihan sama. Mutta regalin classicissa on siinä metallitikussa sellaisia pieniä taitoksia/mutkia ENNEN lenkkiä, joiden avulla harjakset pysyvät tietyn matkan ulkona. Niitä pitää niitä täysin auki, tai vain ihan vähän auki, eikä harjakset liu'u takaisin sisään.

Pykäliä? Älä nyt hermostu, tää asia pitää selvittää =D
markkuliini
09.09.2008 00:31:31 (muokattu 09.09.2008 00:33:18)

Pykäliä? Älä nyt hermostu, tää asia pitää selvittää =D

No kato ku mulle tää oli jo selvä. :) Mut enivei ne on parhaat. Ja ne mutkat on juomuja!

PS: Sulle muuten sopii hyvin toi hymiöiden käyttö. oikeesti! :) Oot alkanu viimeaikoina?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)