VeeKoo 07.07.2005 15:36:35 (muokattu 10.07.2005 20:04:41) | |
---|
Mulla vaihtelee paljon soiton määrä. Joskus kun on inspis, niin menee päälle kaks tuntii päivässä ja joka päivä. Yleensä se kyllä jää sellaseen 4-8 tuntiin viikossa.. Nyt kun oon saanut tuplien kanssa soittamisesta kiinni on se soiton määrä kasvanut johonkin 7 tuntiin viikossa.. Vähän minun mielestäni on jos ei soita kun noin tunnin viikossa. Kapuloita menee aivan liika; olisko kapulapari kahdessa viikossa.. hihi.. |
Jaakob 08.07.2005 14:03:09 | |
---|
Olin vuoden armeijassa, ja en käytännössä soittanut sen aikana yhtään. Siihen kun lisää sen, että en ole soittajana kummoinen, oli kyllä hieman tatsi hukassa. Elimistöllä kesti jonkin aikaa tajuta, että ei tarvitse raajojen olla enää paskanjäykkänä. Ilomantsista kotoisin. |
Limbus 09.07.2005 20:09:41 | |
---|
1-2 h päivässä. Viikonloppuisin ja lomilla (jos ei töissä), tulee kahvin avulla hakattua jopa 7h päivässä. Ei tosin usein,joku kerran kuussa ehkä. Kahden bändin treenithän tuosta syö myös paljon. En ymmärrä,en ymmärrä... |
ziggy 10.07.2005 19:16:28 | |
---|
Pari kertaa päivässä 2-4h yhteensä ja päivittäin. Tosin vasta alotellu tota rytmiä, koska aloitin soittamisen uudestaan puolen vuoden huilin jälkeen. Bändinä toimii veli, joka rämpyttää kitaraa. "Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala |
Symbolic 10.07.2005 20:02:18 | |
---|
5-7 tuntia/päivä tulee reenailtua n.kuusi kertaa viikossa, plus bändireenit noin kaksi kertaa viikossa. BRUTAL DEATH/BLACK
http://www.sightless.fi |
ToMi88 10.07.2005 22:36:42 | |
---|
Kapuloita menee aivan liika; olisko kapulapari kahdessa viikossa.. No huhhu! |
vernie 10.07.2005 22:46:57 | |
---|
Kesällä on kivaa, koska vapaa-aikaa on enemmän, ja sen voi omistaa lähes kokonaan soittamiselle. Nyt olenkin pystynyt pitämään yllä sellaista n. kolmen tunnin päivittäistä treenirutiinia, ja tuloksetkin meinaavat jo välillä uhkaavasti näkyä. |
Woodoo 11.07.2005 01:02:49 | |
---|
Vihdosta viimein sain itteeni niskasta kiinni. Hommasin opettajan ja oon tässä pariviikkoa joka päivä reenannut vähintään 3 tuntia. Paitsi tänään 4 tuntia, pikainen terassivisiitti ja toiset neljä tuntia. Sitä rupes jo loppuehtoosta sujumaan moni uusi juttu. Toisinaan sitä päivän aikana oppiikin valtavasti kun ottaa sopivan asenteen ja veivaa ja veivaa ja veivaa... |