Aihe: Penkki keskustelua.
1 2 3 4
HeavyMachinery
24.07.2006 21:12:26

Paljonkohan soittotatsiin ja selän väsymiseen jeesaa tuplajalat, kierteellinen korkeussäätö, leopardikuvio, 10kg ja 70e hintaa.

Se on kuule aika kova juttu tälläiselle kaverille joka painaa sen 120kg... Se on vittuimaisinta mitä voi olla jos penkki heiluu ja siihen ei voi luottaa, joudut jännittämään koko kroppaa jottei penkki vaan kaaduu. Sellainen aiheuttaa nopeasti väsymistä ja soittotatsin heikkenemistä... Niin ja leoperdi kuviolla saa paljo paremmin pesää. Voi ehdotella naisille että mulla ois leopardia kotona mennäänkö katteleemaan.... Räyh..... :)
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
Davos
24.07.2006 21:15:31
Se on kuule aika kova juttu tälläiselle kaverille joka painaa sen 120kg... Se on vittuimaisinta mitä voi olla jos penkki heiluu ja siihen ei voi luottaa, joudut jännittämään koko kroppaa jottei penkki vaan kaaduu. Sellainen aiheuttaa nopeasti väsymistä ja soittotatsin heikkenemistä... Niin ja leoperdi kuviolla saa paljo paremmin pesää. Voi ehdotella naisille että mulla ois leopardia kotona mennäänkö katteleemaan.... Räyh..... :)

Plus! :) Se on vaan se tukevuus ihan oikeasti erityisesti penkissä ensisijaisen tärkeää. Mulle on ihan sama heiluuko mun splash kun sitä mätkäsen, mutta penkin pitää pysyä paikallaan!
markkuliini
24.07.2006 21:25:57

Esim. pop/jazzilla ja vastaavissa paikoissa huomaa hyvin kuinka kalliimmat penkit kestävät huomattavasti paremmin jatkuvaa käyttöä ja säätöä.
www.vasamayhtye.com
Aekuinen Naenen
24.07.2006 21:30:14
Kyllähän tuo Taman penkki on mielessäni pyörinyt ja siihen kenties tulevaisuudessa selkätuki.:)

Mä en ihan heti tajua mitä järkeä on satsata 130e rumpupalliin, kun joku ihan perusjakkara puoleen hintaan toimii ihan yhtä hyvin.

Tämä on takuulla tosi asia, mutta haluan että penkkini toimii vielä kymmenenkin vuoden päästä. Olen huomannut, että selkäkivut ovat yleistyneet minulla heiluvan/huojuvan penkin takia. En halua olla mikään huojuva kyttyräselkäinen kameli parin vuoden päästä.

Ja mikä parasta, kun saan kunnon penkin, niin soittofiiliksetkin voivat lisääntyä ostoksen johdosta.:D Taitaa olla näin, että suosin Taman hardwarea, jota minulla löytyy myös ständiosastosta, ja tilaan Taman penkin.
Paas
24.07.2006 21:33:44
Kyllä kunnollinen penkki on tärkeä. Hyviä perusteluja asian puolesta tulikin jo, joten turha toistaa samaa. Eroa oli kuin yöllä ja päivällä kun siirryin huonosta penkistä hyvään sellaiseen.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Pieni rumpalipoika
24.07.2006 21:38:35

Tais vähän mennä pojilta meitsin pointti ohi ;-) Olkoon...
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)