En. Jo pelkät pöntöt vievät koko budjettini, eikä rahaa jää raudan ostoon. Suurin mietinnän aihe on tällä hetkellä se, ottaisinko koivua vai vaahteraa. Jos ja kun haen soundiin sekä jytkettä että ätäkkiä, taitaa koivu olla se oikea sitten. Kumuista en tiedä, mutta isompien merkkien seteissä ei pitäisi paljoa eroa soundillisesti olla, kun tässä hintaluokassa pyöritään. Pearlin BLX:stä, eli BRX:n edeltäjästä, on vain hyvää sanottavaa. Oli entinen treenisettini, kunnes runnoivat rapakuntoon sen, oli kaikkien yhteinen setti. Nyt aion sen kunnostaa ja ostaa pois. Sori offtopic. Niin, mutta atakkia piisasi, ja basarista tykkäsin erityisesti. Oli vaan niin munakas, ettei. 22*16. Tomitkin tietysti loistavat, 16" lattiatomi toimi mainiosti, etutomi (12") myös. Nuo eivät kai eroa BRX:stä kuin ripustuksiltaan, ja liekö niissä sitä sisäpinnan lakkausta? Cajon box kiehtoo.THV-klubi #5 |
"Itsellä on kokemuksia oman 14"tuumasen tosi pahasta heilumisesta kun se oli ständissä kiinni." Mul ei oo ikinä ollut ongelmia (yli 20 vuoden aikana) et tomit olis heilunu ständi kiinnityksellä ja nyt vielä vähemmin kun vaihdoin iss:t opti mountteihin, jos nojata meinaat kannuihin niin se on asia erikseen. Muun merkin kiinnityksistä en tiedä. ISS:t on ihan perseestä. Optimountit on runsaasti paremmat. Mulla on 14"x12" tomi Taman Starcastilla, ja se pysyy jykevästi kiinni Taman Roadpro ständissä. Samaan ständiin on vielä matkalla 16"x14" tomi, saa nähdä kuinka jykevästi ne pysyvät sitten kiinni. Virallisesti semi-pro! |
Mutta nytpä siinä ei ongelma ollutkaan niissä kiinnityssysteemeissä, vaan itse koroke oli sen verran periksiantavaa mallia, että se heilutti koko komppipelti/tomi/ständi-pakettia. Jos tomari olisi seisonut kolmella omalla jalalla, ei ongelmaa olisi ollut, ei ainakaan haitaksi asti...kai...ehkä...luultavasti. Juvalla Hotelli Juvan ulkoilmalavalla oli tämä. Tuolta olin tulossa, tuonne olin menossa. Koskaan aikaisemmin ei vastaavaa ole tapahtunut. kalamies#23 >-)))>
-"Ihminen katuu vanhana vain kahta asiaa: tehtyä ja tekemätöntä" |
vaan itse koroke oli sen verran periksiantavaa mallia, että se heilutti koko komppipelti/tomi/ständi-pakettia. Raiserilla soitto onkin muuten hyvä keino testata hardwaren kesto. Kelpo tellinki kuivalla maalla saattaa muuttua kammotukseksi, heti kun lattiasta katoaa kiinteys. Siellä sitten kaduttaa, kun piti säästää selkää roudauksessa ja pistää kaikki clampit kiinni yhteen ständiin. Onhan siinä meininkiä kuitenkin, kun horisontti huojuu basarin tahdissa. :) Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow" |