Aihe: Ostaa täräytin uuden kakkossetin!
1 2 3 4
Niskamies
02.08.2005 19:50:52
No ei kait siinä sitten mitään. Olin väärässä, olit oikeassa. Todella halpa lähtöhinta!

Samaa mieltä! Yllättävän halvat noi Premierit jenkeissä. Ettei vain olisi joku megaextrahinta? Niin edulliset ovat, pitää katsoa jostain muualta hintoja.
Virallisesti semi-pro!
afro
02.08.2005 20:54:58 (muokattu 02.08.2005 20:55:13)
Eivät ole ainakaan mun elämää mitenkään vaikeuttaneet. Noin minuutti menee kun ne kääntää. Tietysti joillekin sekin on liikaa (niin hektistä täytyy nykyajan ihmisen elämän olla).

Ok. Eli turhaan valittelivat epäkäytännöllisyyttä. Tosiaan, ei se elämä minuutista voi olla kiinni. :)

Kyllä ne saa ihan kokonaan pois niin että halutessaan voi käyttää virvelitelinettä tomitelineenä.

Selvä. Kiitoksia paljon vastauksista!
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Bacchus
02.08.2005 21:09:53 (muokattu 02.08.2005 21:10:12)
Oletko käytännössä todennut toimivaksi? Jossakin artikkelissa valiteltiin niiden "piikittämisen" hitaudesta, kun joutuu vekslaamaan sen kumin kanssa.

-

Eivät ole ainakaan mun elämää mitenkään vaikeuttaneet. Noin minuutti menee kun ne kääntää. Tietysti joillekin sekin on liikaa (niin hektistä täytyy nykyajan ihmisen elämän olla).

Itsekin olen lukenut ko. artikkelin, ja pisti silmään tuo päivittely piikkien kääntämisen hitaudesta. Omissa Genistoissa ei siihen menny ku sekka. Ei kannata ostaa Signian tasoisia rumpuja, jos ei edes piikkejä osaa jaloista kääntää.;) Kukahan lie artikkelin kirjoittaja.

Niin juu, todella edullisilta vaikuttivat nuo jenkkilän hinnat. Hollmi taiskin jo kysyä, mutta tietääkö kukaan paljonko noihin suurinpiirtein tulee kulunkeja päälle? Rahdit ym.
Jag är en hund
Niskamies
02.08.2005 21:12:02
Niin juu, todella edullisilta vaikuttivat nuo jenkkilän hinnat. Hollmi taiskin jo kysyä, mutta tietääkö kukaan paljonko noihin suurinpiirtein tulee kulunkeja päälle? Rahdit ym.

Kerran kyselin jenkeistä jotain settiä, niin toimituskulut olivat 500 dollarin luokkaa. Mutta jenkkien sisällä ei lähelläkään tota.
Virallisesti semi-pro!
vapauskauppias
02.08.2005 21:47:30
Meinasin ostaa jenkkilästä käytettynä hyvään hintaan tavaraa, mutta ensinnä siihen tulee arvonlisävero (22%) ja sitten tulli (0-16%, riippuen tavarasta). Muistaakseni kaikki nuo lisäykset tehdään siihen hintaan, jossa on toimituskulut mukana. Siitä voi sitten alkaa laskemaan, kuinka kannattavaksi tulee jenkkilästä tilaaminen.
Velli
03.08.2005 18:58:04
Muistaakseni kaikki nuo lisäykset tehdään siihen hintaan, jossa on toimituskulut mukana.

Näin oli ennen, mutta ei enää nykyään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)