ddrum54 30.06.2005 00:06:41 | |
---|
Voi paskan marjat. Mun Millenium-telineeni antoi periksi tässä rideripustus-tyylissä ja Ride tipahti kauniisti kolisten lattialle. Mukava lommohan siihen sitten tuli. Noh, oli vain Paisteen 302. Onneksi ei ollut Z siinä.. Mutta kyllä nyt meni sitten usko Millenium-rautaan. Taisi tulla ennätys. Sä asensit noi just äsken. Montako päivää kesti millirauta? 2`n 4 |
hyperhamsteri 30.06.2005 00:11:03 (muokattu 30.06.2005 00:11:39) | |
---|
Taisi tulla ennätys. Sä asensit noi just äsken. Montako päivää kesti millirauta? Ööh.. Tais mennä kaks päivää. Kyllä taas pitää kantapään kautta oppia tääkin juttu. Se siis mitä tapahtu, oli että tämä taitoskohta mikä on siinä ruuvien vieressä anto periks ja se jotenkin heilahti ja sen liikkeen voimasta anto se semmonen muoviosa periks ja se oli lentoa sitten. Upeeta miten tän ketjureaktio teorian voi todistaa jopa Millenium-hardwarella.. :p Korjaan.. 3 ja puol päivää. Verisilmä purskahtaa!!! |
ddrum54 30.06.2005 00:18:25 | |
---|
Ööh.. Tais mennä kaks päivää. Kyllä taas pitää kantapään kautta oppia tääkin juttu. Se siis mitä tapahtu, oli että tämä taitoskohta mikä on siinä ruuvien vieressä anto periks ja se jotenkin heilahti ja sen liikkeen voimasta anto se semmonen muoviosa periks ja se oli lentoa sitten. Upeeta miten tän ketjureaktio teorian voi todistaa jopa Millenium-hardwarella.. :p Korjaan.. 3 ja puol päivää. Joo, tämä elämä on kantapäät verillä kulkemista, valitettavasti. Taas kerran suosittelen Yamahaa. Ne halvimmatkin mallit on todella hyviä. 2`n 4 |
hyperhamsteri 30.06.2005 00:27:00 | |
---|
Joo, tämä elämä on kantapäät verillä kulkemista, valitettavasti. Taas kerran suosittelen Yamahaa. Ne halvimmatkin mallit on todella hyviä. Joo nuo Yamahat eivät edes ole mitenkään kovin kalliita. Tällä hetkellä Millenium-telineen taitoskohta pysyy pystyssä jesarin voimalla. Mulla on nyt kolme Millenium-osaa jesarin avulla kiinnitetty paikoilleen. Ennätys sekin.. Jesari on pelastanut: 1. Milleniumin kalleimman telineen puomin liitos kohta pysyy paikallaan jesarilla. 2. Milleniumin suoraa symbaaliständiä estää liikkumasta eteenpäin jesarisuikaleet, jotka pitävät sen kiinni lattiassa. 3. Nyt uusin Milleniumin voitonmerkki. Puomin taitoskohta. Niinikään jesarilla paikallaan. Että tämmöstä meillä päin. Verisilmä purskahtaa!!! |
ddrum54 30.06.2005 00:31:08 | |
---|
Joo nuo Yamahat eivät edes ole mitenkään kovin kalliita. Tällä hetkellä Millenium-telineen taitoskohta pysyy pystyssä jesarin voimalla. Mulla on nyt kolme Millenium-osaa jesarin avulla kiinnitetty paikoilleen. Ennätys sekin.. Jesari on pelastanut: 1. Milleniumin kalleimman telineen puomin liitos kohta pysyy paikallaan jesarilla. 2. Milleniumin suoraa symbaaliständiä estää liikkumasta eteenpäin jesarisuikaleet, jotka pitävät sen kiinni lattiassa. 3. Nyt uusin Milleniumin voitonmerkki. Puomin taitoskohta. Niinikään jesarilla paikallaan. Että tämmöstä meillä päin. Teillä päin alkaa olla niksipirkka meininkiä. : ) 2`n 4 |
hyperhamsteri 30.06.2005 00:36:50 | |
---|
Teillä päin alkaa olla niksipirkka meininkiä. : ) Jep :D Seuraavaks pitänee miettiä, auttaisko jesari peittämään millenium-logot pötöissä. Vai onko ainoa vaihtoehto päällystää pöntöt karvalla.. Ei ainakaan voi huonommaks mennä. Verisilmä purskahtaa!!! |
Youni 30.06.2005 00:43:57 (muokattu 30.06.2005 00:45:02) | |
---|
Jep :D Seuraavaks pitänee miettiä, auttaisko jesari peittämään millenium-logot pötöissä. Älä tuhlaa hyvää jesaria! Miksi Milleniumin logojen pitäisi pysyä pöntöissä kiinni...? E: Karvapäällyste voisi parantaa rumpujasi todella huimasti. Milleniumeja ei enää tunnistaisi kuin jesarista. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
hyperhamsteri 30.06.2005 00:49:47 | |
---|
E: Karvapäällyste voisi parantaa rumpujasi todella huimasti. Milleniumeja ei enää tunnistaisi kuin jesarista. :D Joo. Naamioin jesarin... Tai ei sittenkään. Jesari on joka tapauksessa arvokkaampaa, kuin mun setti muutenkin. Voin leijua jesarilla. Verisilmä purskahtaa!!! |
Bobana 30.06.2005 15:11:26 | |
---|
Voi paskan marjat. Mun Millenium-telineeni antoi periksi tässä rideripustus-tyylissä ja Ride tipahti kauniisti kolisten lattialle. Mukava lommohan siihen sitten tuli. Noh, oli vain Paisteen 302. Onneksi ei ollut Z siinä.. Mutta kyllä nyt meni sitten usko Millenium-rautaan. Mitä minä sanoin... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
hyperhamsteri 01.07.2005 23:05:08 | |
---|
Oli aika vaikeeta ottaa kuva setistä omakuvaan sillä tavalla, ettei jesarit näy.. :D Verisilmä purskahtaa!!! |
vapauskauppias 02.07.2005 00:43:07 | |
---|
Oli aika vaikeeta ottaa kuva setistä omakuvaan sillä tavalla, ettei jesarit näy.. :D Kyllähän tuo ihan soitettavalta harkkasetiltä näyttää. |
Jeaqar 02.07.2005 03:25:30 | |
---|
Ai että piksinirkkaa? Minun stereot on korjattu jesarilla ja kaljapullolla! :D. Eivät toimi perkeleet ilman niitä... Hahaha. "Jeesusteippi pelasti minut rikkinäisiltä asioilta." Bad whiskey is better than wine. |
Youni 03.07.2005 12:51:52 | |
---|
"Jeesusteippi pelasti minut rikkinäisiltä asioilta." Ei sentään astioilta? Jesse jeesaa! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
PnUkkeli 03.07.2005 22:29:43 | |
---|
Itellä ainaki toiminu toi pellin roikottaminen (toistaseks) hyvin.Tosin aion ko. niksistä luopua heti kun löytää matalemmalle rungostaan laskettavan puomitelineen.Cabrioiden mukana tulleessa "premierin" telineessä ku ei säätövaraa kovin hehkeästi oo.Muutenki cabrian mukana tullut HW on aika kuraa,jengat paukkuu joka paikasta. |