Aihe: Remu Aaltonen
1 2 3 4
joku muu sikko
26.05.2011 10:01:28
Puoliksi läppänä voisin sanoa että sitä minä vähän ihmettelen että kukaan ei koskaan saanut paukutettua Remun päähän että hieman notkeampi soittotyyli olisi fyysisesti helpompi ja vähemmän kuluttavaa.. ;) Mutta kun vetää tuolla tunnetasolla kuin Remukin Ganeseissa soitti, niin eipä siitä sen enempää.
Rockpersoonana mies on muuten sen luokan legenda ja uranuurtaja suomalaisessa rockissa että en katso itse olevani sen arvoinen että voisin asiaa edes kommentoida. Ihailen vain. Ja mitä enemmän MUIDEN kirjoittamia kirjoja miehestä lukee, niin sitä vakuutuneemmaksi asiasta tulee.
Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law.
kimizu
09.06.2011 16:07:05
Kailis: Karhupuistossa pelailin fudista aika monenkirjavan jengin kanssa -70 luvun alussa pikkuskidinä. Remua siellä ei näkynyt. Myöhemmin asuessani Pohjois-Haagassa treenattiin samalla treenikämpällä ostarilla Räkälässä. Olin mä samalla keikallakin vetämässä Maunulan majalla -80.

Ja mä olin siellä eturivissä diggailemassa =) Kaveri sai Cisseltä plektran. Oi aikoja...
"Its a matter of taste. Taste is a matter of personality. There is bad taste and my taste, which is good off course..."
zak69
09.06.2011 23:47:06
Itse myös aikoinaan soitellut samalla kämpällä Remun kanssa, ensitapaaminen oli lievästi sanoen ikimuistoinen mutta ei siitä sen enempää.
Hieno mies ja persoona isolla P:eellä.
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)